In cerca di sè stessu

Quandu a persone cumincià à realizà si cum'è una persona, una di e fasi più interessante è longu in a so vita principia - u palcuscenu di rializà è di u so postu in u mondu. Ogni noi, à una certa età è in una certa situazione, cumencia à pinsà di ciò chì era natu per, ciò chì ellu tistimunia in vita è ciò ch'ellu pò dà à u mondu è a pace per ellu. Tali riflessioni, sicuru, involudanu a formulazione di molti interrugazioni, cumprendi quistioni nantu à u so postu in stu mondu.


Hè u sensu diventatu in u piriudu quandu una persona sia ghjugna, è pò ancu esse di ellu stessu. A cosa chì i parenti anu decisu per ellu si anderanu à u sfondate. Una persona accumente à cunghjuntà à stu mondu, per participà attivamente in u vigoru di a vita. I lettura di libri, appressu l'educazione superiore è avè ottinutu u prublema di a sucità più impurtante, ogni persona sana necessariu penserà chì u so postu in u nostru munnu hè.

À u principiu di sta strada, una persona prima di tutti hà diventerenu cum'è una persona, dopu - elettu u casu ch'eddu vulete dedicà a so vita, è da principià per aduttà u mondu è a vita à tuttu. À questu stazu, assai pirsuni pensanu chì puderanu a so vita, per aiutà à a sucità è à u mondu da abbandunà a so marca in sta vita. Qualchidunu di qualcosa di cuntribuzione prufessiunale, l'altri crèdenu chì una persona hà una continuazione in i zitelli, è per quessa a cosa principale in a vita hè a famiglia.

Ùn avemu micca scurdatu quì di categurii filosofichi è quella autocone hè u solu modu sicuru in a vita di una persona, è a ricerca di l'"I" pò durà una vita. L'attitudine in u mondu è a vita di l'antichi filòsufi grechi, è ancu di i filòsufi di i tempi muderni, era in tuttu distintu. Molte currenti filosofici formate nantu à a basa di ghjochi ghjochi avutru amparatu u drittu di esse. In ogni casu, ora sò parechji modi sfarenti, è perchè predica per quellu chì hà da truvà ognuna di noi, forsi, ingannatu.

In ricerca di sè stà cum'è una persona

U primu chì una persona hè quellu chì passa a so zitiddina hè prova di capiscia quale ellu è per quale ellu hà vinutu in stu mondu. A rializzazione di a parsunalità si produzzione à pocu pressu, in parechje staddi. Per principià, una persona si deve cuntenente di u fattu chì ellu hè un attu attivu è attivu. Fattu vene a realizazione di a so unità è a cuscenza di l'identità cumuni. Bonu, a fine, una persona si cunsenta chì u so "I" hè distintu di l'altri. L'absenza di unu di sti tipi di crescita dirivanu à l'evoluzione inadegwate di a parsunalità è di l'autucità incomplete. U megliu di tuttu, se una persona passa pocu un stage dopu l'altru.

L'autoconeu omu, sicondu l'assertioni di i psiculoghi, principia assai prima, a particulari da a zitiddina. Ma questa autoconcienza hè di un tipu ligeramente diversu - si definisce una persona cum'è esse vivente, capaci di sente è sensu. Ma più tardu a cuncenza di una persona da a so persunità hè già una vyne. Semu devi esse nutatu chì diversi fatturi influenzanu l'autoconcezia di una persona: una valutazione da a circundante persone, cumu parechji, a correlazione trà u veru "I" è u "I" veru, è più impurtante, a valutazione di l'azzioni di a persona.

Hè tamantu assai impurtante, in u prucessu di l'autorechnologie, per avè un sistemu d'autovaludazioni spiciale è suciale, è ancu per sapè in u sistema di valuri è normi murali universali. In generale, l'authentificazione hè un fattore assai impurtante in a furmazione di u caratteru di una persona, è dinò a so identità di sè stessu in questu munnu in quantu individuu. Sirvule una persona com'è una fonte di expectazione di l'altru è i so oportunità in stu mondu.

In cerca di sè stessu in u campu prufessiunale

Quandu una persona si hà rializatu, ellu comuni in pensà cumu pò esse benefiziu u mondu. Un beneficiu pò esse manifesatu da l'attività. Ogni noi hà duie tendenzi, capacità, predisposizione à qualcosa, o ancu u talentu. A cosa principal hè di definisce a cosa, per a aperta è di principià per appiicà. A ricerca per ellu in u sensu prufessiunale per esse pricisamenti in u fattu chì una persona, per a durazione di a so vita, hè stata fatta in a so attività favurita, à quale ellu hà tendenzi definiti.

Puderia esse cumpetenzi prufessiunale, talenti, o ghjustu aspirazioni chì deve esse realizatu. Moltu spessu i piacè scurdate di a so vucazione è ellu quessu travagliu, chì hè tutte nenravitsya, ma portanu i soldi. Parechji ùn anu altre solu scelta è pare chì ùn ci hè micca mai statu l'oppurtunità di fà cumu. Ma questu ùn hè micca cusì, per fà scopre i so talentu è abilità, quarchi voti avete bisognu di avè a sperienza è a patience. Parechji artusi maiò viventi in a miseria, ma si sò impiegati à ciò ch'ella li piaceru è ciò chì era bè per u mondu.

Ricurdà chì, se ùn site micca in un locu, ciò chì fate è quantu cuncetazione ùn fate micca u vostru travagliu, ùn hà micca fà nisunu bè, perchè micca chjaru chì duvete fà. L'attitudine psicologica è u bon animu annantu à travaglià u travagliu sò assai impurtanti, è se ùn sò micca, u risultatu di u vostru travagliu sanu mediocre. Ogni persone fuglià di fà ciò chì li piace è ciò chì sapi cumu fà. Solu in questu casu serà capaz di truvallu è viaghjà una vita felice.

In cerca di sè stessu in vita

Chì ci hè u più impurtante in a vita di una persona? Cù ognunu di noi, ci sò i nostri propri criteri per a felicità è di una vita ben estableita. Un sceglie u soldi è a carriera, l'altri si passanu a so vive sanu per circà l'auto-scuperta, e autri truverete l'espressioni in a famiglia. È tutti sò cuntenti in u so modu. In casu, a felicità assuluta esiste sulu quandu una persona cuncilieghja bè cù tuttu in a vita: hà u travagliu predilettu, vicinu à una famiglia numerosa, hè ingaghjati in u so sviluppu propiu.

Sembra chì tuttu hè simplice: hà scupertu certu capacità, avè una professione, avete un travagliu, hà criatu una famiglia, prumessa in l'eserciziu, per esempiu, viaghjà, sportu, leghje litteratura chì favurizeghja l'autore sviluppu è hè felice a to vita a vostra vita. Infatti, tuttu hè assai più difficiuli di a felicità assicurata per ottene hè difficiule, ma micca impedente. A cosa principal hè di andà è esse una bona persona.