Cartoni per i zitelli

Sempre hè stata caricaturizazione per i zitelli chì eranu unu di i divertimenti più piacevuli. Tuttavia, i genitori muderni principianu per piacè, è limitanu a so visualizazione, crede chì caricaturizate anu un effetti perjudiciale nantu à a psyche di u zitellu perchè à u drammaziu bruttu, a viulenza è assai più. Ma hè veramente micca bellu cartoon per i zitelli?

Cartoons suviu - belli è brillanti

Di sicuru, ci sò parechje caricatura chì ci tocca à esse indicatu à i zitelli. Prima di tutte sse cose, sò chjucchiati, brillanti è brillanti. Per esempiu, i psicologi cunsigliate vede cusì bello cum'è "Umka", "Little Raccoon", "Prostokvashino", "L'Adventures of Winnie the Pooh", "L'Adventures of Kuzi's Home", "L'Aventure di u Cat Leopold". Ùn sò micca surprised chì caricaturas simili sò cunsigliati per i zitelli. Vìvule ma micca moltu eccezziunate è i suggetti chì prumove l'amici è l'aiutu mutualitate à influenza positiva à a psyche di u zitellu, sighendi in i cuncetti di u zitellu annantu à a cuscenza, l'honesty, l'amori, l'amicificità.

Parechji parenti ancu pruibite i zitelli per vede a TV. Questa decisione hè fundamentale incorrectu, perchè hè a caricatura chì diventenu l'opportunità per risponde à parechje dumande. Inoltre, amparendu chì caratteri sò i zitelli, pudete stabilisce u zitellu chì u zitellu sperenu, perchè se selezziunate un caratteru, identificanu inconscientemente cun ella.

Tanti ziteddi sò u costumendu di riviseghjà u listessu cartellu per cìantu volte. In questu ùn hè micca nunda di preoccuparse. Ùn vi scurdate chì tutti ami piaceru à guardà è leghje parechje studiu è film. Hè solu chì i zitelli ùn anu micca una grande scelta, perchè ùn anu micca avutu u tempu di vedà, hè per quessa chì i so genitori ùn ci importa micca di qualcosa solu una caricatura.

I cartoni di bona qualità anu un significatu filosoficu, chì hè accessibile è intelligibilmente per i zitelli. Se un zitellu hè riviseghjendu un caricaturu, ellu voli trattà cù u tema chjamatu. Quantu pare ch'ellu sia u listessu, a più faciule diventa.

Criteriumu per selezziunate i cartoni

Parechji parenti ùn sanu micca per quali criteri hè megliu esse scelta di scrittura per i zitelli. In fatti, ùn ci hè micca una siparazioni chjaru trà i scontri duci è culpèvule. Simply, assai di elli ùn sò micca disenu per u publicu di i zitelli. Per esempiu, caricaturas tali cum'è "A Corpse Bride" o "The Nightmare Before Christmas" ùn ponu micca chjamatu male è sustanelli. À u cuntrariu, sò sti vignetu meravigliosi cumpostu di simbolicu, cumbirseddi oculidi, umuri è amuri. Solu cartoni sò stati calculati almenu per un uditatu adulescente. Per esse cumprendi cusì un caricaturu, una persona deve avè una prupenza suffirenente di cunniscenza è cuncettazioni. U picciriddu semplice ùn l'anu micca. Hè per quessa caricaturu di sta tipu è ùn sò micca disposti per vede u publicu di i zitelli. L'animu pertenece à sta categuria di caricatura. Parechji parenti crenze chì ci sò assai cummattimenti è muntagni. Infatti, in a cultura di l'anime, ci sò assai veri capulavori chì ponulanu i prublemi di amore, amici, traccia, perdita, socializazione è assai più. Invece di novu, per pudè scopre l'anime, u zitellu deve ghjunghje l'adolescenza. Eppuru chì ci sò caricaturu trà l'anime chì pò esse riferitatu à i zitelli, per esempiu, cum'è "Candy, Candy" - anime, chì parechji si ricordanu di a zitella.

Hè nutate ancu chì i zitelli ùn deveru micca permessi di vede cartoni quandu ci hè morte. In fattu, in quattru à cinque anni, u zitellu face ricerca à e quistione nantu à a morte. È hà bisognu à dà i ghjè, solu in una forma in quale puderia capisce è entende a informazioni ricevutu.

È, finarmenti, uni pochi cunsiglii di quali caricazioni sò megliu per i zitelli di parechji età.

Finu à trè anni: cartoni induve ci sò canti è poechi, caricaturas di l'animali, in quale ci hè pocu infurmazione.

Dopu trè anni à età pregevuli: cartoni di l'amici, rilazioni cù cumpagni, senza cumpressibile per una età dada di l'imaghjini.

Per l'età di a scola junioru: caricatura di aventure, amici, inimitazione, responsabilità, cuscenza.

Per i zitelli: cartoni di i valori di vita, vita, sperete, amore, rilazioni.