U rigiamentu curretta di u tomate hè in l'invernamentu è in a terra. Foto è videò di prugrammi acqua

Tomate - una pianta d'amuletrazione è a mancanza d'acqua pò causà una perdita significativa di pruduzzioni. Inoltre, i pumati ponu assorviri nutrienti solu in forma di e solu suluzzioni à eterna. Hè per quessa, hè cusì impurtante per i principianti à urganizà un regu regulare di u pumadoru in un serra è a pianta aperta, chì assicurà e prudenza generosa è regula di i frutti rossi.

Cuntenuti

Ripigliu un tomate in un seru: consigliere utili per i giardinari L'acqua di u pumadoru cù l'imbulliture - a classa maestra nantu à a video Pruduce d'acquadore un tomate in a terra aperta L'acqua megliu à u pumadoru - i tipi di fertilizazione

A norma è u timing di regu un tomate dipende nantu à e cundizzioni di u crescente, è sò calculati individualmente. Per un sviluppu sviluppatu di u pumadoru, u cuntenutu di umidità più optimu hè di 45 à 50%, è di paisani - da u 85 à u 90%. Cumu cuntrollà u cumpletu di e cundizioni di u crescente di u crescenu cù u regulatore? Pigliemu una mostra di a terra in una retazione da una prufundità di 5 à 10 cm è pruvate per fà un corpu. S'ellu hè esse bellu simpliciamente, è un bagnu postu dopu un ligeru dipressione crumbles, allura u livellu di l'umidità hè in tuttu.

A mancanza di umidità in u locu pò diri à u mandamentu di u capuceri è l'ovari di u tomate, l'apparizione di cracchi in i frutti è infectene cù rotulamentu apical. In ogni casu, l'esse di fluidu hè ancu indesevule - u minimu di u cuntenutu di u zuccheru, i frutti in più di e malatie d'acqua è di u fungale. Allora u rizzu di u tomate deve esse fattu accugliente tutti i cundizioni lucali è l'indikatori.

Ripigliu un tomate in un invernu: cunsiglii utili per i ghjardinari

Inveci di e cundizioni di cultillazioni pà i pumati necessite certu regule. À u listessu tempu, u materiali per a fabricazione di l'internaziunale hè tuttu rilevule.

L'acqua di u pumadoru in un invernu

Cusì, i reguli basi di ririma un tomate in un serra:

In l'invernamentu, hè necessariu di mantene un certu livellu di umidità - circa 90% di u so postu stessu è 50% à u nivellu di u casu. A causa di tali situazioni, u risicu di sviluppà e malatie virali per quale hè necessariu un ambienti umidi hè ridduzzione. A so volta, e piante hè sempre furnutu d'una humitate numerosa.

L'acqua di u pumadoru in un invernu

Fighemu cunzidiri tutti d'elli in più detail.

E megliu l'aceddi di u pumadoru

Per un ìdiriteru di pocu di rinscu, a regola manual da manghja o a rega pò esse megliu. Malgradu a certa "sbalura" di u prucessu, cù l'aiutu di regali manuale ogni arburetti furmagliu serà provista cun acqua in u dirittu quantu. In ogni casu, si deve esse ricordati chì l'acqua ùn deve micca friddu tantu, perchè hai bisognu di piglià un'esterno in u cannelu. Doppu a regola diretta a manghja solu à e radiche - per evitari sunburn.

U mannaghju di u prugrammu si pò adattà à i grani è ind'u casu incù u metudu previosu esie cose un finanziariu. Hè veru, u costu di cumprà un equipatu specialu simplificà simplificà l 'acquije è risparmià u tempu.

Avanti di u regnu di gandu:

Tagliamento di u pumadoru cù buttigli - classi maestri nantu à u video

Riposu un tomate da una buttiglia hè unu di i tipi di regia di gicci, chì hè basatu annantu à l'usu di stivelli di plastica ordulari è un pocu travagliu di e so mani.

L'acqua di un pumadoru da l'buttigli? U video detalla u prucessu di fà un sistema di st'aria virtuali.

Ricivennu buttigli di tomate

U sistema d 'irrigazione automaticu hè una scelta excelente per i grancieri estensivi di policarbonatati, in quali i pumati sò cultivati ​​in una scala "industriale". A stallazione di questi equipi pò esse fugliati à i specialisti o di fà indipindente, basatu annantu à un pianu di piantazione pre-compilata in l'invernamentu. In ogni casu, si tenete un bìaddu alcune è cultivà i prugne "per sè stessu", hè megliu di sceglie un metu pocu costu di riri un tomate.

Quante d'acqua per pumparerà in un invernu

Dopu a piantazioni, i pianti ci sò dispunibuli assai - finu à cinque litri per vegetale. Allora pudete "forget" a rega di una settimana. Cumu capisci chì i pumati vole esse umdu? Preste attenzione à a cima di u latru. Se u tarritoriu hè seccu, hè quellu tempu per l'acqua di e piantini - in fattu in i pianti ghjovani, e razzi sò troppu dèbuli per assicurà u liquid à a prufundità. I mudiculate sò generalmente regulati una volta o dui volte in una settimana.

Quandu l'arbuli accumincianu a darete fruttu, u voluminu di l'acqua pò esse aumentata gradualmente. Tuttavia, i ghjardinaghjeri saputo ùn sò micca cunsigliate per esse purtatu, cum'è l'umidità aumentata in l'invernamentu pò dirive u sviluppu di a scherza è l'altre fungi.

Caratteristiche di regdiri un tomate in a terra aperta

U pumu in u sforzu aperte abbandunatu pocu, ma abbastanza - circa duie volte in una settimana. E quantu l'acqua di u pumadoru in u calore? Eccu, ghjè accettatu per cumincià da e cose climatichi di u terrenu, postu chì u calore varia in e diverse regioni in i tempi diffirenti. Plantéle, piantatu nantu à i letti, necessite un terra inghjùne, perchè l 'acqua devia esse più freti. Cumpliramos in u stessu regulu durante a ligami di frutti di tomate. È in l'intervalli l'acqua, cum'è sempre, duie volte à simana.

Comu in e cundizioni di vitale, i pumati nantu à a terra aperta ùn piace micca "l'anima". Cusì avete bisognu à riflettà i fillee trà e piante, evitendu l'umidità da e foglie è i vignoli. In quantu à l'acqua, deve esse cale, idealmentu - à a temperatura di a terra. Per esempiu, se a terra hà calatu a + 24⁰, aduprà a temperatura di l'acqua deve esse circa a stessa.

Quandu l'acqua di u pumadoru? Prima catturata o sera, prima di u tramontu. In u calore di reggiu, hè megliu postpone, è in casu di nudu tempu, u tempu di regu ùn importa micca. Dopu tuttu, in l'absenza di u soli, l'umidità ùn si pò esse evaporate prima ch'ella sumpoglieghja u pianu. L'acqui debe detechjarse cù rinfriscanti - e razzi di tomate necessitanu accessu à l'aria.

L'acqua megliu à i pumati - tipi di fertilizazione

U scopu principale di furnisce un tomate hè di saturà e piante cù nutrienti per ottene frutti boni di frutta. Questu pò esse sia di fertilizazione in u locu, è di u vestitu foliar. Inoltre, l'importante travagliu di ogni ghjurgranu hè di palluzzà contr'à e malatie di a cultura. Per questu, hè megliu di sceglie un preparazione chì ùn sò micca prudutti chimichi, ma provedenu i rimedii "folki".

Tagliamento di u pumadoru cù u levitu: u nutrimentu supirficiali

U ferti di furmeru cumuni cunteni minerali, ferro organi è parechji elementi traccia. Per i tomati supirfici chì avemu bisognu di preparà una soluzione speciali - per cinque litre d'acqua piglià un kilogramu di levitu. Prima di riabilitarà, sta suluzione deve esse diluta cù l'acqua una altra vez (1: 100). L'intruduzioni di a fertilizzazione si faciule in a primavera, quandu i pianti sò attivamente cultivatu. Tuttavia, cù l'alimentazione, hè necessariu di presentà cinti, postu chì a levadura havi a pruprietà d'assubblicà u potassu da u tarritoriu.

Quandu si pò sguassà di a cipolla vola per sempre - i migliori modi

Tagliati di acqua cù iodu è latti: un rimediu urìgginu

Una solu solu di latte crudo cun iodine cun forza "scare" assai pesti di giardinu. Un tali strumentu deve esse appiicatu in a forma di spraying, dopu chì quessi li foglii sò cuparti cun una fina film di lattozza è zuccaru di latte. Questu scantatu i insetti è evita a penetrazione di e malatie. A ricetta per una soluzione di latte di iodu hè acqua (4 litri), latte (1 litru) è iodine (15 latte).

Cumu prumove dapoi pumini d'acqua, per quessi ùn sò micca gialli è micca amari, stanu quì

U tomate adupratu ghjustu hè una parte impurtante di e cose. Fighjenu à i nostri cunsiglii, è parechji pruduzzii di frutti tinta scented sò stati furnuti.