Zemfira si cunsidereghja a so aspettu à a falluta di Vladimir Pozner

Malgradu a so popularità, Zemfira ùn anu mai diffirenti verbosità, pruvatu in ogni modu possibbi à evitari di ogni tipu di entrevista. In questu casu, l'unicu tema in quale u cantante accunsi di cumunicà hè u so travagliu. L'avutru fanne di Zemfira stanu aspittendu una sorpresa di l'annu novu - l'attrice scontra in l'aria di u primu cannelu cù Vladimir Pozner. U ghjurnalistu sperienu pruvatu à parlà u cantante, affinch'ellu hà dettu rigalu di parechji momentu persunale.

Quandu Zemfira vide u filmatu, hè stata disappagliatu. Cù i so fanne a steluta decide di cuntinuà a cumunicazione in a reta di a reta "VKontakte", induve hà datu una valutazione di u prugramma recente cun Pozner:
Cuminciare cù a quistione di Pozner. Ci era parechje dumande nantu à questa emissione, dumandanu cumu a valute. Ci hè stituutu cum'è una epicface. Tuttu avìa bisognu di sta sola volta in a vostra vita. A maiò parte di a culpia, sicuru, nantu à mè. Ùn era micca implicatu in a cunversazione. I si avete aspittendu una conversazione sinceria, poi averaghju, quandu è cù quale stu missaghju. E questu hè definitivamente micca "Ostankino" è micca Posner.

Zemfira hà ancu spiegatu chì si senti assai incunificata inturniatu da una grande quantità di cammari è impiegati di u studiu televisiu. Inoltre, u cosmetologu di u cantante hà parlatu nè negativu di cumu hà vistu nantu à a schermu.