Vladimir Friske accusò prosecuti di corruzzione

Fa un e sei anni fa, a corti di Petrovsky di Mosca fici una decisione finali nantu à u fattu fattu di Rusfond contru i parenti di Zhanna Friske. Ci hè circa 25 milioni di rublime cullucatu per u trattamentu di un cantante gravemente intruduce è hà scumparutu in una strada nò di u so cuntatti.

L'investigazione hà dettu chì tutti i soldi anu pigliatu da a mamma di Zhanna Olga Vladimirovna. Per quattru milioni di a famiglia hà sappiutu rapportà, chì furnisce i cuntrolli per i servizii. A risidenza di i 21 miliuna restu reste chjaru in quantità, cusì u tribunalu decide di ricuperà sta quantità da l'eredi di u cantanti - da i genitori di Jeanne è u so figliolu Platonu, u tutore di quale hè Dmitry Shepelev. U situ web di u Paese di Soviets hà dettaminate stu ditagliu.

U patri di Jeanne Friske dici chì susteneu tutti i cuntrolli di ghjustizia

Quelli chì seguenu da seguitu i successi, ùn hà micca dubbitate chì a retazione di Vladimir Borisovich Friske seria sturitu. U babbu di Zhanna chjamò a decisione di a corte in u casu di "Rusfonda" impietà:
Malgradu u fattu chì Rusfond riffieghja à i parenti chì ùn avianu nunda di fà cù soldi, l'avutru di Rusfond hà dettu di mandà à i so parenti dopu à Zhanna per sapè da quandu i cuntrolli per u trattamentu. In u partitu legatu, questu hè u dilincu. Tutti quelli chì anu falatu cun i parenti hè ancu cunnisciutu per andà in prigiò dopu a morte di i parenti per culpa di capricci corsi / russfunds. Sì l'ospiciliu dà i certificati di paci, i cuntrolli, è ùn sò micca accettati da un "Rusfond" è a corte di Perovsky, chì aspetta per anni di prisenza desesperativa.

L'omu insiste chì tutte e accountability necessariu era furnita da i so avutri. Ma u giuddariu, chì Vladimir Friske accusa di corruzzione, presuntamente ùn accetta micca sti documenti per a cunzidirazioni, è i registri di l'ultima sessione di u tribunale anu strappatu da i rapprisintanti di Rusfond.

Vladimir Friske aghjustò chì u rapportu hè statu fattu ancu duranti a vita di Jeanne, ma "Rusfond" hè issa pruvatu di "squeeze" parenti di u cantanti.

Ricurdamu ca prima questu, Dmitry Shepelev hà ancu fattu una strada nantu à u risultatu di a corte. U moderatore hè stata sfida à a decisione in a parte di a so rispunsabilità di u so figliolu, chì era stata arricchjata in a storia cù u saccu di soldi è urdinatu per pagà un terzu di a summa. À u stessu tempu, Dmitry Shepelev sopra sopra a versione chì i so parenti hà urdinatu i soldi da Jeanne.

In modu, accunsente chì dopu à a decisione nantu à u prucessu di "Rusfond" hà postu l'assemblea longuada di Platonu cù u so missiavu è l'avè. Dmitry hè stata cun u so figliolu à u performance in u circinu nantu à Vernadsky, è in l'intervallu i genitori di Jeanne hà sappiutu di cumunicà cù u so nipone in un locu spiciale durante 15 minuti. A riunione era assai emotiva, dopu chì u so babbu Jeanne s'hè lamentatu di prublemi di cori.