Unghie strette per e ghjambi

Avanzamenti, l'estensione di unghje sò stati dispunìbuli sulu di stili di cinema. À questu tempu, sta prucedura hè diventata micca solu populari, ma ancu accissibile per tuttu u sessu fair. U sviluppu di a industria di a moda cuntinueghja à tuttu u tempu, in u situ ùn vene micca. Cù sta prucedura, pudete custruisce calanchi nantu à e to mani è ancu in i vostri zicchini. L'ultimu modu (alloghju per unceva) hè spargiate adupratu in l'estiu, perchè hè in u periodu d'istati, i pierre necessanu più cura. È questu compostu hè a solu ideale. Questu manera questa prucedura hà aiutatu à risolve i saldine prublemi cù u unghje.

Cù l'aiutu di a custruzzione, puderete risolve questu un prublema cum'è un untu ingrown. Duranti a prucedura, a strata di unghji stendi è cambia a direzzione di u crescita di u pianu. Sta mudellazioni di u prelo impedisce à rinforzamentu di u preghiera. U revestimentu aplicatu à u precci protettanu da u danu mecnicu.

Contraindications

Ùn pudemu cultivà unità in a presenza di fungi. Perchè, prima di cunvene à a prucedura, hè cunsigliatu per cunsultà cun specialista. A contraindicazione hè ancu l'intoleranza indivìcia à l'acrilica, perchè s'ellu ci hè roghjunatu, sensu ardente, pruvucanti, da poi l'ungi anu da esse tregate.

Prucessu è tipi di custruzzioni

Oghje, per aduprà a marigold, ci hè una gran quantitata di materiale - gel, resina, coles, acrilie, tessili - chì ponu sasi à u cliente più esplicitore è capriccio.

U gel u acrilicu più frequuti. L'acrilicu hè una mistura di liquidu è di pezza, chì pò essa cungi in 45 sicondi. Per rinfrescà i marigoldi acrilichi hè necessaria un solu solu solu è 20 minuti di tempu. U propiu procedimentu per sguassà unità, cum'è usu di una soluzione speciali, ùn faci micca dannu a unità naturali. Se a punta da u split d'acrilu split, pò esse "reparate".

Gel hè una resina chì pò esse distribuitu inda allora u pezzu di unghie, u ghjelu diffecia di l'acrilite. A più di l'unghje di gelu hè chì l'unghje naturali hè respira, cum'è u revestimentu hè capaci di uperimentu. L'avessu hè chì l'ughjettu accrutu ùn pò micca esse riparatu, è si u cracu hè crachatu, a tappa hè eliminata sana è una nova hè custruita.

A maiò parte maestri preferenu travaglià cù gel. In u so ghjuvatu hè aplicatu un capu finu di gelu, cusì chì quandu u cultu crebesi, u cunfini cù u untu naturali hè casi invisibili. U preludiu si face un apparenza naturali è piazzatu.

U prucessu di l'estensione di ugliu và com'è questu: u primu hè primu disinfettatu è disgraziatu, allura u materiale hè appiicatu à u filu cun sucimenti è di molde. U materiali pò esse appiicati direttamenti à a chjave. Allora u materiale era siccaricatu in una lumera UV. Dopu chì u materiale hè struitu, i furbuli sò datu a forma necessaria.

Oghje, imbavagliata francese hè assai usata. A buildup hè dinò: u primu chjughu di gelà hè appiicatu à u unghje, chì deve esse fissatu in a lampada UV, da un ghjornu culuritattu (biancu per esempiu, o un altru) tira un soru è u vinu hè novu postu in u lampu per assicurà u gel. Allora l'ultimu capu di gelà hè aplicatu, questu ora inghjeneru è u filu hè stato. Qualchidunu articulu per ugljena pò esse appiicatu à l'unti cultivati, chì ponu esse facilmente sguassati cù qualsiasi disolvente. U disignu francese restanu senza prutezzione dopu à a rimorca di u vernice colore. Per eliminà difetti, irregularità di u unghje, è ancu per l'estensione di u unghje, l'acrilite hè stati utilizati.

A tecnica di crepàze unghie nantu à i peri da l'aumentà e unghji nantu à e mani sò praticamenti u stessu. Ma sempre ci sò parechji - prima di passà à questa prucedura, una pedicure hè fatta nantu à i pedi.

Una volta ogni 1.5 mesi avete bisognu di fà una currezzione. U periodu di correzione dipende nantu à a pirsunalità di u cliente. A currezzione ùn hè fatta se u cliente hè stracatu da i unghji. In questu casu, u material accretatu hè chjucu in quantu u cultu crebes. Sè necessariu, i calanchi accretati sò sappiutu. Ughjettivi acrilici pò esse distituitu in 30 minuti cù una solu solu. Unghie fattu di gel per caccià un pocu più difficiamente, cum'è esse necessariu d'uttene un tisei o un ungliu.