Versi di u 9 di Natale di Vittoria, curtu, à e lacrimi, i zitelli. Sottu SMS di u 9 di mese in verse - felicità per i veterani-aviani

A vittoria in a guerra più sanguella di u XXu seculu è l'avvenimentu più notuali di u seculu. Ùn sia micca a vittoria, l'umanità puderia semplice perì. A Pesta Mariana hè dipoi annantu à l'Europa, righjuntu u Giappone è ha causatu grave consegni. Se semi stati scunfiguti in a guerra, no solu u nostru paese estenu sottu attaccu. L'idee fascista di a supremetta di razziali puderanu semplici di perdiri la mità di a pupulazione di u mondu. Questu hè micca successu. Semu orgogliu di u fattu chì era i nostri cumbattenti chì si firmonu a grande tragedia. U ghjornu di a Vittoria hè celebrata annu l'annu, è micca solu in Russia. U ghjornu è tutti i veterani dedi poi poi di u 9 di munnu, parenti, programmi di cuncerti. Tardamentu à a sera, u celu s'aprumpere pirotècnia in l'unurità di u ghjornu glorious, u paese in spassighja è si ralegra, cum'è nantu à u primu ghjornu di u maghju di u 1945.

Bellissima versi curtite da u 9 di mese in u ghjornu di a Vittoria à lacrime

Tutti i poesi dedicate à u Vittore di u 9 di ghjornu sò ghjocanu è solenni. In i so fili, l'autori si tratanu di parlà solu di i brillati avvenimenti di quelli anni, à a pace à a terra, u celu, a felicità à vive senza teme è bumbardamentu. Questa ligere sò sempre sinceri. Tra l'òpere nantu à a Victoria, ci sò assai pochi di i zitelli.

Poechi brevi-parenti di u 9 di maghjurazione à i bachi

Viaghjanu issa veterane è suldati chì si sò cacciau in battalja, sò persone chì e so gratitenza à elli ùn ha micca frontiere. Nisunu versu, dedicatu à u 9 di maiu, ùn pò micca cumprendre a gratitude di a nostra è di tutti i ginirazzioni successivi à i veterane.

I versi di u felicitu di u 9 di Natale per i veterani di l'àvini è aviani

À i Veterani di Ghjurnata di a Vittoria sò sempre felicitati da i zitelli - i scultori recite petite poesi, è i figlioli in furmagliu lighjenu cù quatrains curtite. Un versu cortu in una cartolina pò esse felicità da u veteranu avventu o avè-participant di a guerra.

Sottualità SMS da u 9 di mese in verse à lacrime

Dopu à a guerra, i suldati, chì anu survivatu in u calore di a battaglia, parted in diverse parti di u paese. Oghje, veterani chì battanu vicinu, vive in Kaliningrad, Vladivostok, Mosca, Perm. Parechji sò stati esaminatu per andà in l'esteru durante a repressioni. L'opere di SMS sò u megliu modu per trasmette saluti è felicità in u 9 di maghju à e persone chì vive milla di chilometri fora di voi.

Beautiful congratulations in verse da u 9 di mese in u Vittore Day

In stu ghjornu luminoso veterani di a guerra sò stati cunsacrati à i poesi è i balli, poechi è i canzoni. Averete u vostru poema in onore di i cumbattenti di a Gran Guerra Patriunale o truvate linee spirituali in libri, Internet.

Beautiful poemii da i 9 culleghi di mè

9 di u 9 hè un ghjornu off. Uni pochi ghjorni nanzu u ghjornu di a Vittoria, i culleghi riuniscenu à una mesa festiva è cunsatisfendu una festa di ricordi. U travagliu accumpagna i storichi militari, sintendu da i so parenti chì participàvanu di e battaglie, toasts, recite boni poema à i culleghi - participanti in l'avvenimenti Afgane è checheni. I versi sbi incredibile da u 9 di maghju hè un modu maravigliu per apprezzà è sinceramente i thank u veterani per u curaghju è a devozione à u paese. Scopri à u coru brevi poema da u 9 di lugliu per leghje à i so culleghi nantu à u travagliu à a tavula festiva. In a matina di u Vittore Day, mandate SMS à tutti i participanti di a Gran Guerra Patriotica è l'avvenimenti Afgana. A Vittoria ùn serà micca scurdatu.