Utili Tips per a cura di i scarpi

Ùn hè bisognu di spiegà u spedizione, u calzature chì hè dumandatu, avemu firmatu da ciò chì deve esse fattu per chì i scarpi pò serve per un pezzu. È vi daraghju cunsiglii utili per a cura di i scarpi.

- U calzate si deve esse pulita dopu avè turnatu casa, è micca prima di abbandunà a casa.

- Per stretchitarja i scarpi, hè necessariu di scorri cologne à i scarpi, è dopu chì s'abbicineghja u cima di i scarpi.

- Sì avessi chì lubricate i scarpi cun creati, ùn hè micca ubbligatu, mantene a so elasticità è a dulcezza più longu.

- Per a primavera calidez - veranu - staghjone di u vaghjimu, cura pè i scarpi per aduprà a crema di emulsione. A crema hè una film porosa, passa l'aria, è ùn hà micca arricu assai, sti creati cree una film impermeable.

- Prima di mette i vostri scarpi in u almacenamiento, avete bisognu di purificà di a terra, fate in ghjurnali è di grassu cù l'oli vegetali o a vasellina di petroleum.

- À i sapori di coghju era impermeable, hè trattu nantu à un bagnu di acqua cù una misura fusiona di trè parte turpentina, dece parte di cera è quaranta parò di oliu di pisci.

- Un male affittu di u mantellu desaparecerà si i piuviti si sdischanu di l'internu cù una solu suluzione di potassiu (per litru d'acqua 6 cristalli di permanganate di potassiu) o perossu di l'idrogenu.

- Ùn ponite ponti piuviti o stivali vicinu à a stufa o sottu a bateria, da questu anu da spoof. Hè megliu l'arrimbà cù l'acqua, asciugà da ogni alzzione è fate in ghjurnali.

- Per fà calzati bè, avete bisognu di lubricate cù l'oliu vegetale o castor è dà un bìaddu acqua.

- Puderete i pezzi sportivi per un pezzu in acqua calda, quandu a pelle hè bellu, fate fora è intornu, fassi sapi u calzari cù glicerina è mette in stampura di u periodu.

- Quandu i piani di i scarpi da u creatu di a pelle, deve esse impregnated cù l'oliu naturali di caca in linse e l'oliu di linseed.

- À tempore caldu, quandu i so scarpi novi, si trova una sensazione prumante di disgrazia per ridere di questu, avete bisognu di u piu di u pezzu cù 3% solu acetic.

- Se u pittura hè moltu nantu à i calzetti di pezzu di u latru, avete esse aduprà sti loca cù una cuttuni fugliale, è puteanu un pappallu.

In casa, pudete apprezzate un pruduttu di scarpa .

Crema Negru .
Pigliate 8 grammi di rosina, 20 grammi di paraffina, 25 grammi di cera di a cera di a busita, fretti in un bagnu di acqua, cunfine finu à ottene una massa homogeneia. Allora aghjunghje 10 grammi di nigrosina è 130 grammi di turpentina.

Crema incolata con una impermeabilidad .
Pigliate 30 grammi di cera di a cera di abevi, 20 grammi di rosina, 100 grammi di carne di furna o cibo. 100 grammi di oliu di lignu. A mistura hè struvata continuamente, funnuta finu à ottene una pasta homogeneia. È a pasta fritida hè appiicata à i scarpi. Ammaistrà in un vasu di vetru chjusu.

Cuneggi per i cura di i scarpi.

- Per evitar sensations desaggianti di i scarpi novi, debite daverè seperu cun una solu di 3% di l'acitu.

- Disappear l'odore di u calzottu displeghju, se mette in issi raghjunati, purificati cù l'essenza acetica. Senza tenienti per 10 ore in i scarpi, poi aduprà a suluzione di furmulinu, sequita è vientica.

- Se li scarpi sò un pianu chjucu, hè bisognu à imbruttà in una spugna, pre-umidità in acqua caloria è scappa.

- Pijanti di u lettuce ponu esse lubricatu cù qualsiasi crema face, durante 30 minuti, è poi affundate cun un velu.

- Per aghjurnà i petti di u cui biancu, deve ne vulemu bè cù una mistura di polpa di magnesia è gasoline.

- Si i coghju di u focu, dopu nantu à a sola di a gota uni pochi olii vegetali.

- Per esse scappatu di i pappagalli di coghju in u ghjacciu, hè bisognu di utilizallu di u mumentu cù una carta fina.

- In l'invernu, quandu vi vene in casa, avete bisognu à appiegà una crema grassa à i vostri piani, è poi ne puru.

- Calzature di u zapponu, u pilu amaricu è marronu deve trattatu cù u lattu è frenu cù un tela di lignu.

- A fetta di porch fresca fat per sguassà i mancu di u salinu chì pareva nantu à i scarpi è di asciugammi i scarpi cun un tela.

- Per pateanu calzelli chì ùn sò micca misurati longu, hè necessariu di lubricate cù l'oliu di pisci o l'oliu castor. Dopu qualchì ora, dopu chì i pezzi sò stati prucessi, ci deve pulita.

- U taglioli nantu à i colore parechji pezzi i zucchi di a suluzione d'oliu cítricu o u zuccaratu di cipolla.

- Se li piuviti sò fattu di cuci di lustru, da allora per prolongà a vita di u serviziu, deve esse sempre lubricatu cù i vasellina di petroleum.

- Sì pienu bè pienu bundite lavatu cù u crosta di banana, dopu questu prucessu, i scarpi sò questi novi.

- Ddu calzariu ùn hà micca skip moisture in u tempu umitu, deve esse strufati cun sapori o una cannila.

- Sì i sneakers s'avevanu duranti l'invernu, dopu cù l'aiutu di steam ponu esse restauratu. Dopu chì a pelle hà abbandunatu, i sportivi sò asciugati secheti, anu cunsulatu cù glicerina è fugliate ind'i ghjurnali.

- Se la crema hà enduitata, aghjunghjia un pozzu di giganti di trementina, o mette una latte di crema in un tastu cù l'acqua calenta, aghjunghje una gota di turpentina, è aghjelo.

- Se e maniche di u moltu vendu nantu à i scarpi di a pelle, fassi cù qualcosa di grassu, da u fugliale cù una misura d'acitu, acqua è kerosene. E dopu asciugà cun una robba lana.

Avemu avemu amparatu di cunsiglii utili à cume cura di i scarpi. Dopu à sti cunsiglii per i cura di i scarpi, i vostri scarpi saranu serve per un pezzu.