Cumu realizà l'eserciziu di respirazione per a perdita di pisu

Ogni donna soe una figura ideale. Ma di solitu quilosi più altri u so sognu saranu inaccessibili. Allora, per purtà u pesu eccessivu, e donne aghjustanu à parechji dieti. In regula, per ottene risultati significati, in più di i dieti, puderanu attruisce in eserciziu fisici specializei in cunjunzione cù gimnastichi respiratorii per a perdita di pisu. Hè nantu à tali gimnastica chì avemu da parlà oghje, à dì, cumu per esse realizatu l'eserciziu di respirazione per a perdita di pisu.

Ansulamenti di respirazione per a perdita di pisu - unu di i manere di fà è ridistà di fà di l'excece di kilogrammi è, à u stessu tempu, saturate u corpu cù l'ammontu di l'ossigenu. Oxygen favorezanu l'affettu favuritu tutti l'urganisimi, aiuta à rinfurzà i muri di i vini sanguini, migliurà a cundizione di a pelle Dopu à l'eserciziu di respirazione speciale, hè pussibule migliurà u funziunamentu di u festu, eliminendu liquidi è fugliali da u corpu.

"Jianfei" - u sistema più famosu di l'eserciziu di respirazione per a perdita di pisu, chì includenu trè tippi di esercizii chì aiutanu à perdasi pisu. Elementi di u sistema "jianfei" - "onda", "ranu" è "lotus" aiutanu à reduie u sensu di famu, chì hè a basa in a lotta contru di l'excenti kilogrammi. Grazie à l'esercizii, pudete facilmente arrugà per un tempu di descare, senza teme à l'apparenza di un sensu di debbulizza è marvaganza, chì spessu occuru di malnutrition.

"Wave"

Chjapperu in u to dorsu, chì dobleganu i ghjinochje à un angolo di 90 °, è mette i so pedi uniformi. Puscia una manu nantu à u vostru pettu è l'altru in u stomacu. Dduce u to stomacu è diffundendu u vostru pettu, in aspra. Allora l'exhalate, infunditore u stomacu, è u piticu. Ùn si spargiu assai.

A frequenza di respirazione durante l'esercitu hè casi uguali di respirazione normale. A durazione di l'eserciziunanti di respirazione hè di 40 ciculi cumpletu (un cìrculu hè custituitu da inhalazione è l'exhalazione). Quandu u mare viaghja, piglià un respiro più lento.

Pi fari l'esercitu "l'onda" hè pussibile è esce, è pusendu, è mentre caminava da i primi ghjorni di classi è in a prima manifestazioni di famu.

"Frog"

Pòviu nantu à una sedia à 35 cm in altu. A vostra brilllena è a còscia hanu da formate un angulu di circa 90 °. Fate i vostri ghjinochji nantu à a larghezza di i vostri spalle. U palme di palme manca in una palla, è a dritta - capiscenu. L'omi necessanu cambià e mani u cuntrariu. Pudete i vostri coddi nantu à i vostri ghjinochje, è tuccate a testa in pugnu. Cerere u to ochji, rilassate u vostru corpu, surrisu.

Piglia una alte riffrena. Pruvate per calmà i vostri pensi è nervi. Pensate di e cose piacevuli per assicurà a pace di mente. Quandu si rilassate quant'è pussibule, pudete aduprà l'esercitu.

Indu per u nasu è facenu un lume è lenta exhalazione. Exhaling all the air, inhale à u nasu pianu pianu pianu è lisu. In questu casu, a parti infermale di l'abdomen avissiru, cum'è invece, inchai è fugliate cù l'aria. Inhaling, avete bisognu di piglià a respirazione durante 2 sicondu, pigliate un altru scornu, prossimu, pianu pianu pianu. Duranti stu sforzu respiratoriu, u pettu ùn deve esse risposte, solu l'stomacu si move.

Per fà esse exercitu per a "raghja" di perdita di pisu hè pruibitu in presenza di sangramentu internu è micca prima di trè mesi dopu l'operazione di cavitaria. In a prisenza di i malatie cardiovascular è di u gastrointestinal, ombreate l'abdomen cù l'aire da 10-20% di menu. U rinfresele l'exercici preferibile durante u ciclu menstruali.

Questu sercutu durà circa 15 minuti. À a fine di l'ochju ùn deve esse apertu immediatamenti. Aghjunghjite a testa, fretce i to palme contra l'altri, aprile l'ochji. Avà aghjuntevi e mani in pugnu è l'arragghiulanu, stirendu è pigliate un sustentu. Avete sentutu un sguardu di forza.

Se fate tentattivi attivi di perdiri pesu, fate u "ranu" tri voti à ghjornu. Questu esercitu ùn hè micca bonu solu per a perdita di pisu, ma ancu per a circulazione sangue, u metabolismu è a pelle.

Lotus

Pudate à listessa manera chì in l'exercitu previa. Pudete ancu cunsevi cù i vostri pedi amminti sottu. Pettite e to palme in manu davanti à l'abdomen nantu à i vostri pedichi unu per una. U brappu di manca anu dettu nantu à e donne, a manu ghjustu vole à nantu à l'omi. À u listessu tempu, ùn pudete micca invintà micca nantu à a vostra volta. Rice a bassa, bassa i spalle è ligame brusgiate, fate l'ochji. Toccu a punta di a lingua à u paladinu à a basa di i denti superiuri. Allora fighjate è pigliate un postu cómodu.

In seguitu, avete duverà i vostri pinsamenti in modu. Piglia una alte riffrena, pensate à e cose belle. Concentrate in a vostra respirazione ancu.

L'esercitu per a perdita di pisu "lotus" cumprendi trè isulane:

  1. Rispittà naturali, imparu è prufonda. L'abdomenu u pettu ùn si move micca assai. Pruvate per fà u soprano senza sonu. A durata di u stadiu hè di 5 minuti.
  2. U prucessu inossu hè naturali. Avete bisogna à esiliarà, rilassatu, prufonda, calmu è silenciu. A durata di u stadiu hè di 5 minuti.
  3. Pruvate micca di cuntrollà i prucessi di ispirazioni è exhalazione. Rispira naturali. Ùn fate micca attentà à i pinsamenti stranieri, calma à voi stessu. A durata di u stadiu hè di 10 minuti.

Pudete fà esse exercitu tres volte di ghjornu, per esempiu, dopu à l'esercitanu "frogia".

Queste simule esercitanti di respirazione vi aiutà à a lotta di lotta cù lattice extra, è ancu, furtificheghja u vostru corpu, facenu slim è attraente. Sì bella!