Bagnare durante a menstruazione: pò o pudete micca?

Demu avà se pudete nade in menstruazione
Oghje spessu chì, solu duranti u supòsite restu nantu à u mari, e donne face à u restu di un mesi. Questu pò sponda a festa ancu a donna più optimista, perchè in più di sensazioni dolorosa, a menstruazione diventa una contraindicazione per assai attività.

Avemu tentarè di scummigghiarisi se esse possibbi à sunbathe è bagnate in intervalli locu in u mari, a piscina o quarchi altra laguna.

Perchè ùn hè micca?

Prima di tuttu, avete bisognu di sapè chì i medichi ùn anu micca nigricatu di natari o di fà à un minimu.

Chì deve fà?

Parlà di l'acqua

Siccomu l'acqua di l'acqua di acqua salata, ùn deveru più nantu à l'altri corpi d'acqua chì ponu esse un postu di bacinu potenti.

  1. U mari. Per lavà ùn hè micca pruibitu, u principale hè chì l'acqua ùn hè micca friddu. U tamponu resta l'elementu principalu per a zitella. Ingridilu immedatamenti prima di l'acqua è sùbbitu subitu dopu. Ma s'ellu si in u mari si sentenu chì u swab hè intruduce, hà da andà sùbitu è ​​cambià.
  2. U fiume. Sì l'acqua chì ci hè nettu, ùn hè micca pruibitu di natà. Ma ùn pruvà micca di stà in l'acqua per più di vinti minuti.
  3. Lacu o stagno. I medichi ùn anu ricumandemu nuvità in issi reservorii durante a menstratura. U fattu hè chì in acqua staghjunata, i microfuge sviluppanu assai più intensivi è ponu conducive à e malatie ginecologichi serii, anche si utilizate un tampon.
  4. Piscina. In principiu, pudete nàutà, ma hè pussibule chì i sensori riflettinu à i restos microscòpichi di l'excreta, cum'è l'urina è di l'acque di l'acqua in un colore notevili. In fine, sarete assai incunificata è ùn prudenu di pruvucari chì ùn ùn urinate micca in l'acqua.
  5. Bath. Parechje ghjente aduprate stu pezzu di fontaneria di a casa cum'è mezzu per esaltà u dolore. Ma ùn pò micca situate in acqua calde. Allora ùn serebbe intensificà l'heure. Sè vo vulete piglià un bagnu, pruvate à mantene l'acqua calente è micca calda è aghjunghje un caldo di camomile chì hè cunsideratu un antisepticu naturali.

Ùn importa micca a voce chì vacanze vacanze era, se u messe annunziu i vostri piani di vacanze a spiaggia, hè megliu cura di a vostra salute in i primi tempi è fate d'un bagnu longu è di tombu. À questu tempu, megliu fà un visitare è cumprà un souvenirs, perchè a menstruazione finisceranu tardu o dopu è pudete divertevi un bagnu senza male à a salute.