Cumu pigliassi bè cura di e to furtezzi

Cumplementu da i bè prudutti ci sò fermosi unghji. Cume pigliate bè cura di i unghji di e mani? Avete bisognu à piglià a cura di a pelle di e mani è di e unghji tutte u tempu. Unghji sicurezza ci vole à culore rosato, elasticu è durable. Quandu ci sò qualsiasi prublemi cù e unghji, tuttu questu quì ponce i prublemi cù a salute. Unghie dapoi pò varià da malnutrition, travagliu, ecologicu è cura improper. U nutrttu deve esse qualità, u nutrimentu cuntene minerale, vitamini è esse diverse.

Per rinfurzà è unghie chjudi, a vitamina A hè necessariu, hè trova in carotte, tomate, erbe, oliu, fegato. A vitamina B hè necessariu per a digestione di a prutezione è u crescente di ugliu, hè cuntatu in l'andatura di uleghju è u fruttu di u granu, u levadurore di colti è u col. Iodine hè necessariu di u creatu d'unghje, hè troviu in u kale mari è l'espinaca. U Calciumu hè necessariu per a durezza di i unghji, hè trovi in ​​prudutti lami. U ferru hè necessariu per a forma è struttura di a chiave. Sulphur hè necessariu per impedisce a inflamazioni, è hè ancu necessariu per a furmazione di u unghje, hè trovi in ​​ciuvuli, cucumari, col.

Manicuranza deve esse fatta almenu una volta ogni dui simane. Avete bisognu di scambieti boni è di alta calidad, è u licitu per vincenti spiecazione ùn anu micca cuntenutu acetone, perchè ùn solu secca u platu di u unghje.

Hè ricumandate per lubricate i unghji cù crema nutritiva per a so salute à a notte. Unghji ùn deve esse constantemente sottu un capu di vernice, l'ideale seria una scelta, in a notte per lavà i so unghje o un ghjornu di ghjorni per rinfuralli à unghji, cada cincanime.

Puddinu pò esse sguassatu di e unghji, se graccià cù un pezzu di limonu, rinfurzà e unghie chjardu. Hè necessariu di u tempu à tempu di manghja cun menu di gelatina - inundatu, gelatina, u ringraziu à l'unghie chiancenu è si feghja forte. Hè necessariu di piglià un mese, da esse ripetutu u cursu di trattamentu in un mesi.

Sì e so unghie sò esfoliati, a causa hè a mancanza di calciu, avissi da esse pigliatu cù vitamina D in oliu, per una megliu di digestioni. Ùn pudete micca cumparisce li sumenti di soda per unghie. Dopu à esse travagliu, l'usu di guanti è cravate i vostri mani cù glicerina o crema.

Agente nutrittore per unità.
Pigliate, fate l'ovu in un pèndite, poi piglià l'giuseppu è stirate. In a gula, aghjunghje 4 grammi di cera di a cera di l'abeja, chì hè preduce in u bagnu di l'acqua. Agghicà aghjustà aghjunghjenu u oliu di pezzu, finu à chì u pruduttu addiventanu cum'è un ingule. Questa ferramenta deve esse usata ogni notte.

Cù a brittleness di e unghji, pudete fà un bagnu in chì aghjunghjenu un oliu di girasole cale, uni pochi di zuccadori di limonu è vitamina A. Ancu sighjendu una volta o duie volte in una settimana.
Ai aiutà i bagnera di u vindu è l'oliu vegetale di u pumu, chì sò sbagliati in parechji partes.

Per rinfurzà i unghji piglià un oliu d'oliva calatu, in quale avete bisognu di aghjunghje uni pochi di zucca di limonu.
Hè bisognu à rubari in u zucche di unghji currant, grosu negru, cranberries, zucca di limonu, l'acitu di taula.

Unghie cose à rinfurzà cumpressi, per quandu avete bisognu à piglià 70 gramma d'acqua, 5 grammi d'alumini, 25 grammi di glicerina. Ùn compressa à ghjornu per 10 o 15 ghjorni, è ripetì a prucedura in un mesi.
Per rinfurzà l'unità capace è serà utile per fà e bagni di salatura. Per elli pudete aduprà sal marina o oceanique, ma senza sapori è sustanzi aromatique. Disolvi una cullizzioni di salini in acqua cale è mantene durante 20 minuti mani. Questa prucedura deve esse fatta 10 o 15 ghjorni, un mesi dopu, ripetì a prucedura. Per prevenzione serà abbastanza per fà facili una simana.
L'omu hà bisognu à esse lavatu cù acqua cale, per via di l'acqua fredda, a pelle rende stiffe è cumincia a scorcia. Da l'acqua caloria, a pelle hè siccata, sarà pruduttu, degreased. A pelle di e mani anch'ella allora u fugliu cun una crema spirituosa ogni ghjornu.

À i coddi, a pelle precisa cura particulari, chì hè dura è secca. Cuglieri fudirati in muvimenti circulari cù pumice o machja, è da pudemu aduprà una crema grassusa cù l'aghjuntu di u zuccaru di limonu.

U bagnu duperu pò fà a vostra robba supple and soft. Pigliate dui litri di acqua cale, dui cullizzioni di l'oliu di girasole. O pigliate dui litri di acqua calde, una cullizzioni di ammonia, una culloca di glicerina. A prucedura dura 15 o 30 minuti, per 10 o 15 ghjorni, è in un mesi pudete operà altre furmazioni pà i cura di e mani.

Sì avete a pelle rough, rough, da i bagnu da u zucchinu di cracu, u lactosu serà utile. Allora putemu cuntinuà nantu à a pelle di e mani fat cream.

Sì i vostri mani sò stati calli, crachi, ci vole à piglià un bagnu di fècheru, un litru di acqua chì duvete bisognu à piglià una cullizzioni di fècula. Dopu à 15 minuti, rinfriscate e mani addetta cun una nutritiva crema. Quelli ritocchi sò boni per u coralli è di i crachje nantu à i colutori di i pedi.

Quandu si sudatu assai, bisognu di fà un salottu. Divuzioni in un litru di acqua calenta, una cullizzioni di sal ordinariu. Mantene e vostre mani per 5 à 10 minuti, tali prucessi si deve esse ghjornu di 10 o 15 ghjorni.

Maschi per mani.
Meli di canna.
Si mischjà una ghjuvane, una culloca di ave, una colazione di u meli. Cù sta cumpusizioni, aghjunghjeghjii mani e mette in guanti di cuttuni per 15 or 20 minuti, dopu a quale aghjustemu a manu cù una crema grassa.

Mascara di patata.
Emu suluzione 2 o 3 patate, ci arrassalavanu cù u latti. Kashitsu metti à e mani e posanu e so mani in questu gruelu, finu à u cooling. Smoem incù acqua è misi li mani grasi.

Una maschera à u amaru è l'oliu.
Miremi una cullizzioni di meli, una culloca cuppa d'oliu di girasole, ghjegata. Pundu l'ingufu nantu à e vostre mani per 15 o 20 minuti. Smoem incù acqua è misi li mani grasi.

Emu mischjoghja un vetru di mantra, 50 grammi di u pezzu di l'uvizji di u legnu. Coglie à un bagnu di l'acqua per 10 minuti, è cusì fresco. A crema pò esse usata s'ellu ci sò cracke nantu à a pelle.

Avemu per sapè cumu cura bè e so unghie di e mani, sapemu cumu per esse travagliatu cusì propiu, cura di i culori è i mani. È pudemu usà a nostra mascara è cumpressa per posà e nostre mani in modu, facenu belli è boni cumminati.