Cumu perdu pisu cù l'aiutu di u ioga

Avà, unu per unu, sò parechji prudutti chì puderanu restiturannu l'armunia. Ma micca tutti quelli stallanu a prova di u tempu. Certi mètudi novi sò solu modifiche di u vechju.

Ma hè un sistema pruvatu è pruvatu di svolgiunamenti chì anu una sperimentazione di mila anni. Hè nantu à a cultura fisica è psiculugia di u ioga. Avete interessatu? Allora vi valenu a sapè a qualche exerciti (asanas), chì sò ricurati per quelli chì vulianu perdiri pesu. Ma prima vole di richiamari li tri reguli "d'oru" di i yoga:

  1. Moderazione in tuttu.
  2. Regularità.
  3. A transizione di u simple à u cumplessu.

Sè vo site prontu per aderisce questi règuli, è ogni ghjornu per fà, almenu trè asanas, quattru volte à u ghjornu, puderà successu u successu. A durata di u periodu di esercimente dipende quantu quantità volere chì vulete perdiri pesu. Però ricordate chì a perdita di pisu corpu ùn deve esse micca di 450 a 600 grammi. per simana. Sta situazione hè assai impurtante. Cumu perivenza graduali di pisu, a pelle ùn serà micca flabby.

Ju suggerianu facilità asanas, chì cuntribuiscenu micca solu per a reduczioni di pesu, ma ancu per a nurmalizzazione di u metabolismu è i biologici di u corpu.

Ci hè ancu assai impurtante: durante l'eserciti cume centrale in l'azzioni è u risultatu chì vo site circate d'alcuni. Pensa l'omu assai cusì ligne, flexible, aiuta u corpu cù i so pinsamenti diretti à ottene l'ideale di l'armunia è di a bellezza.

Suryanamasarasana

1st option. Pianu di prossimu: fighjatu diretta, pedi spalla in spadizione, armi curati. Mantene a testa.

Inghjustate lentamente e sullivate e mani, tilt à u corpu da volta è maximice u curbitu. Mentre inhaling, possu a respirazione durante 2-4 seconde, po esse sburdà prestu.

A seconda opzione. Pianu di prossimu: puru. Lentamente, exhale, lentamente tilting u corpu è bassa i vostri boni, avènduli in l'asciuvà. Senza a so sopra sopra l'exhalazione finu à 4 a 6 secondi.

Padahastasana

Posizione di prossimu: fighjatu diretta, tacchi sfuenti, calzini apart. Hands are lowered.

Mentre inalite l'aria, susciteghja a manu nantu à a testa. E liggeru, aghjuste è pruvate à reachu e to mani. Testa a testa à i vostri ghjinochji. Pruvate micca sicondi. Se e femicili chicchi in u primu seranu difficiuli di fà questu asana, puderete pacà e vostri ghjinochje. Ma esse pazienti, essere assertivi è in pocu tempu vi faraghju perfetta à stu realizimentu.

Eppadahutanasana

Posizzione di iniziu: fasce nantu à u pavimentu davanti à pettu. Petti cumminciuti, mani facennusi nantu à u troncu cù e palme à u pianu. Relax. Rispira liberamente.

Ricerche li ditteti di una perna è struisce a pane sia, l'altra piera hè relaxed. Inanzu u sopranimentu, alleanza à l'altru a ghjustu ghjustu cum'è possa per voi. L'altra piere ùn avissi micca curpitu, u corpu ùn deve esse micca stati scurdati di u pianu. Pruvate a sopra a voce da 4 a 6 secondi. Allora respira à l'aria è bassu a voglia per 8 sondi. A legnula hè stata distesa. Rindite tuttu questu cù l'altra parte.

Uttangpasana.

Posizione di inizione: menti nantu à a vostra volta. Hands stretch along the trunk. E strufinati. A respira è libera.

In asprazione, stende è prutite i vostri punteggio, poi pianu lentamente dui parpiati à 25-30 centimetri sopra u pianu è stassi cun elli in questa position per 6-8 seconde. Fate una lenta exhalazione è bassa i peri finu à u pianu.

Pavanmuktasan.

Posizione di inizione: menti nantu à a vostra volta. Mani stinatu nantu à u troncu. Piu abbitati.

Fasce a perna ghjusta in u ghjinochju è piglià u ghjinochju à u pettu. Pigliate un respite lentu, mantene l'aria è cù e mani, pressu a stampa per a strata à u stomacu è u pettu. Allora pigliate a testa e pruvate di toccu u to ghjinochju cun u nasu. Stay in questa position per 5 à 10 seconde. Allora nzèni è infine a testa in u pianu. Dopu quì, fate a vostra pierna è cresce. Repetite l'esercitu cù u vostru pede, e dopu dui in u stessu tempu.

Navasan.

Posizione di inizione: menti nantu à u pavimentu, facci, i peri direttamente. E mani si stenderanu davanti à voi è si spargiu più largu chì i vostri spalle. Pone a barca nantu à u pavone. À u stessu tempu, rinfriscà a testa, u pitittu, i bracci, i peri. Pruvate micca di daverà i vostri brazza è di e so pezzi, è fà cresce i più altu possibili. A respira è libera. Stà in questa position da 6 à 15 secondi.

Savasana.

Questu asana deve esse realizatu à a fine di u cumpetimentu tutale di i exerciti.

Sta pusizione iniziale: menti nantu à a spalle, i braccia stinnilizatu liberamente à u corpu. Pussiddini divurmenti divuru.

Cercà i vostri ochji. Respire bè è ancu. Pruvate di rilassate. Fate stu pocu. Cumincià cù i vostri puntelli, andendu dopu in altri parti di u vostru corpu, è à a cima.