Ùn ci sò micca persone interessanti in u mondu, i so destinazioni cum'è a storia di i pianeti

Ùn ci sò micca persone interessanti in u mondu, i so destinazioni, cum'è a storia di i pianeti. Cù sta frasa, vogliu avè principiatu stu articulu. Ci sò assai assai pirsuni in u mondu. È ogni destinazione umana hè notabile in u so modu. Ogni destinazione hè cum'è a storia di u pianeta.
Nuddu pò esse ghjustu chì un zitellu adulte prodigi ùn hà micca vita per vedà u ​​so 28 anniversariu. Nika Turbina, chì si chjamava 20 anni fa in tutti i labbra di tutti, si lampò da a finestra di u quinto pianu. Nika Turbina: ùn scurdà ... Ùn li piacia micca esse scurdata, hà odiatu a so solitaria.

Ùn era micca u primu tentativu di una ragazza di talentu per supplicari. Uni pochi anni avà era già caduta, cunzidutamente accidinamente, da una finestra, ancu, per via, u quinto pianu. È se u tempu avanti, u distinu era più favorevule à a zitella, invece questu ora Nika hà chiuppatu à morte. Ma era suicida, o a zitella decide di ghjucà cù tuttu u bagnu male?

In 1978, Nick anu gravemente malatu - avia asma. A zitella ùn ne stava fora di u lettu, a mamma è a andamata si sò stati turnu in u so cumpagnu. Nika hà friveru cun forze constante per scriveete certi fili di poesia, per ùn avè micca scurdatu. U poemu di u zitellu era più perforante, spaventus, ombre. L'amichi dicenu chì a zitella sgradò a puisia di l'altri pupulazione è avà si ricorda, Nika hà dichotò a so famiglia chì era Ddiu stessu chì si parla cù i so labbra.

Forsi u talentu littirariu in un pocu Nick Turbina s'arrinò da u fattu chì da a zitiddina prima a so mamma leghje poema di poeti "seri": Mandelstam, Pasternak, Akhmatova. Dopu avè infanzia, Nick hà intesu rimi poetic. A mamma di Nicky era una persunalizazione persunale - un artista chì ùn s'havia rializatu u so talentu. U cumpagnu Nicky, u famusu scrittore crimeanu Anatoly Nikanorkin, spessu reticulatu in a so casa di i scrittori Yalta, poeti è scrittori chì vènenu à restu da Mosca. A zitella senti à i so cunversazione da una età primiata, participà in conversazione. Un ghjornu, a mamma di Nicky li dumandò avè l'aiutà à pubblicà publicheghji di a filla in Mosca. Questa idea, in fattu, era assurdu, perchè a psique di u zitellu hè sempre difughtu, è i poemas di Nicky eranu tantu imbueddi di duluri, longu chì ùn anu micca a creatina di i zitelli. In ogni modu, prestu in a publicazioni di Mosca parevanu a prima pubblicazione di Nika Turbina, un prodigio di ziteddu. Allora in i ghjurnali cuminciaru à imprimirà di Nika herself. A l'età di 9, u novu libru di Nicky Turbina, Spedizione, hè publicatu, chì era tradutu in 12 lingue. U libru hè successu. A scola introducente per u libru hè scrittu da Evgeny Evtushenko.

Hè u principiu di a vita fascista di u nòmpianu di Nicky Turbina, chì pareva una dramatica di a poetessa. Nick hè stata attraversu u mondu. Ellu viaghjò à nantu à u palcuscenicu è leghjite i so poemomi in una voce serosa è assai nica, cercandu in u hall cù a sàvia persone di una parsunalità formata.

In l'annu 85, Nika hè stata premiata u premiu più prestigiu - u lione d'oru. Niki dissi la figghia, vulennu verificà chì veramente hè fattu di oru. U legatu turnò à esse ghjustu ...

Allora Nika hà vivi a Mosca, hà studiatu a l'escola più ordinariu. A so mamma tornanu in casu è dà nascita à a so figliola Masha. Nike cuminciò à missu u calore di a mamma. In i so poema, i mutivi per a solitude, per u longu di a so mamma, èranu prima.

In u 1990, Nick era invitatu à studià in Svizzera. L'invitazione vinia da un prufissore svizzeru di scienzi medichi. In pocu tempu Nick l'era maritu. Ùn era micca vargonduta da a différenza di età - u mèdicu era in quellu tempu 76 anni. Ma questu attu scandalizatu assai i parenti di Nicky. A vita famigliali hà avutu prughjettu di una ghjovana, perchè u duttore passava i ghjorni in l'uspidale, è hà missu una. Questu piglia borrava à u fattu chì Nick cuminciò à bè. È dopu fughjita à Russia.

In u 1994, Nika hà entra l'Istitutu di Cultura, in quale hè accettatu senza esaminazioni. Alena Galich diventa u so maestru predilugue è dopu avè un amicu. Alena Galich parla di Nick, chì hà avutu un appressu chjuchevoli, fatali, ma una psicosi disturbata, poca coordination and unimportant memory. Nick hà ripetitumente scrittu Alena "prometti" chì ùn ùn sia micca bè. Ma ogni cosa si ripetitava novamente. A fine di u primu annu, Nika hà andatu à Yalta à u so sposu Kostya, è ùn turnà micca à l'esame. Per ricuperà in l'institutu, hè stata solu à u dipartimentu di currisponde. Ma cun l'ossi di longu rapportu ùn hà micca travaglianu, prestu prestu prestu à un'altra ragazza, spiecendu cusì à u fattu d'avè bisognu di una muller seria è adulta, è micca u zitellu eternu di Nick.

In May 1997, Nika hà fattu un tentativu di cumminciri suicidiu per a prima volta. Hè drunata è in questu momentu hè cun un omu. Hè penditu nantu à u balconicu, vulendu cuntrullà, in u stessu momentu sobria, ma ùn pudia rinfurzà. Nick hà salvatu un miraculu - chì cascà da u quintu pianu, hà sappiutu à cunfurmà l'arbre, chì hà significativamente affumicata a cascata. L'attenzioni publicu hè statu novu indicatu à Nike.

Dopu questu attu, Alain Galich cuminciò à travaglià cusì chì Nick era postu nantu à un trattamentu in una clinica americana, ma a mamma di Nicky hà pigliatu à Yalta. In Yalta, Nicky avia avutu una timpesta infressione terribili, postu ch'ella era posta in un hospital mentalmente locale. Hè stata salvata da un anzianu amicu di Kostya è tutta a stissa Alena Galich.

Nika hate à stà solu. Ùn pudia micca vive sola, cusì u so appartamentu era sempre listinu di persone. L'ultimi 4 anni di a so vita hà vicinu cù un omu chjamatu Sasha. Sasha befara cun ella, ma issa ellu admessa chì Nick hà cambiatu a so vita. Un ghjornu, Sasha intrì in a buttone, è Nick a vita, è pusendu nantu à a chjave ghjutazzu, pinnu e so perti. Quandu l'omu intrì in l'abitazione, ùn turnò in sè u capu. Ùn era micca suicidiu, ma sta volta u destinu era à Nick ùn hè micca supportu. À u funerale di Nicky è à a cremazioni, nimu era presente. A mamma è l'avanna eranu gravamente malati. A zitella, più teme da a sulitudine, a so ultima via solu. Unu di l'"pianeti" mai spusali sò partuti. Tale hè a vita, cum'è a destinazione.