U puteri di u pensamentu è influenza in i carchi


Avemu l'opportunità limitati per cambià una altra persona. Prima di tuttu, l'"esperimentu" hè una persona distinta, cù i so propri mutivi, cunvinzioni è pinsamenti. Ellu è solu ellu hè rispunsevuli di i so azzioni. Ma ùn ci hè una sguaria sparsa chì pò cambià l'ambienti. Questu hè u putere di u pensamentu, chì a influenza nant'à i pezzi vicinu hè assai altu.

In questu casu, ùn simu micca parlendu cumu cantà mantras o affirmate affirmazioni ogni ghjornu. Ci sò literalment uni pochi tecniche spettaculari chì ponu turnà u mondu à voi.

Pensate positivamenti hè quantu?

Imagine a situazione: avete un bastatu caru (è u costu, è cum'è un ricordu) famigliale di famiglia. U vostru zitellu hà pigliatu à toccu è ancu persu. Pudete, se u cunnisciutu u prezzu di i aranchi di a bidetta, ùn scute micca a figliola?

U pensamentu poventi si spessu. In fatti, hè difficiule per piacè à pusà nantu à una sedia cù un clavu è cunvince chì si senti stupidu. Malataverne è a so conseqüència - scontinenti - a reazzione naturali di u corpu. Questa hè a prutezzione di i danni à u corpu, u spiritu è ​​a pirsità.

Per d 'altra banda, hè impurtante per noi chì seguitanu bè cumu prupizii in ogni situazione. E questu significa chì hè inùtule à chjudarà à l'altri è si sbattì una butaca contr'à u muru, in chì ùn avete micca osservatu un ughjettu memorable.

U penseru pridenti à u so megliu hè l'abilità di firmà in u tempu, respira in più d'aria, è, prossimu prestitorià, avete u tempu d'analisi - ciò chì deve avete da manghjà.

Chjome quì scelta

Per esse in còllera cun sè stessu o u vostru maritu, scoldte o u vostru zitellu - eliemu tutte sse stessi. Cum'è i motivi di emozioni negativi. Questu manifestu u putere di u pensamentu è a influenza nant'à e persone vicinu à i vostri atti.

I pinsamenti di u tempu nantu à sè è nantu à u mondu formanu una forma di "sfondate", da quale tù ti selecta risultati è justificazioni. Perchè u capu "hit on you" perchè hai fattu u travagliu incorreu o perchè avia un ghjornu difficultu è frenu?

Se tu sapete - ùn piglià micca rispunsabilità innecessariu, cumpresu per l'ànimu di i parenti, i carchi amici è e persone chì viugnanu cum'è un'lu tempu.

U putere di u pensamentu è l'autoestimu di l'altri

Tutti sò dispiacìanu à sente a ludari in l'indirizzu è hè spegatu - cumenti. Quarrel, pruvucatu u so casu, hè inutile. Ancu s'è facite per u megliu di razze - chì l'altra persona si face megliu è rializeghja i so difetti.

À u cuntrariu, sè vo sughjate ciò chì vo vulete d'altru persone - avete un risultatu fantasticu. Per una banda, e relazioni cù e persone vicinu sò literalment furtificatu da a influenza di u putere di u pensamentu. Invece, avete una chance più bona di sèntelu. Esprimi a vostra parolla cun gentilezza, micca cunfrunta, è cusì chì una altra persona voli esse megliu per voi - vale a pena!

Parlà, parleite è parlate di novu

U putere di u pensamentu infruie micca solu i pezzi cercani. Per esse, quandu avete percive chì u vostru omi hè stata valente, involuntàmente (inconsciente) "tira" à u vostru nivellu di percepzioni. Ricco - principia a guadagnà più. Chjamate u zitellu un hà intelligente, piglià quì viaghju - hà da cumincià à pensà più.

Ma però, a telepata hè assai rara. Avete bisognu di parlà di ciò chì vulete di una persona. Inoltre - per negoziate per benefici mutualmente, se ciò chì impone nantu à ellu, ùn hè micca cusì impurtante per ellu.

Parole è pensate

A parolla hè in cuntrastu cù l'affari - ùn hè micca solu un impegnu invechju. A spessu, qualcosa inconsciente ci tira fora di i pinsamenti boni pinsamenti per fà un missaghju culuritu assai emotionale.

E poi pò succorsu a seguente: u vostru messagiu hè superimposu à a percepzione di una persona, è ellu ferà una cunclusione bacca.

Una storia di a vita

U mo maritu chjamatu cù a so mamma - accunsenu chì vulemu à a so dacha. À u listessu tempu, hà aghjustatu: "A mamma-in vole vede l'ortu!"

Comu a mamma hà pigliatu, un puderebbenu avvalutte. Done in una festa chì mi porta à partitu è, disgraziatu, dissi: "Oh, è ùn aghju micca un giardinu ..."

Allora pudessi avete riunendu chì ella era aspittendu à noi chì ghjè in bocca! Ma u mo maritu ùn hà micca significatu à tuttu, ma u fattu chì i mo parenti ùn anu mai vistu una dacha di i so parenti novi ...

Julia, 23 anni

Dunque, qualcunu "pensamentu" pinsati chì avete in u vostru capu, pruvate a sprimassi cù palori cusì prudente è precisa. Dopu tuttu, ancu a bellezza di eternu - a strada di a luna di luna - pò esse chjamatu cum'è ...

Dui maneri - s'applicanu à u stessu tempu!

Solu solu per questu modu, indirettu è dirittamenti, in dui maneri si pò influene a gente di manera simultanea. E l'affirmazioni à questu ci anu una relazione assai indiretta, anche si vantavanu.

Pensate à elle - magistrati e bellissima donna, u megliu in u mondu è a mamma. È à u stessu tempu, ùn si scurdate micca chì tutti i mudelli ci anu cumu cun voi.