Vita personae Karina Andolenko: maritu, i zitelli ... è i misgi

Karine Andolenko hè solu 28 anni, è hà ancu ghjucatu assai roli fili in u cinema. Una ghjovana è ambiziosa attestra hè offru solu i roli principali. Una bella bionda attrava i fannii di parechji età, è volia sapè tuttu ciò chì tocca. Chì hà aiutatu à a nova stella per esse successu - ligami, heredità, carattere, talentu, o da u sustegnu di un maritu amatu? Pruvemu à scopre i sicreti secreti di a vita persunale di Karina Andolenko, circà u glossu di e belli ritratti, chì a zitella accunsente generosamente cù i fanne in a rete soziale.

Biografia di Karina Andolenko: u so rigalu venenu da a zitella

L'attrenda hè nata in settembre di 1987 in Kharkov. Mamma, a mezza Tartar, chjamava a fata fatima, ma pi causa di superstition, hà cambiatu a so idea - stu nomu era purtatu da un parente cù una destinazione tràggica. A mamma di Karina hè un intérprete di lingua di signu cù un grande sensu di l'umuri, u so babbu hè un grande cumpagnu cumpagnu è un bagnu, una avanna è u missiavu, anche a minuranza (eranu sordi è muti), avianu tanti talenti. U vapore vuleva à a famiglia sana, preparendu mini-emanations divertenti, è a mo avvia ancu bè. Karina pensa chì tutti i talenti di a famiglia sò cuncentraus in ella, cusì diventa attrice.

I maestri di u studiu di teatru Kharkiv imminiscinni l'amore per i sapè fà. Ci era in 11 anni Andolenko hè vinutu à "scunfighja u scantu di u pubblicu". L'attrìccia ùn capisci micca cumu chì una modesta picciotta puteva venerà cun modu di ridivà di i cumplicati. U studiu di u teatru divintò a so siconda casa. E i genitori, videndu un hobby seriu per a so figliola, sò sempri chì una Karina puderia andà in l'uparazione di u Teatro Artu di Mosca. Amassi à questa è a ragazza. Ah, Mosca hà prumessu, chì una zitella ùn hà micca sughjettu di passaghju per i vostri quadri piaghjite è i strati cun un vincenti fieru!

Kharkov-Moscow: una fede indestructibile in u to sònniu

In contraste cù a so heroina Catherine Panova (da a film "Queen Queen of Beauty") Karina Andolenko vinni à cunquistà Moscu non solu. Hè stata cù a so mamma, chì l'aiutava in tuttu è una bona fede chì averia successore. Senza un affari favorito, l'avesta futura ùn si hè micca rapprisintava. Karina hà facilitu per l'istitutu di teatru, è i so studianti hà felice per ella. Prufessione di i prufessori, corsi amichevule, i lamentu di maestri, i prospecti brillanti. I difetti ùn scantanu l'attrenda iniziale. A Karine li piacia à sviluppà è sopra à ella. Facilità in ogni attività - hè abbrustulita, l'attrice hè interessante a via!

L'attore di talentu, Karina Andolenko, vide Constantine Raikin - u so maestru. Dopu u primu rolu seriu hà ghjucatu in a ghjocu di furmazione, fù invitata à u Satyricon. Ma dui anni dopu si abbandunò, decide di diventà un attore di cinema.

Retrò-eroina di u cinema naziunale

Duranti sei anni dopu aduprendu di l'Scola di u Teatro di l'Artu di Mosca, Karina hà fattu 37 (!) Role, è di elle solu una episódica. Hè una scelta filmali stupente ùn pò vaghjimu di una attrice moderna. À u cuncepimentu Andolenko hà hà sapè cumu tutte ciò chì ella hè capacitu, è questu direttore hè assai piacevule di sta caratteristica attrice. Fantastic, comedic, military, historical, melodrama, seriali - in qualunque generale Karina era filmatu, l'udienza hà fattu piacè di u so drammatichi. In ogni rolu, l'attrìzia hè armoniosa è sapi cum'è reincarnate cum'è no other. Ma ancu di Andolenko, i roles retroi ditenu sò riesciti.

Vita personae Karina Andolenko. Husband è i zitelli o gatti?

"U segretu deve esse segattu" - cusì l'attruda crede è ùn manca micca i dati di a so vita persunale. Ella, cum'è un zitellu, hà fattu un desideriu è ùn ùn conta micca di nuddu, altri ùn sarà micca veru. Karina vaga pocu vintu chì era furtunata, è hà amparatu à funziunà perfetta à a professione è a vita persunale. L'attrice hè assai amata, hè amata, so travagliu annantu à a casale è pruteghja a felicità.

E ben, e lingua malignità sustinendu chì u maritu civile, sia distanti da l'ambienti attuali, o vicinu à ella, ma hè micca cusì successu, ùn pudia esse affittu a gloria di u so "celestial" è fughjita. Finalmente, cum'è solitu, rinviò una frase sacramentale: "Eppo una famiglia, o una movie". Karina hà sceltu un filmu, è u so maritu è ​​i ziteddi esci. E suscitarà a so spìritu dopu a partenza cù u so amatu, l'attrista ricumandò à un metu pruvatu - shopping. A Karina li piace à cumprà a so robba, u beneficiu di u pesu è l'altura permette di purtate qualse u vostru core vole. Dopu un shopping successu è una tentazione offerta da un famosu direttore, a tristezza falau. Dopu u puntu hè una nova propositura, è Andolenko hè sempre ghjustu.

"Ci sò e donne chì sò in seguitu è ​​e figlioli immedatamenti - u prugramma hà dettu. E ci sò quelli chì sò un schedariu diverse. E questu hè u sicondu, avete bisognu di pensà ... un gattu in tempu. U prugrammu per una donna talentu hè veramente diversu, ma hè improbabile chì avarà da paura di miss ghjorni soliti cù u ghjattu. Vi parvaraghju di i cambiamenti in a vita persunale di Karina Andolenko. Stay with us and find out about u so maritu, i zitelli è ... i misgi.