U sviluppu di a cumunicazione di u zitellu cù adulti è parechji

Qualchidunu vole chì u zitellu preziosu vulete cultivà micca solu intelligente è sana, ma ancu felice! L'ultime hè solu pussibile si u zitellu hà una bona rilazioni cù l'altri, primarmenti cù i pari. Cumu puderà aiutà à guadagnà credibilità? Quandu u babbu hè natu, u mondu sanu per ellu hè u lama.

Warm, cozy. Allora u mondu s'acpande à u papa, à l'avè, u babbu, i fratelli è soru - tutti quelli chì cuncurdanu sempre. Perchè u tempu, i migghiuni sò cunfurmati in a coconutula famigliali, ma poi hè struitu quì. Accumincia à andà à un kindergarten, una piscina, una scola di musica, riceve cunnuscenza novi pirsuni è acquistà novi cunniscenze nantu à cumu si cumportanu è cumu se cumportanu in a socieità, quale norme per aderiscenu. In a lingua scientifica, questu hè chjamatu socialisazione - u sviluppu persunale è l'adattazione versu l'ambienti. Cumu fà stu prucessu più còmode è simplice per u zitellu? U sviluppu di a cumunicazione di u zitellu cù adulti è parechji hè un tema impurtante per l'oghje.

Circa l 'età

Prima, aiuta à u zitellu superà u timore di l'altri populi. Dopu a socializazione senza cumunicazione ùn hè micca successu. A necessità di a cumunicazione in l'omu in u sangue. È micca solu in l'omu, per via. Assai animali sò uni in paquetes - hè più faciule per surviglià. Dunque, u zitellu vole, ùn vogliu micca, ma avete unitu à l'squadra. Prima, aiutà à l'esse diventà più attivu è cunfidendu in ellu, è in segundu, hà da insignà cumu per crede creativamente. Dopu à tutti, l'adulti sempre spremà un zitellu in un cummerciu di quadru: ùn fate micca, ùn ghjucanu micca, ùn corse micca, mentre chì amichi vulcanizzate dinò cun quelchi idee (ancu s'ella hè una idea di tirallu una sorellastra una sarracini in bed o sculacciate una vacca nantu à u wallpaper). Eppuru, questu ùn significa micca chì u zitellu deve esse intruduttu in a sucità di i figlioli in a stessa manera chì l'amparà à nàscita, ghjucatu in u fiumu - forsi questarà. Puderete ellu surtisce, forsi ellu riceve alcune d'acqua. In questu materia delicata, hè impurtante piglià in cuntà i peculiarità di a psicologia di età. I paisani finu à dui o trè anni sò improbabile di piacè à fighjuleghji solu cù i prupietà vicinu: "Mentre ghjucanu quì nantu à e squadra, avemu avutu u cafè in a cucina". Ùn avete micca u tempu di spilling coffee on the cups, cum'è di i chianci di i zitelli ti seranu intesu: ùn ci serà un scuffle. I zitelli ùn sanu micca sapè cumu esse amichi: ghjucanu propiu, ma micca unitu, è un ghjocu biancu in manu di quellu chì hà bisognu di diventà una pumu di discordia.

Nota: per aiutà

Per aiutà u mulinu à adattà, guidà à i cresciti di evolucione (ma senza fanatismu: dui volte à settimana hè abbastanza), nantu à u duminiu. À quattru o quattru anni, i zitelli partenu da u veru piacè di cumunicà cù i pari. E anchi i zitelli à questa età sò assai preghjudizii: si vantaunu di l'altri, furzugnu, cummatti è in generale ricorda micca di cumpagni di amici, ma di cumpetite spiteful, questa hè una sana di cumpetizione - postu chì tutti si tratta di scopre è suprate u contrariu. Una situazione pocu amara, sia invitati, u circu o u metro, ùn anu micca scantatu più più, à u cuntrariu, tuttu hè interessanti per elli. Hè per quanto a maiò i siciliani sò cunvinti chì ghjè per l'età di quattru chì un zitellu "ripens" per un kindergarten. A nota: i piani di cinque anni seranu assai menu di prubabilmente di cunverghjini in u peluche, se ti tirau un ghjornu di ghjoculi, induve sò ancu attivu. In sei o sete anni, i zitelli addiventanu è più responsive. Parrannu per un longu tempu "per a vita" (si usanu cumunicà in particulare durante u ghjocu), cumparanu i so sicreti cun l'altri, discendu di u viaghju à l'avanna, ecc. Questa hè, si cumunicanu quasi cum'è adults. E questu, di sicuru, aiuta per adattà per adattà à a scola. A nota: in questa età i zitelli anu entre in bandoli è spessu amici "contru à qualchissia". Se u vostru figliolu hè un pezzu, saperà a ragione di u cunflittu è aiutau di fà paci cù i so cumpagni di a classi - ellu stessu ùn serà micca putente di trattà.

In adubiscenza

un zitellu senza una cumunicazione cernelatu in un sensu literale è figurativu. E ancu se u prucessu di a socializazione hè in tuttu un swing, l'adulescente hè digià bastatu bè guida in i legi di a società. Tantu chì si permette micca per fallute, fendu tradizione cumuni. Cusì, hè struitu assertivu è autoreprimito. A nota: hè impurtante per un adulescente per esse cum'è i so amichi, questu hè un mezzu di guadagnà l'autorità. Cusì ùn vi maravigghiate sì chì a to figliola, cundotta nantu à a musica è a litteratura classica, di colpu diventenu u fanàticu di l'animale, quandu a classi tutte sbuffò. Ricurdativi di a inscription in l'annunziu di u Re Salomon: "E passà ..."?

À u kindergarten

I zitelli necessanu cumunicà micca solu cù i pari, ma ancu cù l'adulti: parenti, amichi di i genitori, duttori, educatori, maestri, etc. Dopu tuttu, a socieità hè diversa, è deve esse capaci di truvà una lingua cumuni cun tutti i so rapprisentanti. È ùn importa micca chì qualchissia di l'adulti flisce u prufissimu rimette in u nasu o leghje à ellu. Dunque, da u puntu di vista di a socializazione, un kindergarten hè una benedizzione. In ogni casu, si tenete scuntentu di abbandunà u vostru figliolu o figliolu durante un bellu tempu cù stranieri (in solitu mummia cù un sensu hypertrophiedu di rispunsabilità), anche cun educatori professorii, u zitellu pudarà ottene a so parte di a cumunità "adulta" cù i maestri di u centru di sviluppu, un coach di piscistu, un maestru musica, ecc. A principal cosa - ùn la mantene micca in isolation. E pudete piglià u zitellu à un kindergarten per mezu di ghjornu. A strada, una tale opzione, è dinò in i diversi centri di u sviluppu è i scoli di sviluppu inizjali, hè spettaculu quì à i malati, anzeddi è i tempi lesti (a seconda ùn hè pocu aduprata à a disciplina di kindergarten: ùn anu micca tempu di rinunzià i joca, manghja, vistutu per un passaghju, altri figlioli). A nota: e matri cù u sensu di u geniu parterale hà spessu inventate i so amici à i so oghji cù i zitelli o vanu à visità. Cusì, tumbarà dui avelli cù una sola peda: i vostri fugliati amate sò stati cun voi, ma in u stessu tempu si aghjunghjanu à l'altri populi.

Doppu a scola

Ci hè parechje alternati per sta istituzione. Hè ciò chì si trovani: pudete sceglie frà una scola privata è pública, o per esempiu, una istituzione educazione cù studiu prufessivu di temi particulari, ma l'esencia di a materia ùn cambia micca di questu - hè improbabile di "muzzicari" di l'scola comu di un kindergarten. Ma questu ùn hè micca necessariu. Dopu tuttu, l'escola di aducazzioni generale hè ancu una scola di survivanza, induve u zitellu sappiutu di pristigiu, rifiutta, travaglia in un squadra. Ùn ci anu micca prublemi per i studienti in l'elite schools. "Scary lejos di u populu", rappresentanu pezzi i prublemi di i so parenti poci bonu, perchè anu una idea più teorica ca una idea pratica di a vita. Inoltre, in certi alcoli di l'elite, u livellu di cunniscenza, sguardu, sia troppu foru desideratu: i pupulati sò stati annunziati solu da u rispettu per i so parenti. A nota: sè se scacciate trà e scole, pruvate à prutezà u zitellu da a mala influenza di a strada, DIDNE Hè nimu - droghe è alcoolate, sguardu, pò esse truvatu in ogni locu. Avemu bisognu di novu, cù a famiglia, spieghendu à u zitellu (spiegà cusì tranquillamente, amichevule, cunvince), chì hè bonu, è chì hè male. Allora ellu hà amparatu à fà rimpiazzà l 'addicti di drogu è i vurpi. È ricevi sperimentà impurtante, chì dopu avarà da utile à questu in l'adultu.

È ùn pudere micca più!

Conflitti cù i pari - una cosa spiciale, ma in qualchi manera utile. Dopu tuttu, u zitellu imparà di difenda i so interessi. U vostru còmpiu hè di nzignallu a risolviri cunflitti in paesana.

Aghjustatu l'erede per usarie e parolle, senza punite. Per esempiu, ùn pò micca toccu à un vicinu à u sardine, siddu ellu hà distruttu u castellu di sile, ma puderete dì: "Ùn toccu, avarà bellu beddu si vi pisu u vostru?

■ Pruvate per riaccumpientà calmassimu à a cunfigurazione di u zitellu. Ùn importa micca quantu vulete punisce u tortu di u to figliolu, stà in manu. U primu, hè sempri un zitellu stessu, è sì un adultu, è in segundu, ùn protettarà u vostru ziteddu finu à a so pensione?

■ Se u vostru figliolu hà qualchissimu caratteristiche di l'aspettu (sdegnu, peccatori, pienezza è simile), cunvince è di ripiglià a facilità. Insegnate à u to figliolu à piglià un colpu - ùn ùn ruverete in risposta à l'insults è ùn impughjenu micca in a battaglia (altri a prossima ora si tratta spicificadamente, pruvate l'ingerimentu) è risponde serenità: "Sì, sò fatto, è mi piace. u scheletru hè camminatu, è fate, sì cascà. A più chjave nant'à stu mumentu hè di mantene a calma, anche indiferenza, chì i pruvagghi parenanu interessu.

■ Ùn insistu chì u zitellu oghje in contru à u corrente, affirmannu à l'altri u so individualità. I zitelli ùn aghjunghji micca sti cosi - hè moltu è ambitate. Allura finu à un certu età una persona petite hè impurtante ùn ùn si pò esce da l'altri.

7 sintomi d'adattazione povira

U vostru zitellu puderanu diffiegà diffiultà cumunicà cù i pari ...

Sicuru chì ogni articulu in u stessu ùn hè micca un mutivu per u panicu. Ma se tutti sti "sintomi" manifestanu in un cumplessu, l'aiutu di u psicologu hè dumandatu.