Chì ci hè a megli manera di fà a pace cun un omu caru?

Sì a vuluntà di cunciliari hà vinutu quì davanti à a disputa, ùn sia micca presu immediatu, ma più d'aspittà un pocu. Pundu à a vostra attenzione, à qualcosa neutra, participanu à l'sport, affari, distractatu. Hè impussibile di dì chì quantu hè necessariu per questu tempu, bè, di media di una ora à quattru ore. Pudete in u locu di un patronu è pruvate à cumprenderà i sentimenti di una persona estimata. Pruvate d'amore per quale hè quellu. È dopu à tuttu ciò chì hè stata fattu, vai è putevi. A megliu di cuncilià cun u so amatu, hà amparatu da sta pubblicazione.
Cumu cuncilià cù u to amatu?

Hè assai impurtante di sceglite e parolle per a cunciliatori. Se cuminciassi cù e parolle: "Fighjuremu, ma ancu pensu chì avete sbagliatu" o "Eppuru, basta per fà offensione, hè a vostra propria culpa", puderebbe probbabilite chì principià una seconda serie di disputa.

Se veramente voli fà cumpensà, ùn circate micca quale hè a ghjustizia è quale hè a culpa, ancu se vulete determinà. Hè megliu di discussione questu dopu a tregua, quandu u fondu emutivu hè più favorevule. Un puntu impurtante hè chì l'attinzioni deve esse centrale in u prublema, micca in personali.

Cumu accumincià a riconciliazione?

Hè megliu cumincià cù a verità, dicenu à l'amare di e vostre vivditi è i sentimenti: "Fighemu, ùn hè micca cusì faciule per quellu chì ùn avemu micca cumunicatu" o "Ùn vulemu ùn pateanu cun voi". Ùn ghjudicheghja micca u vostru ghjovanu in tuttu, ma solu dite di i vostri pirsoni è i so sentimenti. Ùn scurdate di listessu tempu chì avete bisognu di custruisce e vostre rilazioni, ùn "scunfitta" u to cumpagnu.

Quandu un anu amatu ùn face micca cuntattu

Semi tutti i pòpuli diverse. Ogni noi hà u so cumpurtamentu, u so caratteru stessu, ognunu hà u dirittu à intelligenza è l'inturno in stu casu. Se, per esempiu, avete alluntanatu da una disputa è vulete cuncilià, ma un omu ùn hè micca prontu prontu per questu, ùn ùn pò piglià u so cumpurtamentu cum'è insulte. Ellu ne hè bisognu più tempu per evaluà sta situazione. Avete bisognu à esse più pacienti è aspittà.

Hè pussibule impedir una disputa?

Sìbate chì l'altru disputa hè staghjunata novu, è ùn avete micca bisognu à tutti, pruvate d'accetta u puntu di vista di u vostru omu. E ancu s'ellu hè sbagliatu, andarè cun ellu cun ellu, perchè puderà esse di una disputa. In u futuru ritendarà torna à discussione un problema particulari quandu u vostru amatu hà un altru umore. Ma, s'ellu ci hè nuddu locu di ritirata, è a conversazione hà digià iniziata, dopu parlà à u turnu, parlate di l'altri parlate, questu avete aiutu à sèntelu. Se e persone cumincianu à intruduce l'altri, "temperature" si sviluppau, e duie persone cumincianu a gridari, sèntenu sola, è ùn senti micca l'altru.

Quandu i cunflitti sò freti, negociate cù u vostru amatu nantu à a parò di codice. Per esempiu, quandu sente chì a cunveglia piglià a crescita di rapidità, unu di voi avete bisognu di una parola chì hè stata inventata in anticipu. Pò esse qualcosa: "giraffa", "arbre", "casa" è cusì. Questa parolla significarà chì avete bisognu à sparà u vaporetto è un pocu "enfatiziu".

Una altra manera di mantene a rilazione è discurne tranquillamenti hè a cumprinza di l'integrità è a unità. Spiagnate à a vostra partinariosa chì sì unu solu, è chì u prublema hè fora di voi. A più chjucu, quandu vi puderete discussioni di calmassimu, ùn avete bisognu di avè u prublema di l'opportunità per sparà in u vostru sanu è rumpia. Rendificà l'uni à l'altri, truvate una suluzione formata, è u prublema saldarà.

Disposti freti

Eccu avete bisognu di cunnosce u mutivu di a disputa. Puderanu esse diffirenti, di resentimentu di falsità, di suspettu, di malaspettà, di u desideriu di rimbursà un altru è cusì. Ma u prublema principali hè quandu un solu cumpagnu ùn accunsence cù l'opinione di l'altru. Questu hè spressu in una argumenta caleciata o in silenziu dulurusu. Per via di cunsultà, i partenarii dete discussione di i punti chì anu purtatu à a disputa. Ma questu ùn hè micca una solu suluzione à u prublema, ùn sughjate di scuntate micca l'altri, accumene risentimentu, è ancu tutti questu tuttu in a so manera. Hè necessariu di amparà à risolve i prublemi in detail è cun tranquillamente, ùn ci hè micca nisunu traccia da elli. Capisci a essenza è à a ràdica di u so urighjinu è in u mo pudoru hè bisognu di distrughjisce u prublema.

U cunflitti in a famiglia hè questu a norma?

Ci hè un mitu chì in famìglie boni, forti ùn anu micca cunflittu. Ma questu ùn hè micca successu, perchè ogni persona hà un puntu di vista per tuttu. Avete bisognu di esse à u vostru amatu, pruvate "pruvà" i so sentimenti, senti à l'altru, dà una oppurtunità di parlà è venite à qualchì denominatore cumuni. Avà sapemu chì megliu per fà paci cù u vostru amatu. Hè impurtante per amparà cumu pruducite. Allora l'unita di u sentimentu femminile è l'intrepretazione masculina aiutà à vede stu prublemu in un novu modu, è truvà una solu inespettata.