Beautiful congratulations u 23 di frivaru 2018 per i papi, i culleghi, l'omi: in verse, prosa, sms

Tutti i pani di u Patronu di u Difunoru di u Ghjornu sanu felice per riceve ghjustizia è in bè è felicità in a festa. Perchè, à u 23 di frivaru, i vucali uriginali di a salute, u successu è a felicità anu da esse fatte da e donne colombi, figlioli è e donne amanti, e zitelli. Per i lecturi avemu rivinatu i poemi più belle è divertenti chì vi aiutanu à felicità tutti l'omi familiarii. Cù avè toccu a canzone, ogni ragazza serà statu capaci di spiegà u so amori è u rispettu à u Papa. Ma i sms divertiti cù umuri pò esse mandatu à u so maritu, un omu. Sceglite per i culleghi congratulations u 23 di frivaru 2018, megliu in prosa formali o bella. Sè sicondu averete, pudete aghjunghje cù i vostri parolle, volere persone.

Parenti cù u 23 ferraghju per l'omi in verse - una selezione di testi bellissima

Felicità per i genitori familiarii è i culleghi di u travagliu deve esse sceltu frà poveri boni. I testi semprici cù una sulla silvia hè grande per esse l'espresa è u rispettu. Pudete cumplementà cù un gustu in i vostri paroli, i ritratti originali o di i postale. Puderete meglii felicità in u 23 di fularu per i amici di l'omi è di i boni cunniscenzii hè pussibule entre l'esempi escolluti da noi.

Una selezzione di i megghiu felicità in i versi per l'omi in onore di u 23 di frivaru

Per i nostri lettori, pigghju elettu u felicità di più belle è dolce per a festa di u Difunoru di a Patria Diadore. Puderanu esse mandati u 23 di frivaru in missaghji instantani, travagli di chat o sms personali. Quale parolle felicità à l'omi? E quantu vulete mette in a data di frivaru? Chì ùn anu micca causa di alarma, Chjamemu l'attitudini di donna hè riccu.
Chì u celu pacìficu sempre esse ghjustu nantu à a terra, Chì u sole di piacè brume nantu à a casa. È fate ogni cunversu, familiar, nativu di voi cun un sonu calore di boni vole.
Amu averete, apprizziate, hè sempre fidanzatu à a vostra casa, Quandu pudete da travagliu seriu. Avemu a prutezzione di u fiorente, salvà a famiglia è circundà a benezza è cura.
Per noi hè babbu, sustegnu è onore. Sempre u megliu chì vulete per voi. Grazie, omi, per ciò chì site. È vi felicità di e vostre vacanze!

Ci hè una ragione per a festa, Semu triunfante - Parenti, omini, u 23 di ferraghju!
Eccu, omi, u nostru orgogliu, Ùn avete micca paura di u prublemu. Let the courage, forza, vigoru aiutate sempre.
Sò una difesa fiable, sapete a parolla "onore". In a sicurità di a Patria, Una volta in un paese ci hè un omu!

No wonder in Russia there is a holiday Per quellu chì cunnosci a parola "onore", chì per u bonu ùn ùn cume una motivazione. Lamentu di l'omi nantu à questu ghjornu.
Chì ci sò assai ghjorni brillanti, è a vita si mette in u cercu di l'amichi. Chì i casali amate, aspettate è credi, Destinu chì abbandie tuttu e porte!

I nostri difendenti, bravura e persone, Sò i vostri daveru è ùn esse sempre cun voi. Omi, vi sinceramenti u felicità, Vulendu averete più amore è salute.
Allora chì solu vittori in a strada si stanu sopra, è ghjorni è minuti di felicità splende. Chì tutti sònnii è aspirazioni sò veri, È i praticati vicinu vi daranu sarni.

I difendenti di a Patria Oghje, vi felicità, U destinu di a terra nativa Tout in manu in manu.
Allora chì avete prutege a Patria, È l'onore ùn hè micca cacciatu, da i nostri sustegnu, chì sì sempre eranu.
Vulete a felicità è a pace di u pianu sanu, Quand'ellu si svilò tutta tutti, È chì i zitelli riri.

Incisione urigginali in u 23 di fularu cù umurisimu - esempi di poemichi divertenti

Per selezziunate felicità per l'omi veri à u 23 di ferraghju pò esse frà bellissima, è trà i pratichi divertenti. Testi uriggini cun umuri pederianu à u repertore un pusitivu è aiutà à falla di l'afflitta. Bella parenti cù l'umuri serà un modu excelente per espresiu l'attinenza è a simpatia à l'omu cuncepitu. I versi divertenti sò ricumpandati per mandà cun un'altra tematichi.

Esempi di poèmi divertenti è originali cun umuri per u festa in u 23 di frivaru

Poveri bonichi cù umuri sò adattati per u mandu è à i più boni amici è fratellu è cumpagnu. Certamenti anu da apprezzà i testi "cù pimantini". Poaghji divertenti cù felicità, pò esse mandati à a mane. Allura, aiutanu à aiutà à creà un veru animu festivo di u ghjornu di u 23 di fular. Quale pudete unnesse facilmente, Chjapdà un cornu è cornice? Quale chì porta a donna in i so bracce? Puderanu sorpresa?
Quale prutezzione di a Patria, i so amichi, a famiglia è a cura? Pariggi tutti i 23 omi riali!

A curaggiu di fà voglia hè stupidu, ci hè cusì cun vente sarvu. Sapemu chì in ogni momentu ci pudemu amparà dopu à a vostra volta.
Vulete a buntà a bona furtuna, u Patronu di a fiducia da u celu. À micca pistole, è sacchetti di furtuna Da quì avà, avè avutu aduprà à a preparazione.

Vogliu parmessu di felicità, i mio amici, sò da u 23 di ferraghju! E vogliu a prumessa prima. Tenite più felicità è amichi.
A salute era forti, l'amore ci fècenu corre accurately, Chì u sole santu brillanti, Nativu li dà rigali.
A un vacation - solu à i Maldivi, Un soldi per - una saccheghja per ella. More joy, warmth Today, tomorrow è sempre!

I nostri difendenti, i nostri omi, vogliu dì ciò chì vogliu da u mo core: Salute, famiglia, appartamentu, caru, È tuttu ciò chì puderete sognu solu!
Ju ti vògliu successi, solu amici veri, Enorme amori di a vostra amata sposa, Puderanu soldi in a vostra banca à immensamenti, E più impurtante - chì ùn sapete micca a guerra!

Vulete ghjucà cù i musculus, In una carretra di moda per viaghjà sempre cù una purtava imbrata è esse u brutale.
Da e donne ùn ti lasciavanu i lumi, Fate a folla si passene dopu, Per esse cunnisciutu com'è un machu è un masciu, Maritu appressu è u babbu.
Da maghju a Terra chì hè più ghjovanu in a festa di friddà! Indecente? Ciò chì ci hè quì? Dopu tuttu, a vita hè una, ghjustizia live!

Parigghi parenti à i Papi da u 23 di frivaru in verse - una selezione di testi da e figliole

Per ogni patri, a so propria era u megliu è più bella. Cusì, tutte petite parte è principessa adulta in u ghjornu di a festa di l'omi veri l'anu parparate u so papà. Per fà questu, pozzi brevi cù sincerzii felicità, storii nantu à u 23 ferraghju o nantu à a so paria sò perfetti. I testi di testi figliiani aduttivi pò mandà à un messenger o sms. Ma i picciotti ponu scriviri unu di l'esempii cupiate per una carta di vacanze autocastu.

Una selezzione di curtite felicità in versi per i Papi in onori di u Patre di Pasqua di u Patronu u 23 di frivaru

I versi curtosi curtuli, sceltu per noi, pò esse usatu per l'apprendimentu. Dopu tuttu, ogni papule sarà dispiacatu à sente ciò chì hè amatu. I congratulati sononu nantu à u ghjornu di u 23 di furtu u bisognu di ricordu bè. Caro papa, caru è amatu, U megliu, sempre bella, Da u core avemu felicitule. Ju ti vògliu felicità, forza è salute. Fate tuttu un veru qualessu hè chjaru, Chì ùn anu avutu adversità è infirmità. U sole permette chjappà u modu, È un sonne sempre aiuta. E quandu tutti i sònni ponu vanu. Semu orgugliosi chì avete noi!

Sò u mo babbu di u babbu, Dopu tuttu, da a zitiddina, per mè, una muntagna. Sapemu chì ùn ci hè più papatu, hè u mio superhéroe principali.
Cu voi, cun tranquillamente è cun fiducia, aghju "ringraziu" per voi. E ùn aghju micca difficultà dì: quantu ti vògliu.
À voi viju desideriu Personali Salute, felicità è vittori. Let life be right right, Good for you for many years!

Doi amatu, u mo amori, Da u 23 di ferraghju! Sò cusì cusì unicu, ùn sapi sicuru.
Sò un omu perfettu, Semu assai furtunatu cun voi. Sò u prutettore in a famiglia, Ùn avemu micca paura di qualcosa.
Sperate santu è forte in u spiritu, sìammu sempri l'amore. Ricurdativi, Dad, chì in u munnu u Best of all men!

Difettulu felice di u Papa. Parigghi. Hè bravu, assai bravu, Ùn àbbia paura di qualcosa.
Aghju liberatu a felicità è a salute per un annu. Fate qualcà furtunatu, Ùn hè mai triste?

Difettulu felice di u Patre Di ghjornu di felicità! À i vostri spalle tutte e mantene a nostra famosa familia.
Sò una preda è un supportu, Courage vosci un mudellu. U più forte, l'amori, u megliu hè u babbu!

Divertente congratulations u 23 di ferraghju per u vostru maritu è ​​u novu favuritu - poemas!

U ghjornu di u 23 di frivaru, ogni rappresentante di u giustu sessu voli mettezza à u so difensore. Bella è bellu di spiegà u so amori, l'apprezzazione è u rispettu vi aiuta à l'elegà i versi. In elli, e fimmineddi pòssinu sapè à a so admirazione sinceria per u so sceltu. Per mandà grazia di felicità à u 23 di frivaru, pudete un omu è un amatu sposu.

Esempii di poemas belle è cari di felicità per un amatu à u 23 di frivaru

Per un omu amatu o maritu annantu à u Difunoru di a Patria, i zitelli puderianu create un veru fervente di l'umore. Dunque, avete da principià u ghjornu mandendu poemas belle è divertenti, felicità in i vostri paroli. Ma per fà sta casatoria inoltribile, aiutanu à mantene una vetru di casa di casa. Dopu tuttu, à u 23 di frivaru, ùn ci hè micca solu di scelta di felicità, ma ancu per fassi cura nantu à a selezzione di un bon rigalu. Amate, ojate a festa di l'omi veramente Raligràviu solu salute è felicità, Sittete gatti sempre cercanu, Face in person surrisu da u core, Vive cun optimismu, sighjene di scala, Sempre da simplicità è sempre guadese!

Aghju inghjinnatu cun quellu di cura, per forza, per dolcezza, per una tendernità cale. Per ciò chì avete valutate è amarà a libertà, per l'ànima, per a voce, l'aspetta piacevule.
A dicu à mè ùn hè micca una vergogerie. Intese attenti à l'impresa è in u lettu. Avete interessante, seriu è solidu. Cu voi, ghjorni è settimani passanu in bigtoni.
Oghje hè u vostru ghjornu, aghju felicitu. Sò u mo ideale, u mo amatu. Cù mè, vogliu esse cercatu. Dopu tuttu, sì a mio vita una causa felice.

Aghju apprezzatu è rispettuosu, aghju adore u to ochji. Sò più forti, i più bravuti, sì u megliu di l'omi! Puderaghju esse dichjaratu: Mi querida, sì unu! Oghju felicità in u 23 di frivaru. Ti vògliu, u mo bonu, e ùn lasciarà mai.

Da u 23 di ferraghju, u mo bonu è caru! Sò u prutettore per mè, u mio l'eroi!
À parenti è amichi, sì sempre solu insubituible, u megliu è affidàbbili. Felice festa, amore!

U più forte, u megliu, u mo omu hè caru. U ghjornu di difendanti, ricusendu chì sò sempre fieru di voi.
Senza sempre sana, amata, Semu a prima a vincite. Tutti i scopi chì avete scrittu.
Sò sempri cunfurmatu cù voi, è ùn sò micca paura di qualcosa. Ju dugnu un pezzu di u mo core à ghjornu.

Parigghi ufficiale à i culleghi di u 23 di frivaru 2018 - una selezione di prosa

Perchè a parte maschile di u cullettivu da i patroni è i culleghi di e donne pozzu sona bona felicità è l'ufficiale. Tali testi sò megliu scritte in i vostri paroli o composti di parechji esempi. Parolle in felicità in prosa da u 23 di ferraghju aiutà à esse attentu è rispettu à ogni cullegiu.

Selezzione di prufezia ufficiale cù felicità per i culleghi per u festa nantu u 23 di fianzu in u 2018

Per scrive un novu felicitu ufficiale à i culleghji è bellissima felicitendu u 23 di ferraghju aiutà à i lettori i nostri siguenti esempi. Puderanu senza cambià o supplementate cù altri scrive, gràzie originali. Aghju sinceramente u felicitu di u ghjornu di u Difettariu di a Patria, è vogliu desiderà, in ogni tempu è in ogni locu, per esse un omu valente è curaggiu, una persona piacevule è simpatica. Demu la vita darà assai oportunità per successu, una infinita di chancei à u aleatoriu è assai assai cumerci.

Vi felicitu di u ghjornu di u Difettariu di a Patria è da u fondu di u mo core ùn vulete desiderate micca mai à scambià a strada raghjina, rinforza constantemente u mo arsenale di salute cù forze forza è ottumisimu, crede sempre in ellu stessu, find support in amici è amici cari, mantene cun forza è cun fiducia contru à u ventu in a vita.

Felicità cù u ghjornu di i veri omu, vulemu chì nunda ùn disturba a pace è a calma di e vostre famìglie, lasce sempre aspittassi è amare. Sugisce i ghjinii, sighjene, viaghjà, scopre un nuvellu, viaghjate, interessate, fate a vostra vita un esempiu per altri è una occasione per orgogliu in i vostri figlioli.

Queridosi difendenti! U ghjornu di u ghjornu hè una festa per ogni omu veru. Dedemu u piacè di felicità à u Difunoru di a Patria! Ùn sò u nostru muru, pruteggiendu di tutti i sfinuti è i prublemi. Vulneri stà sempri brava, orgogliu è forte. Sì u tipu di persone chì i genitori è a Patria hanu orgugliosi! Felicità!

Parente di valutà è valore, in u vostru vacanze, u 23 di ferraghju, vogliu desiderate voi veramente ricenti, ma micca in u lettu di fronte, ma in a vita ordinaria, anche mancu nisuna decisione pulitica decisa distrughjera a pace fragiliosa in u vostru paese. Chjamate l'avvettenu militari à u celu solu per esercizii è parati, lasciavanu l'alarmi è educativi, è l'elogeri reali.

Funny sms u felicitazione cù umore da u 23 di ferraghju per l'omi - una selezzione di brevi poema

Oghji muderni abbastanza spessu in a vanità di u ghjornu ùn anu micca boni umanu. Dopu tuttu, u risati l'aiuta per eseguite di prublemi è averebbei. Dunque, u 23 di frivaru, pudete mandà à i vostri amichi u felicitazione in u smsu cù l'umuri. Poveri divertenti sò sicuru per piace u riciventi è dà un gran alter ego.

Una selezzione di felicità graziosa cù l'umuri in sms per i amichi d'omini à u 23 di frivaru

I versi curtite scelte sò ideali per u mandu di u SMS. Divertente è divertente di felicità cù l'umore, ricumpendemu à mandà cù i valiggii originali, risichi, i boni volte in i vostri paroli. Sò più forte chì Apollu, E cum'è eddu, sì bella. Sce quant'è putente com'è elefante, È, cum'è un leone, hè periculoso.
In questa festa, l'omi di l'omi, vogliu pusitivi, assai soldi, a casa hè grande. È a vita sia bella!

Oghje hè un ghjornu difficiule, hè un colpu per u fegato. Lamentu di l'omi ghjornu, sintemu una fanfara forte.
Vulendu firmà fermu, Ogni tostu vintu assai impurtante, Aghjunghjese per voi calceti in excedente, Apertura di spuma di rasatura.

Ùn importa, caminate in un uniformu O avete pressu un sufettu in un appartamentu, Stand in un palcuscenu o à u capimbu - Vi felicità u 23 di ferraghju.
Qualsiasi manera chì andate, Vulendu a più bona di esse in tuttu. Sò un omu forte, anche chì ùn hè micca piacevule à parechje par avà u GUST.

Vi felicità, omu, u 23 di ferraghju, Lete chì e bellietà in un ghjornu speciale, Fall as piles.
Chì a cerveza hè friddu È tuttu u ghjornu chì ci hè u football, Sì u to figliolu ti cuprarà cun una table luxuosa oghje.

Ùn vi parmetti micca, Moi gustativa, di u vintimile di frivaru! A tutti i mani di u maestru!
I broddu è liggeru, È flirting hè bella. Eu servinu à u paese natale gloriu! Ùn aghju micca degnu?

Faccendi di felicità à i ghjurnali cumpagni di u 23 di fugliu - una selezione di rimi è video

U cumpagnu di u travagliu ùn hè micca ubligatoriu per felicità in u 23 di frivaru cun i testi riservati ufficiale. Per quessa, hè cunsigliu per rimpiazzà a prosa spiciale cù versi belli è dolci. Scrivevanu i veri difendenti, prudenti saviani è valori di u sessu più forti. Per piglià cusì parenti à u 23 di frivaru per i vostri cumpagnenti masculi, i nostri lettori pudete in a nova coleta di poema.

A selection of cute poems with congratulations for men colleagues in honor of Day of Defender of the Patria February 23

Affascinante è ancu tocanu poema à u 23 di ferraghju, hè cunsigliu per mandà à tematiche. Puderanu cumparità, aghjunghje inscriptions ou è ùn avete micca un testu in tuttu. I postalivi divertenti è ancu divertenti cumu cun unu di i puema hà sceltu per noi aiutanu à dà u destinatariu un massimu di emozioni pusitivi per tuttu u ghjornu. Sò un omu - questu hè u puntu. In una vita durissima, sì felice. In u celu una strada brillanti Uttendu li lumi luci.
A vostra scelta serà ghjustu, Amassi vi l'accumpagna. Amuri è devozione purè, I camini sò lumi è radianti,
Curaggiu, curaggiu è forza, Tutti i scopi seranu assoluti. Salute, felicità, pace è boni. Cu u ghjornu di u difensore! Da u 23 di frivaru!

Parenti à u Vintu terzu di ferraghju. Vulete a coriera, a patience è a forza! Chì a furtuna salva solu per dumandà, Allora chì in a vita tù sì tuttu successu!
Fate di travaglià è in u circhiu di a famiglia Cosa saria perfetta perfetta! Chì i vostri brami vi esse veru, È chì sì più felice in l'universu!

U più bravu, u più beddu: Vi felicitammu u ghjornu di u mondu! Ogni ghjornu, fate chì a vostra cuntenta! Chì a casa si sàchju di gioia!
Chì ùn esse in u destinu di scunfitti, Ogni ghjornu, perchè ùn hà campatu micca in vain! Sò i vittori è i cunflitti In u vostru ghjornu specialu di frivaru!

I difendenti di a Patria, Men Worthy Parmemu di felicità, È vulemu chì volenu Stamina, firmezza, Fearlessness in tuttu. È a forza senza crueltà, Andate u vostru modu. Dienti chì aspetta per voi in casa, Abruzza in a sera. Intucchiaticu! Mantene u travagliu bellu!

Dopu u 23 di frivaru, l'omi, Smile più spessu per senza mutivu, Sò nostru sustegnu è a prutezione, È sempre risparente è rasu, È più spessu chì e femine spone flori, Calenti cù parolle amichi, Sustitu un forte spalla, È amarà u cori eccellente!

Video di felicità per u 23 ferraghju di ferii per i vostri cumpagnie maschili

Hè postu parparà i culleghi di l'omi in u 23 di frivaru cun cuncepte postale di u video. L'animazioni sò include parechji congratulations, una cullizzioni di ritratti. Sò adattati per mandà colombiani chì in u prucessu di travagliu sò diventate veru amici. In più interessante carte video pò esse mandatu à u capu cù un bon sensu di l'umuri. E selezzione di cartellerie divertida, ritratti è scrive ùn lasciarà micca indiferente nessun omu. Omi reale nantu à u Difunoru di a Patria di u ghjornu devi esse felice in u festa. Per questu pudete preparà bè dispunelli, elettu rigali originali. Dà un massimu di pusitivu à tutti l'amici, l'amici viaghjeranu pochi grazii di l'umuri. Faccenda e felicità graziosa u 23 di frivaru 2018 in u smsu pò esse mandatu à u vostru maritu oramatu o novu. I figlioli in i nostri esempi di poema ponu truvà ghjustificammu sincerti parenti à i Papi. Ma i culleghi di travagliu, vi cunsigliemu di ricunquistà una felicità ufficiale in prosa. Se si vulete, ponnu esse cumplementati cù i vostri paroli, volere persone per ogni impiigatu. Per piace i ghjente di i culleghi hè pussibule è video-carte. Accolti animi pò esse mandati in chatrooms di travagliu, messageri instantani.