Ughjettu di moda, Winter 2016: foto di a manicura creativa, Autunno-Inverno, 2015-2016

Un manicure neat è stylish hè un attribu indispensabile di alcunu scena femina. A moda per u so designe cambia cù a stessa veloce di l'evoluzione attuale in u mondu di i vestiti, perchè e sti dui industrii sò assuciatu. Avemu bisognu di voi un avvisu di novità manicurone di a storia d'oghje è invernu 2015-2016, perchè ancu in a staghjunazione frigia chì vede à perfetta à i punti di i vostri unti.

Disziu di moda di unghie studette, Autunno-Invernu 2015-2016

In u futiu oghje u tempu d'invernu, unghie chjucu longu, ovale è in forma d'amanduli sò ancu reale. Questu forma simplice hè cunnessu cù e tendenzi principali di a moda di questu annu - natura è naturalità.

A paleta di moda di vernici sta sta simbulìsica s'assumiglia una scatteratura di pedichi preziosi: esmeraldali, sangria, scarlet, limone, indigo, l'acciaio, cyprès. I culori populari per u disignu di unghji curti saranu wkoll sfarenti tante noble di u vinu, prugna, purpura, chocolate, cherry.

Spécialement avantuventu in unghji brevi hè strumentu propiu in sta stagione Caviar manicure. Cù l'aiutu di un revestimentu di perleghini chjuchi, chì s'assumiganu oghje di pisci, i stylistes prupone à fà di u schema di u ghjornu è di u festività. L'unica regula: i colori chiese di u "caviar" verniciate seranu tutti i ghjorni, è i oscurità forti - per manicurare in un accontu solenni.

Matt è culori pastel di a temporada manicura Otoño-inverno 2015-2016, foto

U disignu di unghji fatta in tile pastel ùn hè micca inferitu à i so pusizioni. Trà i principali tendenzi pò identificà a manicura in u stilu di nudi - unità di forma è longu naturali, cuparti cun vernice spumante cù purpurinu. I lighjate in u pastu prisenti nantu à a staghjoni nantu à a staghjunata: mint, turquoise, peach fred, gris-blu, latte. Beige è tonalità rosa sò sicuru.

Manicura Matteu serà ancu trà i primi prrezziuni di u 2015-2016 tempesta d'oghje è invernu. Per ellu, i sfarenti naturali scuri saranu a caractère: melange, black, kaki, borgoña, chocolate.

Disziu di moda di unghie chjucu di a temporada Autunno-Invierno 2015-2016

In a modesta modesta Autunno-invernu 2015-2016 ci era un locu per unghie chjavi. U disignu uriginale cumprenni modelli geomtrici, stampi d'animali, pedras brillanti è stivelli. A manera più faciule è veloce per acquistà una manicura brillanti è attraente hè di utilizà una laca cù un purpurinu. In questa stagione, i stylistri cunsiglianu a sceglie un revestimentu cù un purpurinu per crià una manicura francesa inusual.

Ammirami di l'estensione di ughjocatu deve prestu attenzione à a tendenza principali - l'effettu di i pedichi preziosi. Stu prugettu hè realizatu cù l'aiutu di u polu di u mantellu di u gelu è hè di imitallu pietre naturali. Di solitu, una manicura hè ancu decorata cù ricchi di oru è d'argentu, chì cumpienu a imatge.