A figliola maiò di Valeria Meladze amparò una famiglia storia rara

Inga Meladze hà a so propria pagina in a reta di Instagram, induve a zitella cumera l'ultime nutizie nantu à a so vita.
A famiglia di 24 anni di a famosa cantante hà una longa vita - Inga studia in Londra, guida un stilivu di stilisticu, amassi di viaghjà à pocu è pocu maritari.

In u microblogaggelu di a figliola maiò Valeria Meladze, assai boni ritratti. Perpendicularmente, Inga Meladze publica di ritratti di i so genitori. Allora, quarchi ghjorni fà, a zitella sughjettu una photo touching, nantu à quale ellu, cù i so runi Sofia è Arina, hè stata stampata à prossima di u so babbu.

Inga cummentava cumparatu nant'à u ritimu:
In generale, un sordu largu - hè a nostra famiglia
Ricurdamu chì Valeria Meladze ufficialamenti riparò i fianchi di a so mamma, Irina, duie anni fà. Malgradu u fattu chì e zitelli anu avutu un tempu duru sopraviventi à a rinuncia di u so babbu da a famiglia, cuntinuanu à mantene e relazioni cù ellu. Sembra chì in dui anni, sti rilazioni hanu diventatu è più licenti.

Tuttavia, Valery Meladze rimetta annunziatu in una entrevista chì ùn hè micca preoccupatu perchè e so figliole ùn volenu micca cumunicà cù i so fratelli - Konstantin è Luka, chì dedanu à a cantante Albina Dzhanabaeva.