10 cose chì ùn sìanu micca di moda

Avemu spessu cumprà parechje di e cose à a vendita, ma prestu l'arrimbà. In ogni casu, ci sò e cose in u nostru vestitariu ch'ùn ùn vogliu micca parte. Bastamente sò sti cosi classici:
  1. Jeans. Jeans sempre seranu in moda è ùn sarà micca diventatu. Cusì, a vostra tarea hè di truvà ghjà adattatu à un prezzu capacitu. U stile di i jeans sò distinti da parechji vantaghji: theybuild, simpricamente sò cumposti in altri calzari, ponu vèstinu cù sapori sportivi. E se cunjuganu i jeans cun pienu tacchino è cun un bonu, pudete sanu à fughje in una festa.
  2. Cashmere sweater. Intruppendu a ghjusta cuncepimentu di caccia di caccia, aghjunghje un scantu in a forma di un broche o di qualsiasi altre dicurazione. A Cachemire Caru, siddu stata guariscenza bè, durà più di una stagione. Guarda tutte e cazulosa in un armaleddu in un tipu dovutu. Pusceddi cù mezu di ripellà parolle è lavenu manwalment cù spampii spampi per lavà a robba di lussu.
  3. Abbigliu di culura. Sè sicuru, tutti i raprisentavvi di u sessu fair in u vestitori chjaru una cuchjera di coghju o un mudellu classicu di sport cusitu. A più fina di a pelle, u più elegante hè a vostra stima. A ciuciera di coghju hè culinata cumminata cù junchi classificate o un pappagallo largu fattu di corduroy.
  4. Calzature altu. I donne anu adore e stivali cù una larga bocca . Stu mudellu hè praticu, cunvene è justifica u soldi gastatu. Sti bistiate sò sbagliati cun trocées bouclé, pantaloni chiacchiati, cù vistiti di jersey.
  5. Sac à cuir. Cù un saccu di coletta, hè appruvatu di fà per qualsiasi avvenimentu. Indubbiamente, pudete cumprà una sacchetta valuta più economica, ma hè megliu per gastà più soldi nantu à un saccu di cuera di marca. Zataty necessariamente si justificà, perchè una borsa borsa durà assai anni, piace à l'anziani cù a bona aspettu.
  6. Capriccio in elegante. Questu cosa cum'è una chjave è cunzidiratu una di e megliu opzioni di a ropa di demi-tempore. Ùn hè micca micca prutezzione di u clima, ma dinò di fà ancu questu bellissima. Sta robba hè sempre moda, anche, hè cumminata cù qualsiasi calziari, faldidi è ghjiccioli.
  7. Se vulete, pudete diversificà a vostra imagina usando bufalina, broche, cinta.
  8. Calzature di classifiche. Certu, mi piace i scarpe mudelli. Ma hè impurtante ricurdà chì a moda per i scarpi torna una volta in cinquanta anni. Cusì hè più praticu di cumprà uni pochi calzarii parclàrichi chì viranu apprupriati cù qualsiasi indimuniatu, è u principale, sò sempre moda è pertinenti.
  9. Cammisa bianca. A cammisa bianca classicu pò essa vistutu di ghjira rigali, è per una falda, è per i jeans. Dopu à l'attore popular Marlene Dietrich, hà diventata una di e cose più persone è sempre pruduttivi di u vestitori di donna.
  10. Un vestitu nìuru. Stu vestu duverebbe purtate in u vestitori di ogni donna. Serà appruvatu per u travagliu, è per una riunione di cummerciale, è ancu per una gala sera. Stu vestu duverebbe esse eccezziunale nìvuru senza l'inzuccaratu è cun un picculu cuteddu semicircular. A durata di stu vestitu ghjunta à i ghjinochje.
  11. Skirt "lapis". Bastamente, hè una faldella à i ghjinochje cun un cutu cutu, à tempu decoratu cù buttoni, un arcu. U culore di questa fala ùn hè pegadiziu. U mudellu hè assai populari cu assai donne è hè cunsideratu un pezzu classic. A tali fascia pò esse mischjata à u travagliu, in partiti. Cù a so bundanza cumminzioni di assai cose di u vestitori di a donna.

Tutte e cose, chì ghjèranu discutati oghje, ùn sò micca solu di moda, ma sò adattati per ogni figura, siddu si sò apposta selezziunati. Sò capisci à sinsibilizà a dignità è a bellezza di a figura. È se u so sonniu è aghjunghje à queste cose un accessori robuste, pudete creà un grande lotte cunestru interessanti chì ùn sò micca solu per voi, ma per tutti quanti intornu!