Vitaliy Ivanovich Churkin muriu in New York

L'ultimi nutizzi di l'uvizianu, da l'oltremare, anu da esse tràggicu trè è triste per tuttu a cumunità russa. Vitaly Churkin, u rapprisentante permanente di Russia à i Nazioni Uniti, mortu inesperu in New York.

Hè stata malatu in u travagliu. U diplomaticu hè stata urgamente ospita in a clinica cù suspicion d'un attache cardore, induve hà pronto hà mortu. U rappresentante di u Ministeriu di Affarijiet Esteri di Russia Maria Zakharova palesa à a famiglia è l'amichi di u mortu è enfatizava chì u paese avia perdutu "un grande diplomaticu, una personalità straordinaria è una persona nativa". Vitaly Churkin ùn hà micca campatu un ghjornu prima di u 65 anniversariu.

Collegii di Vitaly Churkin: tutta a mo vita salvendu l'interessi di u me paesi nativu

Per un bellu tempu, Vitaly Ivanovich hà difendutu l'interessi di Russia in a reunione di u Cunzigghiu di Segnu di l'ONU, solu per avè l'attacche di i diplomi occidintali iperni.

I so discorsi eranu un mudellu di prufesseriunismu è laconismu, è a manera di transmittà u so pensamentu à quelli chì l'anu surprised with wit and art. Iè, è ùn hè micca maravigghiatu, perchè in a so zitiddina u futuru diplomaticu aghju fattu in filmi. A l'età di 11 hà ghjucatu à u figliolu di u pruprietariu di a capanna in Razliv in a film nantu à Lenin "U Notebook Blu". Ci era quì da l'impresa "Zero Tre" è "Coru di Mamma". Diventemu un veru paignu attuficu impastatu l'hobby of English.

In l'ultimi classi di a scola, u futuru puliticu hè intensificatu cù u tutore, è ùn ci era solu nuddu tempu per sparà. Inoltre, Vitaly hè stata prumessa in patinazzu, hè cun noi in l'alza, hà participatu à a vita publica di l'scola. U travagliu di Komsomol è filmatu à u cinema l'hàegenu insegnatu bè e so pinsamenti è ùn avè micca paura di parlà publiche. Tuttu chistu era assai utili à a vita più tardi.

Vitaly Ivanovich se graduó da MGIMO è impiegatu in u travagli diplomaticu. À quellu tempu hà avutu masteratu micca solu l'inglesu, ma ancu lingue francese, tedesca e mongolese. Quote di i discorsi di Churkin perchè intrinu à a storia di a diplomazia mundiale. U più memorableu sò stati picchi cù u rapprisentanu di i Samantha Power.

L'Internet Russu solu spulò u novu di a morte d'un diplomaticu talentu. L'utilizatorii di u situ urghianu i so dulori per u partitu di Vitaliy Churkin:
Vitaly Ivanovich era un diplomaticu di a qualità maiò, un veru patrioti di a Patria, solu una persona maravigliosa. Sinceramente chianciamu è condolavanu cù a famiglia, amichi è famiglia.
Nativo è vicinu à ellu tuttu Russu. Tutti i piatti per Vitaly Ivanovich. Ritorna in paese è memoria eterna! Uni pochi ghjorni hà avemu orgogliu di e so affirmazioni, è oghje chianchjà chì ùn hè micca ... (
Gran Patriot è diplomaticu di a Motherland hà partutu, ancu i ghjurnati "amici" anu ricunnisciute questu.