A solità hè transmituta da persona à persona


"Socu solu!" Dici una ghjovana bella, bona cù a so cumpagnata chì puderia piglià tuttu o qualcosa. Un'utile so cumpurtamentu nervu, è quandu ellu amassi, pareva chì u soli risponde à a so cumpagnie, chì aspetta da u nuvulu, a so voce cum'è u sonu di campane. Hè un omu, è micca una, hà una fiancu, è micca una, hà una persona per comunicate, ma ella hè sola. E sta pregunta: cumu pò esse chjuca sia solu? Dui palori riflette e parranu d'una persona quantu averanu parechje. Fighjenu l'alma sana di una persona, solu avete bisognu di capiscenu u significatu di sta frasa. Tutte e persone sò à qualchì sia solu, o forsi hè tutta chì a soledad hè passatu da persona à persona , cum'è a gripe o u virus? In quellu casu, ci hè una curazione per a soledad? O hè a solitudna una crònica?

A solità hè un fenomenu suciale è psicologicu in una sucità da a quale chì un nimu ùn ci hè immune, hè un statu emotiu di una persona. A solità pò esse sia pusitiva è negativa. A solitude hè a solitude, in quale una persona si senti tranquillu si spiccà solu è i so penseri. U prutettore savurosu è pruduttu Aristòtili hà dettu "ellu chì si trova sola, una besta salvatica o Ddiu". Truverete piacè in a solità, ma ùn sò micca cunzidiratu una bestia salvatica, è più più Diu. Ogni omu pò truvà un incantu in a solità, chì ripiglià a conversazione di umani, è stara cun i so penseri, per capiscenu sè stessu è i so desideri. L'isolamentu hè una manifestazione negativa di a soledad, in quale una persona ùn hà micca persone vicinu à ellu è emozioni pusitivi.

A solità hè cumuni in e cità grandi, induve a publicità cumunicà superficialmente, cum'è "hello, quantu sì?" E ogni cosa, cumunicazzioni si ferma è a quistione "cumu si fate?" Hè dumandatu solu per chì ci era qualcosa di dicenu à a reunione, è micca solu esse tacchi. In a pelicula "Fratellu 2", quandu Bodrov vene à l'Americhi è si trova una prostituta russa, dice chì in America tutti ci ponu "cumu site", ma invece nuddu si preoccupa è nantu à i vostri affari. In principiu, pudite dì chì in Russia u listessu, ognunu dice a quistione "cumu si fate?", Ancu s'ellu ùn importa micca a risposta è ùn importa micca.

Cusì, per stabilisce a fiducia è l'amici, ùn avemu micca sempre tempu adattu, manighjàimu solu cù a frase "saluttu, quantu sì?". Dopu avvicinendu in u cumbugliu di i ghjente, femu sta frasa à a persona chì avemu intesa in stu fughje, è passanu immediatamente per quessa chì a persona ùn hà micca tempu di dumandà a so pregunta, nò micca chì per risponde à sta quistione.

Hè pussibule di firmà è si ferma sta persona, è dicen: "Oliu, cumu site? Si scupremu di sta ghjornu, andate à dì tuttu ciò chì voi, induve si trovanu, parlaremu, parlemu. " E dopu avè incuntratu cù questa persona, forsi avete avutu un bon testamentu incù a so solitude, o forsi avete aiutà à ridivà di a solità. Quandu avemu fattu sicrettu? Partiggianu à scatula è si sò soliti, furzendu l'altri u stessu. Forsi ci hè bisognu di principià cù l'altri, chì avè principiatu à pensà à noi?

A solità hè quandu vulete esse cumpresu è intesu. Pruvate di parlà qualcosa è, capiscia chì ùn si senti micca listessa, tene u parlà, cumencia per circà quellu chì si comprende senza parolle. Avete qualcosa di qualcosa, ma ùn si senti micca, perchè hè occupatu cù i vostri prublemi è anu preoccupa chì ùn sia micca sentatu. A listessa persona hè occupatu cù quale avete parlatu di u vostru propiu. E imagine, u mondu sanu hè abbitatu di questi parenti chì si parranu, è chì ùn sìanu micca listessi. Tuttu tutti dice, ma ùn sò micca intesu, perchè elli stessi, ma ùn sianu micca listessi. È cusì, u mondu sanu hè cunsulatu di parlà à tempu, senza esse senza listessi poviri genti.

Dopu tuttu, ognunu sapi comu si sona, ancu s'ellu hè una persona vicinu. Chì saria una amica o mamma, o un fratellu o un amicu, micca impurtante. Se ci sò spazi vacchi in a vostra ànima, è finu à chjudarà stu voce cun quarchi cosa, vi senti sanu. Dopu tuttu, in u nostru tempu, una persona anciana trova difficiuli di truvà una lingua cumuni cù a ghjinirazioni ghjovira, perchè l'interessi di u passatu ùn anu micca cunnessu cù l'interessi di u presente. E forsi hè ghjustu duru per una persona per truvà una lingua cumuni cù a ghjente chì u circondu. O una persona hà una stima d'autoreità, chì hè per quessa hè teme di cumunicà cù e persone. In a vita pò esse tuttu, ùn hè micca predecibile. È a solitude spessu conduce a dipressione.

A solità pò esse esplitu è ​​implicit. A solità esplicita hè spressione in a mancanza di cumunicazione umana, quandu una persona hà un desideriu di cumunicà cù e persone, ma ùn hà micca l'oppurtunità. E implicite, hè u più cumuni quandu una persona hè vicinu da a cumunicazione, ma à u listessu tempu si senti sola, perchè queste sianu ùn significanu micca nunda à ellu è pò esse facilmente sustituitu da altri. A so soledità sorgieghja da u fattu chì una persona crede chì nimu ùn hè capaci di capìssitu, è chì ùn ci hè nisuna persona chì entende a so essenza, è credi chì si ùn ci hè micca una ànima relatata, in generale, per quessa hè necessariu. Cusì, una persona si cundanna à a sulitudine, è hè difficiuli di revelà una soledad, perchè e persone chì soffrenu di sta tipu di solitude cumportanu naturali.

A sulennità hè u vicu di ognuna di tutti, tutti l'anu vulsutu vede chì ùn sò micca solu, ma in l'anima, in fattu, sò tutti solu in questa parte. Cum'è sapete, vogliu dedicà stu articulu à a soledad! A solenza pò esse u nostru cumpagnu tutte a nostra vita, ùn hà mai avutru micca è ùn ùn ci lasciarà micca, ella hè sempre pronta per rimpiazzà quarchidunu vicinu è caru, hè prestu per allargà a so aiutativa o sustituì l'ombrezu, solu da u cuntattu cù ellu sarà difficili per noi è hè male. Dientra di noi tutti i cose Positie chì sò in noi, dà à ritornu solu penseri friddi è suttu nantu à u passatu, u presente è di u futuru.

Ma certi volte sarà bellu di alluntanassi di a vita, amici, parenti è di chjude in u so appartamentu, vogliu trasiu in questu - in solitude. A solità occasione torna è positiva, cù ellu pudete capisce u filu di a vostra vita, riflette nantu à penseri, o ghjustu a so cumpagnia, chjinata in un bagnu cù spuma, o leghje un libru. A solitarità sarà una cumpagnia perfetta. Adore a sulitudine, sò cunfortu cun ellu, anche u fattu chì u silenziu parechje à rindiri micca nunda di u rolu più forte. Ancu s'ellu si vultò nantu à a musica à u uttèsimu, o a TV, anu da sente a voce di a sulitudine, perchè hè di voi, a so voce - quessi sò i vostri pinsamenti chì sgrossanu in a testa è ùn mancanu a ripetiri "Sò sola" è senza civilizazioni dispusitivi ùn pudete micca eliminà di elli. Cum'è qualsiasi amichi o sposa, spessu sottumetti u vulete mandà in un locu alluntanale è si pruspirate in i braccia di l'amici viventi veri, è micca in u statu spirituali di un sè stessu.

Avè tuccatu u tema di a soledad, mi reflete, è cumu si i artisti rintrava a solità? Se poeti è auturi puderanu espresu i so sentimenti cù e parolle chì sò intravugati in pezzi, cumu fà chì l'artisti facenu? Dopu ad avè ricordatu a famosa «squatra negra» di Kazimir Malevich, forsi era di solitu? Dopu tuttu, a soledità ùn hè micca fatta cù culori brillanti. A solità hè qualcosa tonu, chjappi in qualchi fondu è di a vita di pittura in culori scuri. Forsi, Kazimir Malevich prova di trasmette u so "quadru natu" per a so pintura, a so solitude?

Solving the problem of solitude is not so simple, prima avete bisognu di quellu chì ùn hè micca abbastanza per noi di cumunicà o quellu chì ci hè micca mancatu, è quandu, secondu ciò chì hè stata determinata, avemu bisognu di ricerca, ma ùn hè micca sempre fàciule determinate Chì e quale ci hè micca. L'omu hè una criatura chì alcuni ùn cunnosci micca ciò chì hà bisognu di felicità completa. E trova ancu più difficlii.

Scuprite di tuttu per divèrntu, apprendre à turnà tuttu in a vostra direzzione, in un lado posittivu per voi. A solità ùn hè micca a cosa pessimu chì pò succorsu. A solità hè stata, è cusì hè necessariu per noi. A sulennità hè noi, hè parte di noi, è prova di disperse da questu, hè cum'è ridivanu di una parte di sè stessu. In quellu chì sta parte prumove, è in quarcunu quì pocu. A solità hè una donna crònica, ùn avemu mai risuscitatu da ellu, ma avemu bisognu di rializà u mantenimentu preventivu tutta l'ora, per ùn esse in noi.

A cunformità - pruvucatu cù a solitude, dimissione - ùn avè notte, bè, sàviu - piace.