Razza di i misgi: San Pietroburgo masquerade

A razza di i misgi di masquerade di San Pietroburgo hè un orgogliu naziunali di Russia. E parenti di questi felici sò rapprisentanti di a razza sibirie di i misgi. Ma, da sta razza, a masquerade di San Pietroburgo diferene in u so culore di culore è l'uruglii prucidite. Era questa razza bonita è bella di i misgi chì decisu di dedicà à u nostru articulu di u ghjornu.

Prima di prucederà a descrizzione di a razza di i misgi in Masquerade di San Pietroburgo, aghjustate un pocu di parolle da l'urìggini di u so nomu pocu cumuni. Gattu Masquerade hè chjamatu ghjustu da u so aspettu, o megliu diri, u beddu capu è u so culore. I rapprisentanti di a razza di questi misura hè una lana luxosa, chì in u fogghiu hè un fringing fasgianu (asemara à una mascara in masked). Questa edging hè ancu caratticu per a razza siamese di i misgi, hè cù l'ultima razza chì a masquerade di San Pietroburgo hà parechji genes.

A storia di l'apparizione di a razza .

A razza di San Pietroburgo hè una razza creata da u travagliu di travaglià dui razzi di cudi: i cazzi Siberiani è Siamiani. Dunque, una nova razza di i misgi appare, chì era chjamatu a masquerade di San Pietroburgo. Sta razza hè cunsiderata cum'è relativamente ghjovana. I primi rapprisintanti di sta spezia anu criatu in i 1960 di u seculu passatu. Ma u statu ufficiale di u cat curbutu è u so nome, questi rapprisentanti di a famiglia di u ghjattu era in u 1989.

Description di a razza di San Pietroburgo masquerade.

A razza di sti gatti diffirza di l'altri in grandezza assai grande. U masciu di sta razza pò alcuni asse quattru kilogrammi. Certu, i mudeli femini di u cat San Pietroburgo sò significativamente distinti da i membri masculini di sta famiglia. Sò più ricchiati è eleganti, cù un caratteru assai ligne è flexible. Un masquerade di grande tamalesiu di San Petersburgo pò piglià à l'età di cinque. Sta razza di i misgi hè carattarizatu da una musculatura benervilunata di u corpu, chì permette l'animale per esse ghjustu è fitu. Hè per quessa i rapprisentanti di sta casta di i misgi sò i cacciaturi assai cumbattenti è intelligenti per i rosati, chì face u pussibule di mantene un gattu in u paese per caccia per i scherzi senza alcuni difficultà.

I gatti di masquerade di San Pietroburgo, comu dissimu prima, anu una bonissima lana chiave è una cera assai mimosa. Inoltre, a so cupirtuna di a furna anu a capacità di repelle l'acqua da ellu stessu. Durante u mulinu chì si trova in quelli felici duie volte à l'annu (in u vaghjimu è a primavera), e persone chì sustene un miraculu quatru sò in casa solu sò simpatici. Per quessa, a pitturatura rigulari di un pente especialu deve esse parti di a vostra cura di u travagliu di l'animali. A strada, un fattu interessante hè chì i cati sò capaci di scumpigà a so lana ricca per l'estiu è solu "aghjunghji" nantu à u limitu di i friddi di l'invernu.

Malgradu l'apparizione grazia è imponente, i rapprisintanti di sta razza anu una disposizione assai flexible è gentile. Sò assai fideli è fidirali à u so maestru è ùn anu micca ricunnisciutu più altru. In autri vocabuli, i misgi sò difficili difficili d'entra in cuntattu cù strangers. Allora, avendu avutu un gattu in a vostra casa, preparate pè u fattu chì ellu ùn lasciarà micca di piglià in le mani d'amici chì vinaranu à visita per voi, ma ellu hè prontu per prisentà cun l'attinenza è un friddu sfavintanti di l'ora di a matina finu à a notte di notte. Quessi i misgi l'amori di cumunicà cù u patrone è fate assai cusì capiscenu a so amisazione è l'umore à u mumentu. Ma sti animali ùn anu micca impostu nantu à ellu, perchè anu un sensu grandi di valore. Inoltre, i rapprisentanti di u catattu masquerata di San Pietroburgo sò assai ubbidiliali è ùn ne perghjanu micca nant'à u so amatu d'accade. Chì pò dicu, sta razza hè micca solu a più bella, ma ancu una di e razzi ubbidienti.

U cuntenutu di sta razza .

San Pietroburgo, Masquerade cat assai beni adatta à i novi piazze di residenza è un cambiamentu cambiamentu in e cundizioni climatichi. Per quessa, se u a to famiglia sò spessu si vogliu viaghjà è pigliate una petite cun voi, stu ghjattu serà una scelta excelente per voi. Ma hè una culpèvule, quessi misgi sò propensini à moltu assai. Hè per quessa a so lana pruvena scrupulevuli è diligenti. Per quessa, avete bisognu di acquistà un pente speciale per a vostra petite.

A strada, i gatti di mascaratu sìanu assai in l'appartamentu è in a casa privata. Cusì, per riflettà nantu à u tema: "Quale razza di u ghjattu pò rende di a vostra situazione di a vita? ", - in questu casu ùn valenu micca. Hè pertinente dì à un altru fattu impurtante, chì dice chì i capelli di sta razza in l'omu, ùn hè casi nisuna allergie. Cusì, chì ùn hè micca una scelta excelente per voi?

Gatti .

Per via di a longa vita è di grandezza grandi di i rapprisintanti di questu questu, i cudi crescenu in modu senza prisenza. A almenu à cinque anni l'animali pò campà è sviluppà. Ma da a zitiddina prima u ghjallu di u Sanctetrum masquerate cat necessite un ingaghjamentu direttu cù e persone. I gatti vitri, com'è regula, anu un culore moi luminosu di u mantellu. À l'età, u culore gradualmenti fosse è acquistenu contorni scritti. Quessi i misgi sò dui o trè gattini.

I culori più cumuni di a lana di sta razza .

Frà l'altru maschera di San Pietroburgo, i culori più cumuni sò i seguenti:

- Sil-point »;

- "Red Point";

- "Blue Point";

- "Tortie Point".

Questa lista hè cumplettata per u culore di "Tebby", chì cumprendi tutti i culori di quessi citadini o combina cù un pianu biancu. A strada, più ricentissima, una nova sombra di lana di sta razza - prus.

Hè cusì esaminatu cun voi e caratteristiche di a razza di i misgi chjamati a masquerade di San Pietroburgo. Esperemu chì, grazia à u nostru articulu, certamenti certamenti averebbe acquistà un such cat. E veramenti serà a vostra megliu scelta. Dopu tuttu, u fattu assai chì hà da diventà u maestru di unu di i misgi più devoti, affettuosi, belli è intelligenti, pudete parlà assai. A strada, sta razza di i misgi sò assai populari micca solu in Russia, ma ancu in l'esteru. Cusì, pudete sanu di sicuru chì u nostru cat hà sappiutu diventà famosu in u mondu, per quale duvemu degne d'ella perdu.