Compagine inadegwate in cunseguenza di traumu psicologicu

Cume spessu spiamu: "Hè impossibile cumprenderà questu omu - ùn hà micca cumportatu inadecuate!" O ricordate di un amicu: "Dopu cumunicà cù ella senti offrittu ..." A nostra psique hè dispostu accussì: u primu a cosa si tratta di truvà una scusa da un settore di cunnisciuti e cose è i fenomeni. Ci hè scambiu una lista sana: una educazione dolce o un caratteru, "hè ghjustu un cappidduzzu, chì pudete fà?", "Hè un grandu originale" ... Quandu e so manifestazione diventanu più è più originale, facemu a dumanda - forsi ùn hè micca in natura Questa hè una spiegazione scientifica? Infatti, a causa di un cumpurtamentu inadegwate pò esse un traumu psicologicu, chì una persona hà ricevutu in a zitella prima. Comu regula, ùn ùn sia micca realizatu, ma affetta a cumpurtamentu di l'adultu. Cunsiderate i trè tippi più cumuni: a persona tòxica, neuròtica è dipendente. NEGATIVI E PROVOCATION
Oghje ch'è avemu devessu face a situazione quandu un amicu (o in generale un outsider) ci tira à noi un currente di tutte micca necessarii à noi, è à quelle parechji sughjetti negattivi. Imaghjate, vene à u salone di bellezza per fà un novu haircut, è u maestru in u travagliu cuminciassi à dì chì tuttu ciò chì in a so vita hè malvata, è i zitelli ùn volenu micca sapè, è u maritu guadagna pocu, è l'mobili chambre u cane ... Posa, pudete dinù, è pudete pensà, quandu sta inzulile verbalete finisci. E dopu avè partutu u salonu, sì qualcaghju per esempiu cum'è un limonu, anche di prima di u viaghju à u parcheghju hà avutu un modellu vivu è alegre.

Quale hè davanti à voi?
Per questu tipu, ci sò nomi generalizati: una persona tòxica o un "vampire" psicologicu. Signure caracteristicu - vi sente una forza forte di forza. Cumunicà, pudete capisce chì micca interessatu da ellu - in u vostru locu pò esse qualcunu. I periculi tòxii ùn anu parlatu solu di elli, ùn mai più l'audizione di l'opinioni di l'altri. Ùn mai, qualcosa è nuddu satisfai. Criticanate, cunghjuntanu, di chiaradi o necessitanu a vostra aiutà, è più spessu - urgente. A spessu, pare mancu un rollu "passà" à l'altru, longu a manera umilianti è insulte. Quand'ellu fate cusì, l'hanu facetu cum'è s'ellu ùn era nunda di stata - da u so puntu di vista, in u cuntestu di una conversazione secular.

Allora, un amicu in una reunione sempre dice: "E stete fughjutu ... U so pelle hè male, grisgiu. Ùn avete restitu bè? E ùn hè impositu libbirà di a caspa, veramente? "Hè chjaru chì l'ànima dopu chì un" cumpurtamentu "si spira, cum'è un globu accidinamente liberatu da un zitellu ... Parechje persone, vendu sta donna, si move à l'altra parte di a strada. Ma puderebbe scurdà: l'apparenza inevitabbilità, l'impatrunia di vestitu bè, a dissigrazzioni cù u travagliu (invece di a carriera di u cantanti, di quale hà sovatu, a pusizione di una infermiera) è a vita persunale. Semba ch'ellu hè sempre paura chì si dumandà da perchè ùn ella ùn senti più è perchè u so maritu l'abbandunò? Cusì, attacca prima. U metudu di persona tossica hè a pruvucazzioni à l'emozioni negativi.

Perchè sò turnonu cusì?
Hè una attitudine sbagliata di cumpurtamentu in a società, è l'eoreli di u prublema deve esse cercatu in a zitella. "Toxicità" pò esse u risultatu di una infelicità interna di una persona - vede in ogni locu a catturata, ùn si distesa è ùn mai si abre à l'altru. Pigliò una situazione difensiva in relazione à l'altri, ma in spessu attacca prima.

Cumu si portanu?
Se questu hè un colleggiu, observate a distanza. Ùn culpisce di un altru impiigatu? Dici: "Avete megliu indirizzu à u patronu" o "Quandu sì avete turnà à un psicologu?" Hè improbabile chì hà da fà questu (ricurdativi chì sèntennu sola sè stessu - a vostra opinion ùn hè micca interessante per elli), ma salvu guardate da l'impattu negativu. Speak politely and smile - stu usu tòxica cresce u minimu. Ideale, ùn deve micca permessu di sta persona in a vostra vita. Sì chjamatu spessu, ùn piglià micca u telefunu. Avè principiatu in una spiegazione di perchè ùn voi micca vulete cumunicà, ellu ancu avè ottene ciò chì necessite - a vostra ricerca. Ùn ùn diventà una vittima per discutiri cun ellu. Sì i so furchette ùn travaglia micca, ùn vi manca appena vultemu.

U REQUIREMENT OF LOVE
"Mamma", dice una picciotta di 5 anni, "pudete aghju ghjucatu à u sughjettu?" "No, pudete mancianu u vestitu". - "Puderaghju cù i zitelli à u patiu?" "No, ùn ti vògliu chì fate cusì malu chì sò." - "Puderaghju un ghiaccio?" "No, pudete piglià a to gattive". - "Avete da ghjucà cù questu cucciolo?" "No, ùn pò aviri vermi". A fine di stu dialogu, u zitellu ùn cumincia à chiancià, è a mo mamma, vultèndusi per un amicu, cù quale tuttu stu tempu hà intesu parlà è rispunnì à risponde à e quistioni di a so figliola: "Sò una chica nervosa! Ùn pudemu stà i so capricci constantemente!

Quale hè davanti à voi?
Una personalità neurotica. Prima, a ghjente chì chjamà a so mamma era chjamata "esigenza troppu", "excessively suspicious" è "disturbing". À u cori di a neurosi ci hè un cunflittu internu.

Sigmund Freud hà cridutu chì quì si trova a lotta di riprimi (instinti) è forzi ripressivi (cultura, moralità). U neo-freudianu Karen Horney hà cridutu chì "a neurosi si sviluppa solu se questu cunflittu aportatu l'ansietà". Una persunità neurtica sempre attrae l'atracción - histerefichi (neurosi histericali), teme è fobie (anxi-phobia), debulizza (neurasthenia).

Perchè sò turnonu cusì?
I posti neurtique si trovani prublemi, micca suluzione, discussione di difficultà, attruvamu novi ostruzzini. Ansietà fai chì tù preoccupa di i vostri amici, mentre limitate e so azzioni. À u core hè u sensu chì l'altri ùn sò micca attentamenti à elle è ùn l'entendre micca à tutti. Hè cresce chì a parsunalità neurotica hà ricivutu un traumu psicologicu in a zitiddina iniziale, chì ùn puderebbe trattà, è hà riagitu cù l'ansietà creciosa per un patimenti. U scopu di essiri accettatu da l'altri discugràni è à l'adultu.

Cumu si portanu?
U duminiu di l'amore chì ùn pudemu sentene ùn hà nunda di fà cun voi. Un prughjettu neuroticu pruteghja nantu à l'imaghjini di unu di i genitori, chì a so attenzioni ùn avia mancanza. Per quessa, u vostru amore sarà sempre petite. Quandu avete averete l'impressione chì dopu avè cunghjuntatu cù ella hè assai stancu, o sò state aggressivu senza ragione apparenti. Questu hè un segnu chì avete bisognu à piglià cun tè. "Dà" l'attenzione hè dosed - i vostri risorsi ùn sia micca durà longu.

EXTRA DIPENDENZA
Una donna a so vita era assai difficiuli di cumunicà cù a so surella anziana - trà i 10 anni di difesa. U primu - a famiglia: u maritu è ​​i zitelli. A surella anciana hè divurzia, ella vive per sepaire. È ogni sera chjamava u più ghjovimu à cunsultà nantu à certi affare. E ùn ùn ùn dumandate micca una recomandantine direttamente, ma dumanda una quistione è aspetta per a sia impegata nantu à ciò chì facenu, da chì cumprà in a buttiglia prima per avè bisognu à cunnosce i clienti novi nantu à quale u più chjucu ùn sanu micca qualcosa ...

Quale hè davanti à voi?
Persone dependente. A so bisognu fundamentale hè di trasfurmà a maiò parte di e decisioni è a responsabilità per a so vita à l'altri. Sempre fluctate quandu ci hè necessariu di spressione una opinione, ùn ponu micca fà una decisione finali, anche quandu hè oblicu. I pensanu chì ellu stillerete un sbagliu o sceglite u male. Vivenu cun u sensu di u vacu, perchè cusì sè cumu una parte di una persona cun un cumpagnu, hà dettitu di cumprà micca cù qualcosa o qualcosa qualcosa.

Perchè sò turnonu cusì?
À u core di questu hè u traumu psicologicu chì anu più ricivutu in a zitiddina prima. I genitori di a persona dipende, probabilmente, scumpressate è ùn spiicanu micca à u zitellu ciò chì era successu, dèttiru a sè stessi. In fattu, era stata sola, è a solitude per un zitellu hè quantità à morte. Dunque, in a vita adulenta, hè guidatu da u scantu di a solenza globale è a necessità di decisione nantu à a so ... Solu cum'è in a zitella, quand'ellu ùn era un adultu vicinu.

Cumu si portanu?
Se u vostru parente o amicu s'opta à sta descripzione, hà dunque sapete ciò chì si succede à elli è ciò chì puderia avè pricatu. Fate attente à una tale persona, ma difendu i frontiere persunale - a parte dipende ci lasciarà. Ùn andemu à avè - rinfriscà i cunsiglii à un minimu, ùn permessa micca cambià tutte ogni rispunsabilità per voi. Parenti ùn pudete micca rimpiazzari, è invece di a so vita, vive una altra persona.