Cumu insignà à un zitellu per leghje è leghje

Tutti volenu chì i so figlioli sianu più intelligenti è più sviluppati. Mamma e Papà, chì digià in trè anni puderanu contà à quasi cintunari, hà dimustratu un grandu bramatu di leghje d'autore, ùn pò micca dimissioni à u fattu chì u so zuccaratu ghjucanu cù e ghjucate è ùn mostra micca interesse in lettere è numeri. Cumu pudete insignà à un zitellu per leghje è cuntene?


Prima di tuttu, avete bisogna interessu à u zitellu. Ricurdate chì i zitelli ùn pò mai esse inseriti "da sottu à u bastone". Sì in l'scola, questu quì hè bellu accettabili, dopu à l'età preseltu, i metudi solu pussutu inghjuttinu un odiu per l'apprenu in generale. Dunque, avete bisognu di truvà un accostu di u zitellu è aiutà à capiscenu chì u mondu di numeri è lettere hè assai interessante. Ricurdativi chì ogni ghjovanu hè una individualità. Dunque, quelli mètudi chì i vostri amici è familiari utilizanu ùn sò micca sempre i diritti per voi. Ma ancu avemu da pruvà à aiutà è dite qualcunu di metudi chì ponenu influene positivamenti u zitellu.

Amparate à leghje

Allora, principià cù lettura. A l'età di trè à cinque, amanu rimi diffirenti è stori chjucchi. No tutti i zitelli avè un sensu riccu. I piace u prucessu di lettura di più di quale chì pare. Per quessa, quandu anu insignatu un zitellu, deve interessa à non-testu, ma hè più una forma di presentazione. À questa età, i zitelli i culori preferiti. Questu pò esse usatu. Per esempiu, u zitellu vole à culore rossu, ùn anu micca esse chjucu è pittura per ellu tutti l'littri "A" cun questu colore. Allora sugnu u zitellu per truvà e lèttere in russu. Tutti i tempi trova, dite à u zitellu chì sta lettera chjamata "A". A prussima tempu, fate u listessu cù a lettera "B" è cusì.

À una età cuscienza, i zitelli u vulete sapè cumu spieghjanu u so nome. Ci hè ancu ghjucatu. Scrivite u caprettu u so nome abreviace, è sia cumpletu. Speak with him all the letters that make up the names. Spécialmente bona si u nomu hè longu è i lettie sò ripetuti in questu, per esempiu, cum'è l'Alexander. In questu casu, pudete furnisce u zitellu per truvà tutte e carte simili. Allora ghjucanu cun ellu in u ghjocu: suggerenu à cumpone di i lettri di u so nome una parola distinta. Questa idea devenu esse assai cumbugliu à u zitellu. Di sicuru, per ellu ùn sarà micca faciule, ma puderete aiutà. In modu, quandu i paisani assistenu i zitelli, facenu un grande sbagliu: accumincianu a furia. Pigliate sempre chì u zitellu ùn hà bisognu più di tempu per penser à quellu. Fate u cuncentru è ùn pudere micca per risposta. Inutile, ellu solu avè fattu l'usu di u fattu chì, se ti socu un paru sicondi, poi Mamma o Dad risposta à a question, è ùn devi micca di ternà. Se u zitellu face a risposta sbagliu, invece di corrigie, megliu dicer: "Avete l'incorrectu, preparate è pensanu à novu". Ogni ognitantu chì u zitellu dà e risposte risposte, ùn abbiate di fà rallegru.

Per studià l'alfabetu, pudete ancu aduprà i to osteri favoriti. Invita u zitellu per nome di ogni ghjucatu, è poi truvate e lèttere, chì cumincianu i nomi. Per fà questu, avete bisognu di carte cù un alfabetu. Uttendu u zitellu sordi tutti i so petri animali in lettere. Cusì, apprenu chì sarà assuciatu cù u ghjocu, è l'articuli sò megliu ricurdati, perchè sò rilatati da i nomi chì ellu cunnoscia perfetta. Dopu chì l'alfabetu hè stata studiata, puderete trasfurmà à e parolle. In questu casu, hè megliu di principià rapidamente e parolle, in u quale u minimu numaru di littri. Bè preparatu per u fattu chì u zitellu sordi ogni letteru separatu è ùn sò micca sempre capaci di agghiuncialli à a parolla. In ogni casu, ùn mancassi micca u zitellu è ùn mai di scurdate di favvi di qualchì, ancu una vittoria petite.

Impressa à cuntà

Conta - hè una altra lezioni chì pò esse interessatu à micca micca ogni zitellu. Invece, si avete da indirizzu a situazione correttamenti, u zitellu sùbitu prestu diventà un veru matimaticu. Per ciò chì u zitellu contà, hè necessariu di ricurdallu di i numeri in ogni opportunità. Per esempiu, quandu u zitellu recolleghji ghjucà, dicenu: "Unu, duie, trè, quattru ..." è cusì cusì. True, hè megliu di cuntà à deci prima chì u zitellu ricorda i figuri, è puderete andà à u restu di i numeri. Un'altra manera di ricurdarii di i numeri è di turnà tuttu in un ghjocu. Pudete scrive o cumprà un gran crochet cù numeri, secondu a quale u zitellu pò saltà. Ti chjamarè un numeru, è hà da saltà nantu à ellu. A l'età di quattru o cinque, i figlioli sò assai piacevule à mudificà in modu constantemente. Per quessa, un ghjocu serà interessanti.

Quandu u to figliolu o figliolu ricurdeghja u nome di tutti i figuri e scatula per vista, pudete andà à u cuntestu. In questu casu, avete assai aiutu à i ghjuculi. Unu di elli hè un ghjocu chì si ponu accumpagnà e carti. Dui setti di carti sò usati. Una di e carti mostra in parechji uggetti in una certa quantità: trè bobbelli di sbattie, cinque bole, ode dite, è cusì. U zitellu vole bisognu di truvà e carte appressu, cuntate u numaru d'articuli è dispunìglianu cusì. Comu regula, in such sets there are six or seven card game, for which you need to organize cards and sets corresponds to them. Per pudè cun iniziatu, pudete piglià una cartolina di ghjocu è un jocu di carte è invita u zitellu per nome è cuntate l'articuli nantu à ogni bobina, è poi cunsunzamente in còdita. Repetite stu modu cun tutti i carti chì avete. In questu modu, i picculi appieghjanu à cuntalli i cose. Dopu questu, pudete complicate a cumpagnia, per esempiu, pudemu sparghje tutte e carte cù u pesciu, tutte e carta cù e pilche è cusì. Pudete i carti davanti à u zitellu è suggerisce per ogni carde per aghjunghje i cartulare chjamati. Hè per esse, in u primu casu, u zitellu puderà circà visualmente, in u seguitu hà da esse cunsideratu, postu chì ùn hè micca sempre possibbili di distinguish "six eyeballs" di cinque. In fine, pudete puru ghjucà stu ghjocu cù l'amichi di u so figliolu. Avete bisognu à dà alla carta in u zitellu, è dopu vede i carte. I Corsi apprenu per calà e calculà e indeterminate quale si cuncetti dettu a carta.

Per u zitellu per esse capace di rializà i operazii elementari di l'addituzione è di a sustrappu, u prucessu sanu sianu ancu visualizzati. Pigliate parechji ogetti idèntici (per esempiu, cubi) è suggerenu chì u conte di u zitellu. Allora pozzu un pocu dadi nantu à a tavula. R recalculate i quelli chì sò stati abbandunati in u boxu. Spiegà à u zitellu chì l'operazione, durante quale l'olii addivintò più chjucu, hè chjamatu sustrazione è quandu si riduce, u sumerioru sanu hè ridduzzatu per l'ingrossu chì tombèghjanu (per esse, sata fora di e casate). In u listessu modu pudete insegni a musica è aghjuntu. Di sicuru, no tutti i zitelli scuprintete chì i so parenti hà dichjaratu a prima volta. In ogni casu, si sò stati prumessi in modu sistematicu, appena prontu u to figliolu sarete lettu è leghje, è ancu cun un grandu vuluntà di principià per dumandà à i genitori di insignà qualcosa cosa.