Razza in razza maltisa


U vurcali maltu hè un cane graziosu, fidili è assai listessu chì hè amici cù i cunniscini di u patrone è hè amici à l'animali. Hè sempre in alegria è dinamica, hè piacevule per a mantene in un locu, ma u crescita di a so popularità hè sempri impastughjatu da u curaghju cumplicatu è labore per una robba bianca delicata. In u restu hè un cane sanu, chì hè abbastanza cun cuntenutu cù un petit exercitu, ma ancu pò ancu fà caminari longu. Cum'è sapete, u muvimentu hè salutu, è tutti i picciotti, cumpresu i maltisi, sò longu fegivate, spessu vicinu à 16 - 18 anni è longu. Malgradu u fattu chì u razza perpetu u malsoficu maltisante (o malese) precisa cura cura, vale la pena.

Chì ci hè u mentri in u titulu?

U nomu Bolognese maltisi, o maltisi, hà datu l'isula Mediterranea di Malta. Tradottu da l'italiano "Maltese" o "Maltese", cum'è avemu qualchì volte, ghjiniralmenti guidati da a pronuncia inglesa di a stessa parola, chì in un scrittu simili sona cum'è "Moltese" significa "Maltese" o "Maltese" (residente isuli di Malta). In Russia, sti cani sò cunnisciuti finu à u longu tempu è avè un nomu tradiziunale - u lapidano maltisi. Tutti i cani bianchi bianchi in u nostru paese si cuminciaru à chjamà bolognese dopu avè stati prima purtati da Bologna. I simili di cani da Malta sò stati chjamati lapdog malintencioni. Semu devi esse nutatu chì l'Italia razza una razza indipendente di bolognese, in u nostru parente - tutti i laprigani di un perra di pappu. Inoltre, u maltés, o u laprimpiu maltu, in a nostra littiratura straniera è finu à pocu tempu era spessu chjamatu Pinscher maltesar (à volte ancu u terri maltisi, chì hè erudita bè). Probabilmente u nome più correctu per sta razza in russu seria "Cane maltisante" o "Maltese".

Gloria di Flickrless.

I cani maltisanti parechji seculi eranu assai populari è amatu. In a Grezia antica è Roma in i caseroni ricchi guariscenu un servitore speciali è ancu i medichi per a cura di i animali. A freba, a presenza di i cani maltisi tistimunziati à l'altu statu di i patroni è a so ricchezza. U poeta grecu Oppian hà dettu chì i ghjacchi bianchi omiginu l'omosessu di i so patroni, amuzanti. Plinio riclamatu chì, dotate d'una "curative property", queste persone di quattru pattini guariscenza l'anima umana cunsulai. À u lapel di unu di i guvirnanti di Malta, l'anticu pueta latinu Martial scrivi: "Issa hè più ghjucatu chì un pappulatu, Issa hè più charming ca un picculu foddi, più graciousfulu chì una virginità, più preziosa di i tesori indianu".

Duranti i Cruciati, i cani maltisi venenu à parechji paesi europei. I cavaleri traduceru i so doni bianchi seduli à i so dames. I corsi maltisi anu amatu cù tutti i tribunale reale europei. Iddi eranu cu lu Re Filippu II, lu Re di Francescu Luiggi XIV, l'Empress Catherine II.

L'artisti anu ancu micca ignurutu l'attinzioni di tali notevuli quattru pilati: Bolonok, assicurata da mani di persona nobili, pò esse vistutu in i pittori di parechji artisti famusi - Titian, Veronese, Durer, Goya, Rubens, Tintoretto.

Storia muderna.

In i primi expositioni in inglese, i cani maltisi fôru indicatu sottu u nome "Maltin Terrier", o "Spaniel Maltés" (l'amori di l'inglesi per i terriers è spaniels hè statu riflessu in i nomi di razziali da u Tibet, nunda di fà cù i cani britannichi senza avè: u terri Tibetanu è u spaniel Tibetanu). Uni di i ghjacari exhibiti eranu spotty, unipochi eranu stati sottu un lione.

A selezzione è a ripruduzzione nantu à i capacità desitati anu purtatu à a furmazione di e diverse razzi di bolonok. In u libru "Cani Moderni" (1894) Ravdon Lee argumentò chì, per culpa di a cura completa di u mantellu, i cani maltisi ùn anu micca esse pupulari. (À quellu tempu, a lana di u "Maltese" hè pittatu per una partitura diretta, senza stitching capi di capelli nantu à a testa, perchè i cani hà riguardu à i nostri Lhasa Apso). In bona furtuna, l'autore hè stata mistadete: ora a razza hè generalizada. Aghju dettu chì, sicuru, l'animali di l'animali cù u pruprietariu, sò più furtunati. Per elli, qualchì negligenza in u "hairstyle" hà rializatu cù libertà è un passatu interessanti. Por desgraciate, ùn si pò esse dichjaratu di a moderna mutazione malaria, in particulari di quelli chì sò razza da vignaghjoli grandi: mostranu l'astri sò furzati à vive cum'è pani in gacizzi, perchè a strada di lana bianca di neve, chì hè assai più longu ch'è u cane, necessa un special care especial. Inoltre, i propietari amici anu uppurtunità, per una banda, per guardà a lana fina, cusì necessaria per i vittori in exhibizioni, per esse, è di l'altra banda ùn privanu micca l'animali di cammini in l'aire frescu, è cum'è l'altri cani, ci piaceru assai.

I rapprisentanti di sta razza sempre appartene à a categuria di "ghjacari di" lussu ", quelli esistenu ancu oghje, anchi anchi si apparevanu davanti à noi à a forma di un cucciolo cù un haircut special funny. Hè in questa forma chì l'anziani, a cantante francese Patricia Kaas, Tequila fidel accunsente à ogni locu; parte, quarchi, quandu, quandu a stella necessaria per entre in u palcuscenicu.

À l'espunenti chì publicheghja a splutazioni distinguish between two types of maltese: europeu è americanu. I cani europei sò unipochi maiori, cù un corpu più largu è un capu più longu (in particulare per u musculu). Americani sò più crescente in grandezza, più acquaghjula compulsa è a cusì chjamata "faccia di pupu", in quale un musculu chjusu (chì ghjè spessu accumpagnatu da un muccuni direttu) dà u cane una espressione emotiva, supplimentata da l'orli seti, invisibule sana in u mantellu.

Cura di u mantellu.

Serà subdivisionu in trè piriodi.

U primu: da 3 à 6 - 8 mesi. Un capeddu tutale (cucciolo) curtu, chì hè ghjustu da crescenu, precisa un pratunione à rigalu ductus. A volte ci vole à fà ancu parechji volte di ghjornu.

U sicondu: da 8 à 12 - 18 mesi. U cane di u ghjacaru cumincià à cambià è acquistenu longu suffirenziu. Dognu di l'età di 10 - 15 mesi, a longu di u capeddu di u cane s'assumiglia à u so crescita. Ci hè una bisogna à sguassà in u papillot, per prutege da a terra è a ferita.

Terzu: da 12 à 18 mesi prima di a fine di a carriera di mostra. A lana hè un mantellu densu nè-nevasu, sopra u crescenu di un cane da 3 à 10 cm. Tali lanna deve esse eliminata sempre in i capelli. Ogni annu durante u pugnu, l'estremità di u mantellu hè stituutu à ottene una linea estetica sottu.

In l'eventu chì ùn pudete purtà u ghjanudu ogni ghjornu, è ùn avete micca participà cun ellu in esse tistimoni, tagliate "sottu u cucciolo". Allora vi sarà più cumentu per voi (assai menu pusterità) è u vostru ghjacaru. Abete di pelle corto, se si hè aggratu bè, ùn caduta in i bobbi, è a pelle respira liberamente.

Bathing a dog.

Hè necessariu di lavà in manu u cane à u minimu una volta cada 7-10 ghjorni per i cani participanu à exhibimenti, è una volta ogni 10 à 14 ghjorni per animali di a famiglia. A freccia di lavà dipende nantu à u tempu di l'annu, sese u ghjaccu cammina per un caminu è quantu ferma. (In veranu pudete lavà in paese in malese tutti i 5 à 7 ghjorni). Sì stu prughjettu, a vostra robba sarà un animale fuglioso è cù un pilu grisu pocu attrattivu.

Per lavà hè necessariu d'utilizà i mezi modelli apposta per a lana di cani di sta razza. In più di u champagne, avete bisognu d'una crema di alta qualità è di cura di cosmetti chì hà da manghjà i capelli chì includenu un balsamazzariu d'arnesi per facilitate e pranziarii è prevene tangle è danni à u mantellu. In u balsaminu, cum'è una regula, unipochi pezzi d'oliu speciali pruggittati per la maltesa di la (impurtante, senza mancu di mancu gialli) sò aghjustati.

Papillot.

Unu di i primi mumenti in a cura di l'exposition maltese hè l'utilizazione di papillotoku. A lana hè divisa in cantu à u corpu di u cane è si trova in un pezzu di carta (una hairpin). Quandu s'aggitanu, avete bisognu di sicuru chì u papjetu per u papillotoku ùn hè micca prima, è a bandu elastique, chì ripareghja u papillot, ùn hè micca aggradèvule è ùn micca sottumessu a strapata. La lana maltisa hè diffirenti di u terri di yorkshire è u shih tzu: in u rapprisente di e razzi hè più rigidu. Una lana sua linguistica malata facilmente da una maladie ferita papillotkami. In ogni casu, ùn pò micca eliminà a lana da i capelli. Prima di imbolcintà i chjusi in i capelli, hè necessariu di limpià u capeddu lavatu à tutta a longu di i capelli cù un oliu specie. Ùn pudete micca usar burdock o castor oil, chì troppu cunsumazione di i capelli (i filamenti foderanu inseme, è finu à a fine di l'oliu hè impussìbule). Quandu si cogliu l'oliu per u to ghjornu, rinunzià quellu chì abbandunà un scorf fawn indelible nantu à a lana, fendu suldati di ferries postu a peppa è ùn permettenu micca di a lana sfruttata liberamente. L'usu di l'oliu o un sustitutu perchè hè assai impurtante in u cura di a lana maltisa, pruteghje u capelli da u danu è di l'arraggiatu, è ancu dinò a so longu. In ogni casu, deve esse ricordatu chì ogni maltisa pò esse una reazione indipindente à i prudutti cosmichi utilizati.

Quandu u ghjallu in lignu, hè assai piacevule per utilizà un spray chì cuntene l'oliu. Un spruzzu ùn solu facilmente faciliteghja pusterità (facilita à dessassemble i coils si anu appendicatu), ma dinò sustene e umidificà a lana.

Care di l'ochji.

Sfurtunatamente, assai malachi maltisi pèrdite a so attrazione, nò solu per i pezzi manteni in mantenu, ma dinò per culpa di manciate sfarente sottu à l'ochji di un tonu rouillé. A so aspettu pò esse dovutu à causi ereditarii, nutrimenti impurtati (qualchi prudutti causanu allergii), mancanza di cura ochji, è ingresse di lana in issus. A ghjustu l'assistenza curretta, chì include lavurazzu oghje è cura ochji, è l'usu di una dieta equilibrata, sò una guarantiscia chì u vostru Maltese vi pare cusì viulente.

Cundottu beddu ghjornu di a razza di giacca u Canale falzone maltisi - u veru orgogliu di u patrone. Versione ligera: parechje curdi strisciate, si u mantellu hè longu. S'ellu hè sempre troppu curta per coleta (in cuccioli da 3 à 5 - 7 mesi), avete bisognu di abituà u cane à a cuda. Per rimpiazzà, solu cù un capucine fieru spiciale chì ùn ne micca ferite u capelli di u cane sò adattati. Per u ghjornu di cane, unu o duie (duverebbe a l'esterna è i preferiti estetichi di u pruprietariu) sò fatta cù una nota maiò.

U cane volta in Malta hè una razza stella sorprendente, cambiatu pocu da l'antichità. L'usu di i criatori moderni è i simpricimenti amatori prufiziunali hè di priservà i so rapprisentanti in una forma classic: a lana bianca, chì hè strufatu induva, u cuddaru flapisciutu cù una suspensa longa dispunia nantu à a so back! Hè impurtante chì ricordu di una cosa: u vostru ghjacaru fighjà belli è quantu a cura è curretta chì pudete furnisce!