Chì parlu cun un omu?

Ogni omu sapi chì a nostra società si compone di rapprisintanti di u debbule è di u genulu forti. Ci sò in cuntattu cù l'altri in una varietà di situazione è di e locu: in i stituzzioni educativi, in a strata, à u travagliu, in casa, ecc. Sperma chì ùn ci hè nunda cum'è questu in questu. Tuttu di tutti sò i ghjastiti litterate è parlanu a lingua. Ma tuttu ùn hè cusì simplice quantu pari di prima vista. Parechji donne, andendu in una data cù un omu, anu una idea vaga di cumu è di chì parlerà cun omu. A mancanza di questa capacità di parlà cun un omu crea diffi- culzii per a cumunicazione è l'ostaculi per u più sviluppu di e relazioni. Cumu in questu casu era? Cumu parlà à l'omi? In questu articulu, simu è pruvate à risponde à sti quistioni.


In u primu stadiu

Per principià, deve esse ricordati chì in l'omi, a necessità di parlà hè spessu sottu assai menu di a donna. Da questu quì segue chì a cunversazione trà una donna è un omu ùn devi esse vacu è troppu longu. Inutili, un omu fatta di una cunversione sensu, ghjustu di vultà à sente. In l'eventu chì tu troppu vulemu di parlà cun un omu di qualchi pocu è cumbattimenti impurtanti, dunu avè avvertissi cun ellu in anticipu. Allora ripararà à a conversazione è micca diventata in prova di vede u significatu profundo in e parolle chì ùn anu micca dichjaratu. L'omu perciarà a conversazione di u so cumpagnu cum'è un paru invellitore, impurtante.

A cunversazione trà una donna è un omu ùn hè micca cusì parlà à una sposa. E donne anu una capacità unica per capiscenu tutti. L'omi in questa plenenemnogo sò diffirenti. Men perceive this world no as women, perchè a discussione cù un rappresentanti masculi ùn pò micca esse simplicità cum'è pare. Per cumu cunsevi comunicà cun un omu, bisognu di cunnoscenu alcune qualchì regula per a prisentazione di l'infurmazioni in una forma chì pò cumprinneru.

Sì a cunversazione trà una donna è un omu hè abbastanza seriu, dopu avè da pruvate micca di scurdà u scopu di sta cunversazione. Cumunicà cù l'altri, e donne averanu abbastanza allora à disperse l 'attinzioni à temi fora di u topicu, è da ritornu à u tema principale di a cunversazione. Hè, in cunnessione cù e so qualità psicologica, questu di dialogu hè difficiule. Intentanu di cunsistenti parranu di tutti i temi, rinfurzà a chjula lòggica è combina tutta sta struttura informativa heterogeneia in un solu sanu. Probabilmente, assai donne accunsenu chì ùn hè micca piacevule.

Cumu si parlavanu cun un omu per esse cusì capisce ciò chì vi vulete trasmette?

Avemu bisognu di formulà e nostre pensioni à u massimu. L'idiomi deve esse clarificati è clarificati, indifferenzi indugetti è interjections innecessarii. Solu avè turnonu à u indirizzu è esse cumpresu. Un omu hè bisognu di capiscia ciò chì dicenu à volta, è ùn perde micca in i cunghjettu è di cuncentricu di ciò chì hè sempre a materia.

Comu regula, solu e femine sò sappiutu di scuppiari alcuni cunfraternamenti digià annantu à a cunversazione trà elli. Umuzhchin hè una altra peculiarità di pensà. Prima sò ricivete l'infurmazioni, di u travagliu a so trasfurmazioni, custruiscenu una chjula lògica è solu puderanu cunclusioni finali. Per quessa chì a parrata inleata è un discursu incoherente u scorci è sò solu cunfusioni. Quante hè necessariu di parlà cun un omu, per ùn fà rindiri da ellu in questu tempu? "Hè abbastanza simplice," vi dicu. Hè necessariu di presentà l'infurmazioni à un omu in un formatu chì capisce. Hè necessariu chì u discorsu di una donna hè bè formule, justificata è cumprinzibule per percepzioni. Nun mai spende da u tema in u sughjettu di intervene cù un omu. Express your thoughts clearly and consistently, no matter how difficult it seems to you at first glance.

Per esse capace di parlà cù l'omi, avete bisognu di avè una idea chjaia micca solu di i modi di sti cunversazioni, ma ancu nantu à i temi. Prima, pruvate à voi per risponde à sta dumanda: "cumu pò quì l'omu pò esse"? Eppuru, prubabilmente, ùn certe micca discutenu i so vistimenti novi, novi libri di magazines di glamour è ùn anu micca discutiri di chiarizzia cù cumissioni. I soli ci pensanu di parlà di e donne cum'è chjuche. Allora chì diciaranu? Eccu ... I amici di parlà di sportu (spessu football), di pulitica, di carchi, di l'informatica, di e di tutti è di tuttu u so in u listessu modu. In pocu tempu, circa qualcosa pratica, di a terra, eccellente, aumintendu u livellu di l'adrenaline in u sangue è inghjuluzzu a lotta.

Ma spessu spessu chì una donna pò, per esempiu, ùn avè micca sensu in u futuru di football o autucute. "Allora, chi avete da fà?" Ask you. Ccà pensate chì i sughjetti ponu ancu parlà omi chì a donna pò esse cumpetita. Assicuratevi chì parechji omi diventeranu belli cù a so propiu successu cun voi. Dunque, interessate a carriera di un omu è i so successi (beni, se, sicuru, quiddi sò dispunibili). Eppuru, si non, dopu amparate à sente cun vigilance o se vulete finta d'esse intesu bisognu. Omi simu piaciunu quandu e donne facenu i so discorsi. Ma ùn esce micca, altri ùn serà più prubabile cum'è una falsità aperta o ancu una burla.

Scegli future topics for talking with a man, avete bisognu di ciò chì parleranu cun ellu ùn saria indelicatu. Per esempiu, ùn valenu a pena parlarà cun un rappresentante di u sessu più forti chì invucarà l'autocrítica o di dicenu qualchì momentu in u quale, per dì, "ùn avianu micca presse à pena". In particulare di e so propria fallimentu hè megliu di stà in silenziu à tutti. Ricurdativi una volta per tuttu quellu chì in una cunversione cù un omu ùn pudere micca discutiri di i prublemi di l'altri prughjetti è falli. Sò assai negativu di sti cunveggii è ponu cambià a so opinione annantu à una donna, sospettannendu una chiarura in ella.

Eccu i punti principali chì avete bisognu di sapè per stabilisce un dialogu cun un fortu generu.

Finalmente, pudete darete qualcume cunsiglii:

  1. In questu casu, se un omu hà dettu di tuccu, perchè tù stessu, pudete puru tombu, è avè principiatu una conversazione nantu à un tema di rivolta in a so testa. Men perceive una figura femminile, cunzistenti di trattamentu rispettu di l'interlocutore per timidez, incertezza è dèffezia. Dunque, quarchi vota di voglia di interrompe è di scrive in discussioni calde.
  2. Avete bisognu di cumincià una conversazione cù un omu, ùn pruvate di preparalli per qualcuni tema chjaru. In una cunveglia, avete bisognu à esse simplicemente. Se ti cumincià à avvicinà l'essenza principale di a cunversazione micca immedanatu, u più prubabile, ùn spuntà interessante da u vostru interlucutore.
  3. Tema di Dumayana: "Chì parleranu cun un omu", deve sceglie i temi chì sò almenu un pocu cumpetenti. Un omu devi vede in tìa una sperienza sicura, forte di u vostru puntu di vista.
  4. In cunversazione cù l'omu, bisognu di utilizà stanzi dicharulati claramente, sustinuti da argumenti è fatti.