Pubertà di l'omosessualità

Oghje, ùn hè micca chjaru bè chì parechji donne ùn sìanu micca attiratu sessualmenti à l'omi. I scientisti muderni sustene a vista chì l'omosessualità femminile ùn hè micca una malatìa. Intantu, i sexologi di u XIX seculu, chì u so principali rappresentante hè Sigmund Freud, pensatu diversu.
Ci sò assai tiuroni chì spiecanu a natura di l'omosessualità femminile. Per esempiu, l'amore di e donne à e donne di u so sessu hè assuciatu cù l'influenza di l'hormone. Certi circhendu circaranu chì ci hè una relazione definita trà u physique è l'orientazione sessuale. I so specialisti in psicanalìstici crede chì a causa di l'omosessualità femminile pò esse l'esperimenti sperimentati in a zitiddina prima (per esempiu, l'attachementu di a figlia à a mamma), invece ancu l'experienti sfavaggio accaduti in trattà cù l'omi. In ogni modu, hè pussibile chì tutti quelli fattori sò in u core di l'omosessualità femminile.
Durante a pubertà, assai ghjovani donne anu cuminciatu à sentu attentu sessualmenti à u so sessu. Puderete, sti sentimenti sparanu più frequentanu. Inoltre, abbastanza spessu una donna cuscenza conscientemente, cum'è regula, per via di l'opinioni publica.
A vista chì in l'unione di duie lasbiiani, unu di eldi sta u rolu di "omu" è l'altru - "donna" hè erroniu. Questa classa di rolli hè rara. Harmonia in a relazione entre lesbiani hè spiegatu da u fattu chì si pò esse quì chì sò veramente sò.
I risultati di ricerca amparanu chì in i paisi novi, a relazione intimusa trà e donne hè assai cumuni più chjucu. Circundente ogni donna quinta da l'età di 40 anni, almenu una volta in a so vita avia cercanu relazioni fisichi cù e persone di u so genere. Spécialmente spessu, e femine divorciati è e vèduve intrinu in relazioni omosessuali. Inoltre, sicondu parechji rapporti, e lesbianu sentenu a satisfaczione sessuale più freti di i femine cù l'orientazione tradizziunali. Quandu l'statìstiche mustranu, l'atti sessuale regularmente finiscinu l'orgasm per circa 68% di e lesbiani chì sò cunvivendu per cinque anni cù un sughjettu sessualu persunale (dopu à cinque anni di vita di casu, l'affazione sessuale cù a moglia spicca l'orgasmo solu per u 40% di e donne). Ùn ci hè micca una infurmazione affidata di quantu parechji donne sò lesbiassenti. Hè cresce chì "veru" lesbiani sò u 1-3% di tutti e donne.
Hè ancu erronee per crede chì una donna cun una orientazione non-convenzione hà da cunformità cù l'omu: in apparizione, modi, etc. Ma micca tutti l'omosessuali si portanu cusì. Alcune di e donne pò fà cumportanu cusì chì i pourtoni circunvicini ùn serebbe mai puderà capisce chì sta donna hè l'omosessuale.
In un ambiente feminista, parechji donne chì intrì in una intima raccoli cù una donna. In ogni casu, deve esse nutati chì l'omosessualità femminile ùn hè micca parte integrante di u feminismu.
U mumentu difficiule in a vita di una ghjuvanetta (è l'omi ancu) vene in una tempiu, quand'ellu a realizà a so omosessualità. A menzione duranti sta fasi, una ghjovana abrazeghja sentimenti trembili in cunflittu, hè cunfundita è depressiva. In ogni casu, oghje ci sò società lesbiane è i clubs di e donne, induve sempre pudete truvà ghjenti cum'è e cose è discute cun elli i prublemi chì anu sviluppatu.
I lesbici intrinu in relazioni sessuale solu cù e donne, ma questu ùn significa micca ch'elli anu male. À u cuntrariu, assai lasciiani mantenenu relazioni d'amici cù l'omi. Dunque, u vede chì i giovani abbianu omi hè sbagliatu.