Propizziu curatori di l'immortelle

Pianti midicinali è i so pruprietà
Immortelle, chì u sicariu hè cyme, hè cunsideratu un grass perenne. A maiò parte di sta pianta ponu esse truvata in a parti di l'Asiatica Centrale è Europa di u nostru cuntinenti. Ci hè crescita principale in terrenu arsu è rocca, è ancu in prati spazjati. A cumpusizioni di sustanzi medicinali sò flavonoids, olii essenziale, tannini, cumarina, àghjuli organici utili. Più infurmatu nantu à quale prupietà à e immortelle pussedi per u nostru corpu, cumu fà u cume i limitazioni - leghjite.

Propizziu curatori di l'immortelle

Sta pianta hè assai usata in ricetti di medicina tradiziunale. I decucchii cocciuti è i pozzoni basati in l'immortelle sò excelli colerèticu, antiséptique, antiinflamatori, regeneranti è antiesmudimuli. Dopu dopu a primu ingesimu di medicazione da l'immortelle due à a normalizzazzjoni di a viscose è a migliione di a cumpusizioni bile, hè nutatu un putenza significativa di forza, l'appetite è l'efficienza aumentate. I cumpunenti attivi chì componinu l'immortelle bassu u nivellu di colesterolu è di bilirubin in u sangue, chì hè cusì un effettu benèficu nantu à l'estatus vascular è a funzione di u furu. A ricchezza di vitamini, antioxidanti è flavonoidi facenu essa pianta una strumentu excelente in u trattamentu di i friddi è pulitichi. Inoltre, queste cumpunenti sò capaci di scancerà e toxine, impediscenu l'oxidazione, impediscenu l'envidu.

Molti gastroenterugisti prescarbe un corpu di trattamentu cù corsi immortelle per e malatie cum'è gastritis, ulcere stomacu, prurimentu, colitis.

Contraindicazioni à l'usu di l'immortelle

Cum'è cù qualsiasi medicina, sta pianta hà ancu un certu di contraindicazioni. Questi inclusi l'ipotensione (pressione di u sangue) è l'acidezza più grande di u stomacu. Ùn abite micca ancu u caldu di l'immortelle, postu chì i cumpunenti di questu muntagna sò a pruprietà d'accumulazione in u corpu, chì aumenta u pesu di u rinu è u furu. Durante a gravidanza, l'ambrati, prima di trattamentu hè necessariu di cunsultà u duttore.

Rè di a medicina tradiziunale

Per u trattamentu di e malatie di u stomacu, u fegato è com'è una preparazione cholagoglia, u calore hè preparatu nantu à un bagni di steam. Per fà quì, 2-3 cuciadi di i fiori scherzii ùn sò micca pienu d'una vittura d'acqua fogera è fassi per una mitadila d'ora in u bagnu di acqua. Bei 3 volte un ghjornu prima di manghjà.

In i prucessi infjammatori, a tintura alcoòlica di l'immortelle serà utile. Per fà questu, 20 grammi di pastura secca sianu chjamati cù un vetru di alcoolu o vodka. Insistà per circa 10 ghjorni in un locu fridesciu. Per a accultura interna, una culloca hè creata in 200 ml d'acqua. Bei nantu à u stomacu vacanti. Inoltre, sta tintura hè un medio excelente per reduzzione di l'acne. Limpate a to face ùn hè più cà una volta un ghjornu, dopu lavatu.

In fatti, sta pianta miraculosa spessu pò esse truvata ghjustu sottu i vostri pedi, ma avà ùn definisce micca micca per sapè quantu pruprietà mediali l'immortelle amega. Comu pudete vede, ancu u nome di parlà per ellu stessu.