U rolu di i microelementi in u corpu umanu

Reintendu interessu à studià un rollu di i microcelli in una varietà di funzioni fisiulogichi di un organu anu aumentatu considerablementi. In u corpu umanu 81 sò truvati elementi, in termine di u so cuntenutu quantitativali chì sò spartuti in macrosi è microelementi. U microelementu sò prisenti in quantità limitati, 14 ci sò ricunnisciuti cum'è vital. U rollu di i microelementi in u corpu umanu seranu discuttu sottu.

In u 1922, V.I. Vernadsky hà sviluppatu a duttrina di a noosfera, in chì u prublema di l'interaczione di qualsiasi organi viventi cù parechni elementi chimichi, chì sò cuntenuti in elli cum'è "traccia", hè stata cunsiderata. Diremente à queste sustanzi, u scientistu attaccò assai impurtanza à i prucessi di vita. U Dr. G. Schroeder riclamia: "Sustanzini minerali sò ancu più impurtanti in l'alimentariu umanu chì vitamine ... Molte parechji vitamini pò sintetizà in u corpu, ma ùn hè micca capacatu per produsirà una quantità di minerali necessarii è eliminate tosini inde independente".

A mancanza è l'eccessi sò ancu periculosi

Una quantità di cundizzioni patologichi causati da carenza, eccessu o sbilanciamentu di i microelementi in u corpu umanu, hè chjamatu microelementosi. I studii analizanu chì solu u 4% di e persone ùn anu micca viulazione di u metabolismu minurariu, è questi trasturdidi sò a causa radicali o l'indicatore di assai malati cunnisciuti. A più di 300 milioni di pirsuni in u mondu, per esempiu, ci hè una carenza di iodu (in particulare in terreni radiuattivi). À u listessu tempu ogni dècime persone hà una forma siveru, chì porta à una diminuzione di l'intelligenza.

In u corpu umanu, elementi traccia si trovanu in una varietà di composti biologichi attivi, enzimi, vitamini, hormoni, pigmenti respiratorji, etc. È u rollu di i microlamenti hè principalmente in l'effettu in l'attività metabolica.

U più impurtanti trà l'impurtante

Tali macronutenti sunnu calcium, magnesiu, potassiu, sodium.

U corpu adulti cunteni circa 1000 g di CALCIUM, mentri u 99% hè dipositu in u scheletru. U Calcium presta un funzutu nurmale di u tessili musculari, miocardio, tessuti nervi, a peddi, a furmazione di u tessili di u bernu, a mineralizazione di i denti, participa à i prucessi di clògliu di sangue, u metabolismu celular, soporta l'homeostasi.

I cagiunati di carenza di calcium: crescenu u cunsumu per risultatu di l'accentu, l'eccessu in corpu di magnesiu, potasio, sodiu, ferru, zincu, purtonu. U so cuntenutu più grande hè assuciatu à u sviluppu di e malatie di u sistema nervu, u sbilancimentu hormone. A bisognu di u ghjornu di un corpu umanu adultu in u calciu hè 0.8-1.2 g.

Da i 25 g di MAGNESIUM cuntenutu in u corpu, 50-60% hè cuncentrazione in l'osse, u 1% in u fluidu extracelule, u restu in i celi di tissuti. U magnesi hè involucatu in a regulazione di a conduction neuromuscular, stimulates a furmazione di prutezione, acidic nuclei, prumove a pressione sanguinale, impida l'agregazione di pleculite. Enzimi chì ani manufatu di magnesiu è ioni di magnesiu assicurendu u mantenimentu di l'energia è i prublemi plastichi in u tessulu nervu. U nivellu di magnesiu affetta a regulazione di u metabolismu lipidu. A so deficiente pruvucassi insomnia, cambiamenti d'alterazione, debilitate di musculu, convulsioni, tachycardia, aumenta u risicu di l'infezzione. A necessità di magnesiu hè 0.3-0.5 g per ghjornu.

I canturi più grossi di ZINC sò stati trovi in ​​a pelle, capelli, tessuti musculari, cilivi di u sangue. Hè adupratu per a sintesi di prutezione, participeghja in i prucessi di a divizzioni celu è a diferenciazione, a formazione d'immunità, a funzione d'insuline pancreatique, hematopoiese, ghjucanu un rolu impurtante in i prucessi di ripruduczione. U zincu hà a capacità di prutege l'endoteliu vascular di l'ateroesclerosi è in ischemia cerebrale. Scambià d'ellu pò esse disturbatu sottu a influenza di e grande dosi di ferru. A causa di a carenza di zincu pò esse u so consumu aumentatu durante u periodu di ricuperazione di u paci. U duminiu ghjornu di un adultu in zincu hè una dosa di 10-15 mg.

U COPPER cuntenenu parechji vitamini, hormone, enzimi, pigmenti respiratorji. Questu elementu hè involuttu in u prucessu di u metabolismu, in u prucessu di respirazione di tissuti. Copper hè rispunsevule per l'elasticità di i muri di i vini sanguini, l'esità di l'osci è di u cartilagine, hè parte di a miela di miela di nervi, atti à u metabolisimu di carbuidrati - acciglia a l'oxidazione di glucose è impida a fracchezza di glucogeni in u furu. A difettu di u cobre si manifesta in a violazione di u metabolismu di lipidi, chì à u so tempu accellerà u sviluppu di l'ateroesclerosi. A riturnazione di criscenza, anemia, dermatosi, grazzia, perdita di u pesu, l'atrofia muscular cardiaque sò stati tipichi per a mancanza di cobre, a nicissità da quale a questa 2-5 mg per ghjornu.

U corpu adulti cunteni circa 3-5 g di IRON, chì participanu à a trasmissioni di l'ossigenu, i prublemi di energia oxidativa, u metabolisimu di colesterol, furnisce funzioni immune. A carenza significativa di ferru provoca una diminuzione di l'attività di i enzimi, di i receptori di prutezione, chì inclusi l'elementu, una violazione di a produzzione di neurotransmitters, mielina. In generale, u desequilibri di ferru in u corpu cuntribuisce à un accumule di metalli tossichi in u sistema nervatu cintrali. U duminiu ghjornu di un adultu hè di 15 mg di ferru.

ALUMINIUM hè rispunsevule per u sviluppu è a regenerazione di u tessulu connectivu, epiteliale è di u bone, è hè ancu chjamatu per influenzà quantu l'attività sò e glándula digestiva è l'enzimi.

MARGANETS hè cuntenutu in tutti i tessuti è l'organi, hè rispunsevuli di u sistema nervatu cintrali, affetta u sviluppu di u scheletru, pò ancu participà in rispunse immune, prucessi di respirazione di tissuti, règule u nivellu di glucose di sangue. U duminiu ghjornu per manganese hè di 2-7 mg.

U cobalt hè un cumpunente di vitamina B12. Hè a so cumpagnia hè stimulazione di hematopoesi, participazione à a sintesi di e prutee è cuntrollu di u metabolismu di carbuidrati.

Quasi tutti i fluoridi in u nostru corpu hè cuncentrazione in l'osse è i denti. Cù crescenu cuncentrazione di fluoruriu in l'acqua di bevande à 1-1.5 mg / l, u risicu di u caries di u sviluppu di u minimu, è à a crescenu di 2-3 mg / l pò fluorosi. Intake di fluorite in u corpu umanu in a quantità di 1,5-4 mg per ghjornu hè cunsideratu cum'è normalu.

SELEN hè presente in una quantità di enzimi chì sò parti di u sistema antioxidante di e cilesti. Influenza u scambiu di e prutrate, lipidi è carbuidrati, pò esse rallentà l'anziane, pruteghja contru l'eccessore di metalli pesce. A relativamente alta cuncintrazione di seleniu in a retina di l'ochju suggerisce a so participazione in riechi fotoquiricu di a percepzione di luz.

Malatii di "accumulation", déficit de maladie

À età, u cuntenutu di parechje microelementi (aluminiu, chlorine, lead, flúor, nickel) in u corpu aumenta. Questa manifesta in i malatii di "accumulation" - sviluppà a malatia d'Alzheimer, a malatia di Parkinson, l'esclerosis lateral amiotròfica.

U déficit o l'eccessore di i macrosi, i microlitii in u nostru tempu hè in ghjinirali a causa di a natura di l'alimenta, in u quali i purificati, i prudutti tratti è prudutti priati, purificati è afficati l'acqua potable. A questu anu aghjustatu l'abusu di l'alcoolate. Stress, fisicu o emocionale, hè ancu capaci di causà una carenza di e macrocchie u microlisimu necessariu.

À i micronutrienti ancu conduce un usu di a droga di sintesi:

- Diurizichi ponu causà una carenza di potassium, magnesiu, calciu, sdè in sodiu;

- Antacids, Citramon cuntenenu l'aluminiu, chì, s'acumule, cuntribuiscenu à u sviluppu di e malatie è l'osteomalacia;

- Contraceptivi, drogues antiarrhythmic cause unbalance di cobre cù l'eventualità di artritis è arthrose.

L'usu di u rolu di i microlamenti in u corpu umanu in a medicina clinica hè sempre limitata. In u trattamentu di certi tipi d'anèmia, u ferru, u cobalt, u ramu, i preparati manganese sò effittivamenti utilizati. Comu i drogu, drogu di bromu è iodu sò ancu utilizati. Per u trattamentu di e malatie di u sistema nervatu, i drogheri neuroprotettivi sò stati, chì cuntenenu elementi d'attrazzi essenzali (cuntribuiscenu à l'efficazione più efficau di i medicazione è a risturazione di funzioni indebiditi).

IMPORTANTE! I microgni sò parti di i cumplicati terapeutichi è preventi cun vitamini, additivi di l'alimentariu. Ma a so rettitazione cuntrollata pò pruduce un scunamesi micronutrienti, chì i duttori sò issa crischiate annantu cada l'annunziate.