Famosa attrestra hà cambiata a morte di Vera Glagoleva

A morte di l'attrice è di u direttore Vera Glagoleva hè un veru shock per tutti. L'imaghjini di una donna gentle, frail, cun un intelligente, toccu l'amicu, familiar à millioni di spettatura, ùn hè micca incunate cù a parola "morte".

In questi tragichi per a famigghia Glagolovoe ghjorni in i media, ci era assai informazioni nantu à l'attrice. Stiddi stanzi prublemi è famiglii cumpranu i so ricordi è riflessioni A festa populari cunvertisce famosi famigliali cun Vera Glagoleva, svinimenti e so qualificazioni nantu à u tema attuale. E in questu ùn ci hè nunda malu - l'audienzia vulia ricurdariu u rolu di a vostra attrice prussiana, amparate di a so vita fora di a pantalla.

Sfortunatamente, tra i steddi sò quelli chì anu apparevutu nantu à u talk show, dedicatu à Vera Glagoleva, per fà fà ...

Marina Yakovleva risposta à i carichi di a so figliola Vera Glagoleva

Dui simani dopu a figliola maiò di Vera Glagoleva pusau un postu in a so Instagram, chinu di duluri. Anna Nakhapetova appellu à l 'attrice Marina Yakovleva, chì dopu à a morte di Glagoleva hà datu una entrevista cum'è u megliu amicu di u mortu:
Vogliu dumandà à l'attrice Marina Yakovlev, chì a so entrevista pò esse leghjite in quasi tutti l'edizzioni. Perchè vo avete fattu questu quì d'amici, pudete dì chì si parla di cumu chì a mamma di u Signore Boris hà patitu issa, chì hè stata morta sete misi? Perchè scrivite qualchi dettagliu di a malatia, chì ùn sia micca sapendu per di definizione.

L'attraente di Anna Nakhapetova scunciò l'utenti di a rede. In più di accusazioni contru Yakovleva, a ragazza nota chì a cantante Katya Lel ùn avia micca avutu a bona manera:
Singer Katya Lel, curiosamente, sia assicurata per vede tutta a notte à a casale di Nastya è Sasha, ora ci conta una storia di cunvenzione di tuttu ciò chì a casuzza ùn sguassate sensu a dispiace veloce di a mo mamma. À voi Katya, probabilizatu assai imaginazione richia è imaginazione, cuntinueghja a ricunniscenza megliu in a creatività.

I ghjurnali cuntonu di cuntattu cù Marina Yakovleva, chì hà dettu di e so parolle di l'amici cù Vera Glagoleva. Ci hè vultatu chì l'attrali ùn sò micca cunnannati di i capelli. Yakovleva ammettiu chì ella mentri nantu à Vera Glagoleva per u sacco di a tarifa prumessa in u talk show.

Ùn avemu micca scrittu cumandamenti di Marina Yakovleva indignatu da l'attu è di e revelazioni di l'Internet di Katya Lel, ma vulete dumandà à i nostri lecturi si ci hè qualcosa chì, in u vostru parolle, pò justificà i soldi guadagnatu nantu à a tragedia? Avemu nutatu in Zen questa materia 👍 è anu sappiutu di tutte l'intrigue è i scandali di mostra cummerciale.