Yana Rudkovskaya insinuò à Dima Bilan in un cumpurtamentu seriu

U Produttore Jan Rudkovskaya è u so Wim Dima Bilan, cum'è sapemu, hanu amicheghji cumuni. Mentre chì u maritu di a leone secular Evgeni Plushenko travaglia è cumporta in u Giappone, Yana hà attivamente impegnatu in u travagliu è di crià i zitelli, è, sicondu l'ultime nutizie, ùn manca missu l'opportunità per visità l'avvenimenti di a capitale. A l'annu novu di a figliola di Yudashkin, Yana Rudkovskaya era in manu cù a so stella chevalier Dima Bilan, firmendu una foto nant'à a reta di u solu chì u so maritu confià in ellu.

A photo di Paris di Yana Rudkovskaya cù un chevalier charming

Ricerca pocu, Yana Rudkovskaya presenta a so cumpagnie cù una prima sessione di scatula, per quale ellu da pocu di ghjorni à Parighji cù u so cumpagnu chef, u chjosu figliolu più chjucu Alexander. U figliu cumuni di 2 anni Plushenko è Rudkovskaya ùn solu accumpagnò a mo mamma in un viaghju, ma ancu hà avutu partu attivu in a stessita fotografia, chì si tenia in u magnificu castellu di Baronville vicinu à Paris.

Stylist è fundatore di u situ Erikennia Mammine Ekaterina Mukhina hè stata cun uni pochi di eleganti per a famosa mamma è u so zitellu. Yana Rudkovskaya prova u vestitu più delicatu di Eli Saab, eleganti di Stella McCartney, Chanel è Dior. U caprettu cuntentu cù i vistimenti stylish designer, è per a patience è smiles durante a sessione di photo era ghjenuvesi ricumpinsata da un viaghju à Disneyland.

Una di e so ritmi di u so figliolu cun un micrufonu Yana Rudkovskaya firmata cù u so usu di l'umuri, di riferimentu à Dima Bilan:

Dima, avete un seria cumpetore!

U pocu blogger Dwarf Gnomich

Ci si deve esse nutatu chì u zitellu hè incredibile artistu. Inoltre, u Gnome Gnomitch divertente (questu hè chì a so mamma stella chjama a maiò spessu) hè digià adupratu per sparghje è l'attinzione generale, cullendu cuntrullà assai cumplementi da l'abbunati di Yana Rudkovskaya in Instagram. Famigghi parenti, a diversità di parechji di i so amichi è di i culleghi, ùn anu micca amparà u zitellu di l'avienti, ma, per contrà, si poniammu attivamente a manifestazioni di foto è videmperate cù Alexander in riti suciali, dicendu l'ultime nutizie.

Yana Rudkovskaya funu à più è in un tempu hà purtatu Gnomitch a so propria pagina in Instagram, chì ella stessamente attiveghja in nomi di u zitellu. I subscrittivi di a pàgina ufficiale di Gnom Gnomich ponu esse cunnisciutu di tutti l'affari di ogni ghjornu di un blogger blond di 2 anni: cumu purifica i denti è lavande e mani, cene, vai per un caminu, aghjusta u so haircut di moda, è ripone cù i so parenti in locu cale. Eghjettini cù l'eleganti è cura cù cura di u figliolu di Rudkovskaia è di Plushenko, cullette e millioni di abbitanti amarevanu, chì anu un blogger chic chico pocu di più - più di 62 000 persone.