Storia di l'aspettu di a fasgone

Ùn sò sempre vistimenti sò diventati à male è femminili. Parechji seculi ora, i nostri antenati vèstinu di vistimenti per ocultarie nudità è per pruteggiri u corpu da u friddu, a piova è a neve. A fascia, cum'è una parte separata di u vestitariu, si prisintò pocu fà recentemente. In questu articulu avemu a parrari di a storia di l'aspettu di a fuglietta di donna.

U nomu "fascia" veni da a parola araba "jubba", chì significa una tunica senza manichi. I prutegginu tedescu pruvavu a distingue in ogni modu. Per queste scopu, i treni sò perfetti. In a Chjesa, rifieghjenu à liberà e peccati à e donne chì vinianu à a cummunione cù such "bile devilish".

U trenu più longu à u vestitu hè cun Caterina II. 70 metri d'allughjatu è 7 in larghezza, era purtatu da 40 criati.

In u XVI sèculu, i falduni eranu di enormi grandi. Eranu imbrati di cavalli cavalli per creà un voluminu. A gravità di questu "rimi" era allora di a forza di una ragazza fragil. Allora vinia cun queste. I faldes di quelli tempi eranu purtati cun l'aiutu di criri. Hè necessariu per entra in u centru di a fasgona è aghjà à u corseto.

In u XVII seculu a robba addivintau più còmode. L'effettu di u splendore hè stata ottinutu da aduprà parechji faldes. U so numeru puderia ghjunghje à 15. A faldella falza era unu è mentre era lavata, l'affari bedentò in u lettu.

In u XVIII seculu, a moda per e tribute si ne turnò. I frami sò stati chjusi di metalli o di lignu, nantu à quale u tatuu era stesu. Quandu caminava, a fasa facianu un sonu caracteristicu. Fusilli à u mumentu chjamatu "gridendu". A chjesa era categuricu contra tali moda. Quelli chì vense à u serviziu in vistiti di robba undressed privati ​​è credendu a fugliore.

I skiddi di skeleton sò stati assai pesante. Per esempiu, u pesu di u vestitu di u vestitu puderia ghjunghje 100 kg (!). A sposa era purtata in a Chiesa nantu à e so mani, perchè ùn puderebbe micca per ella stessu.

In u XIX seculu, invintò crinoline, chì cambiau u quadru. A tappa, trenata da crinella, hè statu sustituitu da u filu. A fine di u XIX seculu vinia cun veste. Hè statu pusatu sottu à e faldesassi davanti à a cintura detta d'iddu.

In u XXu seculu, a moda anu avutu i spese di sopra. Quessi u costu di l'attire righjunsi parechji milla. A fascia diventa un elementu indipendenti di u vestitariu.

À questu tempu, accumincianu a fuglià e faldes in Russia, sustituì i soli sarafani in dui parti: u corpu è a camisa sottili. Per i vacanze, i ragazze rusate si mischjate di parechji faldes to appear thicker. Dopu tuttu, in Russia, i figlioli chjeni eranu assai attrattivi è si maritonu rapidamenti. Futtogli, per ogni ghjornu, costitu da u tile. I vestiti di vacanza foru fatti di calico di parechji culori.

E faldí si sò spartuti in fezzi per i raggioli è i mariti. In u primu casu, a longu era à i pedi, in u sicondu - à i so tacchi. U difettu di a famiglia hè stata determinata da u numeru di faldescidu di a muggheri. Per esempiu, i Cosacchi sò stati vint'anni faldes di diversi culori è parechji brusgi.

In i zitelli di u Kuban facenu fala di l'età di quattordeci. Quandu a sughjera di u fratellu hè stata fatta, a furtuna era dada à u più chjucu. Hè stata creuta chì a sughjura ùn sia micca pussibule di "mette a so surella in un paese".

In Russie di l'antica fighjude eranu i seguenti cut: e faldes di a fascia ùn eranu cusitu à e fruntieri. Hè chjamata una parrucca petita. In seguitu eranu faldidi cù terreni cosciuti, avè in u mità una tela monofonica. I so vistitori in Russia hè stata cun piacè di e faldes. Doppu u pianu, attaccati cun una corda. Da questu terri per un pezzu di tempu ùn si sparia micca e tenia arumatichi piacè.

Li picciriddi dopu u matrimoniu facenu porti di rougesu cù cintesi di sesti, pezzi di velvete è buttoni. S'elli si sò in matri o maternaria, a ghjente hà cambiatu a fala.

I salute più vivu è belle cù a donna casata da l'anziani di a prima nascita. Diversi ornamenti facenu ferries certi ochji. U so pesu puderia ghjunghje à 6 chilò.

U cumpagnu girlish consistìu di una cammisa cù un cinturinu nantu à u quali un cinturione era attaccatu. À l'avventura di l'adultu, a zitella era vistia da una piacè. Avà era pronta per casu è u matrimoniu.

In l'Auropa à u principiu di u XX sèculu, i faldi di moda pusendu à i turmoni à tali puntu chì era casi impossible di movimentu in elli. Ci era questu mudellu di fala grazzi à l'una attrice inglese Cecilia Sorel. Per u novu funziu hà necessatu un disfuru particulare chì li permettenu di moriri è ripiglià l'espressioni. Dopu l'estremu di a pruduzzione, i ferries "lame" diventenu un attributu di l'aristocrazia. Ogni socialite autore rispittendu à e partenze pareché solu in questa falda.

U mudellu è costume di faldescenu varieghja secondu i tendenzi musicali chì impune in un o un altru paese. Allora, rock'n'roll hà datu nascita di ferries wunderbare è arghjintini, diventendu a ropa di i ballaturi.

Malgradu u disertu di u pubblicu per guardà a larga di a fugliore à u livellu di u ghjinochju, i disinfettori di moda ani fastiatamente scurzati faldes. Atemptu Cocu Chanel per scurzà l'inghjulione di a faldella à un certu durata era un fallimentu.

Una vera revoluzione in u mondu di faldella hè stata fatta da Maria Quant. Idda invintò è introdutte mini-faldes in moda. À a fini di l'anni 1960, l'imaghjini di una fimmina adulescente era particularmente populari. In l'imaghjini di e donne moderni, a mini-falda è i so capelli altosu sò perfetti. U cuntrastu à l'armati francchi, un pocu anni dopu u fistivi maxi hè statu inventatu. Ùn hà micca regnatu durante un bellu pezzu, a moda anu novu accumincia à andà in i circles, tornendu à i classici eterni.

L'asprista di u vestitariu - ogni fashionista hà una falda. A moda ùn hè cusì constante, ogni 10-15 anni cambia a tendenza, ma in qualchì tempu a fede serà un elementu interessanti di u costume di una donna riescita.