Comu sceglie u ghjuvellu per u culore di manicura: 3 cunsiglii impurtanti

Cù una capizzetta è un coperchio in pastel, forsi, tuttu hè chjaru - pudete furnisce arghjintivi di qualsiasi disignu è forma. Ma chì si avete adore colori brillanti è articulu per unce? Propinemu à seguità à tri regule simplicete.

Anelli con piedras culuriti - per manicurera neutru

Regola 1: vernice scarlet + cilesti finti di metalli preziosi. Paradosghjalment, l'oreille, ancu a qualità, simplifica grandemente a manicura rossa è priva di l'eleganza. Dà preferenza à prudutti preziosi senza pedi culurati: l'eccezzioni hè una petite monocroma (diamante, agate, fianit). A forma di i unghji hè ancu impurtante: una "squarita" sua o una "amandula" picca hè una scelta ideale.

Ughjetti di u doru cù diamanti - un addiu eccessivu à a manicura rossa

Regula 2: - Neil art / brillanti sfumature + ani chini dilicati. Un accessu graziatu hà da scentificà a durata di i dete è l'extravaganza boldità di u funu di u prezioso sceltu. U materiali di u pruduttu pò esse qualcosa: tendenza-2017 - oru di limonu, argentu di l'argentu è ceramica. Chic chjaru: un inseritu cuntrastanti di l'esamella in un tiling lacquer coating.

Décorations per manicurosa efficace

Regola 3 - Lacatrice scura + vaghjime avant-garde. Di sicuru, u "lesser, the better" axioma cumpurta ancu in questu casu: questu, anelli anuridi anu serà una sclusione classica per borgoia, manicura nera negra o scura. Ma i stylists ricorfieghja à pruvà à i prudutti catelli di forma anormali o cù pedi enormi cuntrastanti. Nuance: Evitari temi gòticu - quì vera massa artificiale è deliberata.

A tappa oscura cumplementarii anelli fantastichi