Ricordu Folkali per maschifreccia, sottu l'ochji di patati

Ùn pudete fà imagine a nostra vita senza patate. Ma micca ogni amata l'usa com'è cusmeticu. I nostri avutri aviani rispettuosamente patate, ùn solu com'è alimentariu. I bellezii russi anu utilizatu una ricetta simplice per guardà a frescura è a ghjuventù di a face, piglià puré di calchi calda è aghjunghjenu làscenu, in questa massa era appiicata à u collu è a faccia. I cosmetologi chì creanu chì maskere di patate sò un cosmeticu universale. Sianu accessibili è fàciule di preparalli. In i cosmiti usanu mididu, zucchero di patata, è ancu tuberchi di patata - fogghi e crudi. Maschi da i patati amuziusi sò restituti, è purifica a capa superiore di a pelle - l'epidermisa, è i mascarati da e patate pezzi perfetta e cuscini lustri. Se applicate duminiu crudo, rossu à a zona di a pelle credendu, puderete riduce u dolore è l'sbuchjuli ùn sanu micca. I ricordi folkiali per mascaras faciuli, sottu l'ochji di patate, amparà da sta pubblicazione. Quandu, dopu una notte senza sira, intendate à a vostra parolla, apparinate per fà a seguente maschera, preparanu una tazza di patati macinati, cunghje cù u zucchero di 1 limone, mette nantu à u collu è a faccia, poi allargate a mascara cù gasa è dopu a meza ora di l'acqua fredda. Per tonificà è rinfrescenu a strapata coghju, fremeremu a faccia cun un cubiccio di ghiacciu fattu da u curuvulu cù l'acqua in una ratio di 1: 1, o da purificazione d'arba.

U seguitu chjaru di purificazione è bluccà u prublema di a pelle cù peccati è spichi:
Natur nantu à un rossu fugliu di patata purcina cruciata, aghjunghjia un pozzu di oliu d 'aliva, un salvadore è una culloca di latti. Bonu, fricciate a misura à una massa homogeneia è applica per 20 minuti in a fàccia. Fume cù l'acqua fresca è appliice una crema nutritiva o d'hidratazione.

Pene e pigmenti spòglie a seguenti mixture;
Cumu combina u zuccaru di limonu è u fucile, pudaremu nantu à 10 o 15 minuti, da pudemu lavà cun acqua fresca. Dopu a prucedura, appricamu a crema nurtanti à a fàccia.

Mascara per pelliccia oleosi è mixta
U zitellu è a pelle di furia aiutanu a patata macinata. Puderemu pozzu purcina murale durante 15 minuti in a fàccia, andemu da lavà in acqua calda.

Furmà 2 patate in un "uniforme", scorcia, irabute, cunfine cun 2 cuppi d'ola di farina. Puderanu a mezora nantu à a vostra parolla è, dopu à 20 minuti, la lavamu cù l'acqua calda. Scopre a mascara cun una napkin.

Argillo e sfuggià a pittura mistada è oleosa cù arruganti è i pori dilate da a seguente mask. Preparate a mistura, combina 1 cucharadita di fècula, salinu, meli, latte cálido. Trascurgà in bassu è ponu nantu à a strata di u nivellu da u capu cù un cepu rotulu, finu à chì a mezcheva sana est stufa. Dopu à 25 minuti, lavate a mascara cun acqua calda, poi lavora cun acqua fresca.

A pelle grasa poruve aiutà à sta mascara: preparamu a pasta, muta 1 cullenade di fècheru cù 1 spinafu di acqua fridda, dilute u mistieru cun una poca cantità d'acqua furiu, aghjunghje 1 cuciteta di farina à 1 spoonada di a pasta ottigera. Stir well and apply to the skin for 15 or 20 minutes. Lave cù l'acqua calda.

Toni a pelle
Grate patate pizite grezzia nantu à una petra faglia. In u gruppu resultante, aghjunghje una cullizzioni di latte in poi, uni pochi di zucca di limonu, ½ uovo di batte, un pocu di sali. Puderemu chjappà a mezcla nantu à a vostra parolla durante 20 minuti, poi paniate cù l'acqua calda è rinsegna cù l'acqua fredda.

Masciali fugliali faciale da una patata per a faccia
Per a crescita di a pelle
2 patate, coccianu, puliti, razmone, aghjunghje 1 ghinocchiu d'ova è 2 cullizzioni di latti caliu. U fruttu caliente hè stata applicata durante 20 minuti à u collu è di a faccia, coperta cù una spugna calore. Mask smoem calde, è da freda acqua.

Dà scorcia è vermiità di a pelle di a faccia
Ddoie tablespoons di farina di patata, mischera cù una cullizzioni sopra, cartagera rintra è 1 un ghiglente di uovo. Imbulighjate a mischju per 20 minuti in a fàccia, poi paniate l'acqua calmerica. Questa mascara hè adattata per ogni tipu di pelle.

Per rimpiazzà a puffiness in face
U patate prifirutu deve esse esprime nantu à un grossu fugliale. U fruttu resultante serà pusatu entre duie capasti di gaze, putate per 15 minuti in faccia, poi paniate cù l'acqua calda. Questa mascara funna perfetta arruganti.

Da i sacchetti sottu l'ochji
Una patata prima sarà strufati nantu à un grossu arricobbu, u grippu sarà nantu à 2 piezzu di gasa è avemu da impone persone di gaze nantu à l'ochji per 20 o 30 minuti. U restu di a mascara pò esse lavata cù l'acqua o infuzione di fiori di camomile.

Da i pori dilate
Imbulighjate in u listessu monte per 1 colti di coce di u melatu, u salinu, u latte quintu è u fèciu di patata. A mistura resultanti serà appiicata à a faccia cun un swab di cotta durante 20 o 25 minuti. Lave off with warm, then cold water. Questa mascara hè per quelli chì sò in pelliccia oleosa di a fàccia.

Per a freschezza di a faccia
In i purcelli purcati aghjunghjenu u zuccu di 1 limone, appricà a mischju per 20 minuti in a fàccia, lavenu cù l'acqua fredda. Questu maschju sona bona a pelle.

Da u acne
Mix 1 colazione di u meli è 100 grammi di zucchero di patata. A mistura hè applicata durante 20 o 25 minuti. Facemu questu per 2 simane. Se a mascara ùn faci micca travagliatu, piglià un pause per 7 ghjorni è repite u cursu di trattamentu.

Mascareta di patata da inchiccioni ocular
A so mascara pò esse fattu per a fàccia, è per a pelle di e parolle. A mascara hè bona per l'ochji di l'informazioni.
Ellu scorri a redness, è scorri a leva. Dopu tuttu, netbooks, laptops, ordinateur di scrittura ùn sò micca u megliu modu per a salute è a bellezza di i nostri ochji. Ma senza elli in ogni locu, pudete piglià sta mascara in i vostri brazzi. U cursu hè 10 màsculi, l'avemu fattu tutti l'altri ghjorni, è solu dopu si ne necessariu.

Composizione màsculu: 2 cullizzioni di latte cold cream o crema, 1 cullarina di farina di granu, 1 culletta spugna di patate crudu.
Imbulighjate i ingredienti. Se a mascara è troppu liquidu, aghjunghje una farina. Emu ponu una mascara in tutta a faccia è in a pelle à l'ochji. Ci hè à 15 o 20 minuti. Lave cù l'acqua fresca è rende a to fàccia cù l'acqua fredda.

Cumu caccià i bruciate sottu à l'ochji
Un bon remediu chì aiuta à aiutà i brucieri sottu à l'ochju sarà patate, fruttu è crudo. Pigliate 2 círculos di patate crucielata, mette nantu à l'ochji o sottu l'ochji è ghjittassi in un locu rinfriscu durante 20 minuti. A patata pò esse bisognu, femu da purcina patata, aghjunghje u latte, è enfurecate a patata purcina nantu à a pelle sottu l'ochji per uns 20 minuti, da lavà a faccia cun l'acqua fresca.

Rispunze Folkuali di i patate chì aiutanu à fretu i circhuli sottu à l'ochji.
Grate patate cruda nantu à un grossu fugliale. Pigliate 2 cullen di teasciata rossu nantu à a massa, cunglite cù 1 cuisson d'ave di verdura o d'oliu d'aliva. Lubricate a pelle à l'ochji cù l'oli vegetale, appicie a preparazione. Dopu à 20 o 25 minuti, lavare a mascara cun una foresta forte di tè tè negru o verde, diluted in a half with water.

Per caccià i brucieri sottu à l'ochji, femu una maschera di patata
Per fà quì, piglià una patata crua, rintra cù un rossu. U mistu resultanti hè intricatu in proporzioni ugguali (½ tablespoon) cù avena. Agghiunciu un latti di latta à a mistura, per piglià un gruel gruff, è pùtela nantu à a pelle à l'ochji. Tenemu 20 minuti.

Mask di patate
I pumati sò stati battini nantu à un grossoru scatto, pigliate 2 cullizzioni di massa è aghjunghjenu 2 piezzu di gasa è aduprate 10 o 15 minuti in sacchetti di l'ochji. Dopu piglià a mascara, appricamu a crema cù vitamini A è E, chì si movenu in a direzzione da u ponte di u nasu à u piobu biancu à i tempii. Dopu à 15 o 20 minuti, sguassate i resti di a crema cù presenza di lumetta, u linu di cuttuni mannatu in tè friddu. Mascaras do 2 volte à ghjornu in a mattina è à a sera.

Per rinfrescà è seccu qualchì tipu di pelle , fate nantu à un grossu rattore 1 patata cruda, aghjunghje l'soda à a punta di u cuteddu, 1 cullenella di latti in lattice, ½ cucharadita di zucchero di limonu è ½ ovu. Tutti amu mixta bè.

Per tonificazione di peddi oleosi
Furmà a buccia in a buccia, pulita è purce in un patate di purite. Allora agite, aghjunghjenu in una puree 2 cullizzioni di cente o avena.

Per purgà a pelle grasosa cù patate cruciata, aghjunghjenu ½ prugnoli bianchi è un colti di meli.

Per a pelle seca, femu una maschera di patata
Per fà questu, fervogliu 1 patata, limpià, ragged in una patata chicchia. Allora aghjunghje a vostra scelta 1 spoonfula d'oliu vegetale, o 1 settimonata di grassa nata, o 1 spoonu di crema agria.

Tutti issi mascarati ci stanu à 15 o 20 minuti, da pudemu lavà di l'acqua fresca, in u desiu aghjunghje una crema.

Piglià queste o altre furmagliu di maschera per a faccia, sottu l'ochji di a patata, ponu purtà a pelle di a fàccia in modu cusì piglia frescu è bella.