A cuncentrazione di attenzione hè impurtante per u travagliu

Chì cammari stranu? Hè nurmale chì l'attinzioni hè dissipata, è a cuncentu necessa di a ternà di tutte e forze? Sì, l'esperti dì: u mo brain attempu di discule da a realtà à ogni chance. E cu questu avete bisognu di accettà è aprende di vive. Cù l'aiutu di l'impresa di resonance magnetica (MRI), vedenu chì e zoni rispunsevuli di i viaghji mentali è i sòni sò casi sempri attivi quannu si restanu o fà un travagliu meccanicu chì ùn ùn es precisa di cuncentrazione. Furtunatamenti, i scientifichi sapanu cumu fà u travagliu di u mo travagliu à a so forza è filtrà i pinsamenti stranuti. Eccu i meglii cunsiglii. Allora, bisognu di rianimà, sè vo ... U cuncentrazione di l'attenzione hè impurtante per u travagliu, ma cumu per migliurà questa attenzione?

Ùn si pò cuncentrazione

Sì ùn piace micca veramente u travagliu, ùn hè micca maravigghatu chì da u tempu à u tempu si chjude à u struitu di ciò chì succede. L'avventura, a fatigue è a stress push the brain to mental wanderings. Cusì, si metti un pausu, anche si in quellu ora u restu hè fora di u locu. E to actions:

■ Elimine tutti articuli innevativi da a tavula, per ùn avè micca distractatu da trillè. Scaricate di notte privati, e-mails di u cuntenutu di amore, scumparaturi, induve site in mari in tutta a so gloria, è tuttu ciò chì porta memoria per voi. Fora di vista, da i pinsamenti. E cumu pò un locu di travagliu più modestu. U più chjucu u decoru, u megliu. Ancu i piani familiarii sò i briganti potenzjali di u pensamentu, perchè vi mustrannu e persone chì ghjudicavanu à voi, chì site sempri preoccupatu.

■ Avete parte in a conversazione. Se u pensamentu scatter right in a reunione o di cunvenzione, puzzicheghju per scrive pregu à i pratichi. Pò dassi chì ùn saria micca pudè voce tutti, ma vi saria cumpritamenti cumpiacatu in u spettaculu, vale à dì, chì seguite "in u mumentu".

■ Avete un respiro mentale quandu sente chì l'attinenza si metti à dissipate: cullà nantu à a tavula, cammina per u passaghju, criau u vostru te, pusendu nantu à u lettu o fassi un passaghju in l'aria fresca. U vostru cervu assuciava u situ di travagliu cù una grandi diffiultà è ùn ùn ùn ubbidisce à passaghju mentale. Se ùn fate micca scuperta breve nantu à una basa regula, i celi cieli dispostanu per elli. Rireatu u stessu 10 volte. Memoria bellu ùn hè nunda. "Lettu sensu" hè una circustanza abbastanza freti è esce sforzu considerable per cuntrullà stu prucessu. I scientisti anu truvatu chì a ghjente, a ghjente u 20% di u so tempu "mosca in i nuvuli". I so ochji si movenu in a pagina, ma ùn pensanu micca nantu à u testu.

L'attinzione si sparisce rapidamente è "anchormi" sò pussibuli per sustegnu. Unu d'elli hè meditazione. Dià nimu hà incertezza chì a pratica antica hè capaci di calmà è rende equilibru. Ma aiuta ancu aiutu per trattà a cura di u scattered attention. Unu chì medite constantemente, hè più recullatu è hè capaci di cambià più rapidamente da una tastera à l'altru. Quandu i participanti anu avutu chì i pinsamenti "partendu à u partitu", li purtaru à i so posti cun l'aiutu di respira. A cunclusione: a meditazione urdinate di cuncintràliu nantu à ciò chì ci necessitevamu è mantenite finu à quì si purga.

■ Aghjustate à u paràgrafu è sintetizza mentale, sintene ogni articulu per leghje. A respirazione curta permette u cerveletu per migliurà a prublema di e dati. "Perisce periodicamente e ponderu ciò chì avete lettu", cunsiglià à Jonathan Scuuler, prufissore di psicoluggìa à l'Università di Washington. "Questu facenu più faciule in maestru u materiale, perchè ùn permette micca pensà per sferisce da u pianu".

■ Lettu à u ritornu. Sì avete saltatu uni pochi paràgrafi, torna è leghje torna, ma in reversu òrdine - permutazione di picculi pezzi puderà influenzallu significativamenti quantità infurmazione hè ricurdata. À u primu pò esse strammi, ma l'upertu sforzu chì u cereu farà per trattà cù questa tastera aiutà aiutà à cuncentra.

■ Pigliate un altru libru - hè abbastante bellu: s'eddu si sarva finimatu nantu à a "l'obra maestra" di u rregnu divendenti, fate stu travagliu da parte di parte è pigliate qualcosa più divertente. I so studii ponu vede a quantità più minima quant'è lettura di letteratura da quelli chì ùn sò micca interessate in a materia. Se u libru ùn accunsente micca dopu u primu o secolu capitulu, sustituiu. Un dissinnatu di vita? Hè u tempu di cambià a so attitudina! A turbulenza personale ùn vi permette di cuncentrazione in u travagliu. Sicondu l'osservazioni di i scientisti, e persone chì si cunsiderete troppu infeliz, sò spessu disconcettati da a rialtà chì i so cumpaganti è cuncepcionanti. Pudete passà assai tempu in vanu, diventendu in i vostri disgrazii. Ma nimu ùn hà cambiatu u cattivu furmatu quì stà in u so postu originale. I sperimenti cunsiglienu per sguassate a petra da l'anima è parranu di i so prublemi cun un amicu struitu - un amicu, u maritu, a mamma. Questu libbirà u vostru capu di pinsamenti inquites. Nimu ùn vene à u telefunu? U papetu, cum'è secondu, durà tuttu. Scrive ciò chì preoccuva, in una colonna è ciò chì pudete fà nantu à questu - in altru. Quandu u schema di l'azzioni venga parechje, u prublema viaghjà in u fondu è vi puderete centru nantu à i travagli di travagliu.

Pudete u puzzichevulu? Ùn hè micca innocu perchè pare un guidatu cunnisciutu. Ci hè più probatu di "saldà in l'ispaziu" quandu pudemu esse a realizazione automaticamente. Dopu a rota questu hè speciali periculosa: se u carru in fronte si unpira attesu, ùn puderà micca ripraccià rapidamenti. Inoltre una sperienza impurtante sali.

Per vigilà a situazione à a strada, i sperimenti cunsiglienu ... per ghjucà cù u zitellu. Ùn hè micca solu l'occasione di passà u tempu - intruglianu perfettamente è stà in u prisenti. Dopu à l'età, pudete apprentitu nantu à a strada cuntatu, paroli per a matinee, tabella di multiplicazione, lingua inglesa e signalli stradale. Sera surprised by l'abilità di u zitellu - in una forma di ghjocu, tuttu hè ricordu in literalment nantu à a mosse. A cosa principalu ùn hè micca per fallu i reguli è i signori chi dicerete à u to passageru ghjovanu.

"Quandu mi tratta di centru nantu à u travagliu" pensanu spargugliate in diversi direzzione. Allora à un viaghju fora di a cità, è dopu à l'incommodu in u stomacu. Propra u monitor in generale, "caldi fora di a vita" - un sensu chì dorme cù i mio ochji aperti. U ghjornu hà avutu a ternà, per ùn avè per perdutu cuntattu cù a realtà. Ma à a sera ... A sera questa era una reunione parentale. Ùn aghju micca solu l'amministrà, ma ancu à l'altri, aghju pigliatu un librettu, preparatu per sente cun vigore cù u maestru ... Aiuve ricurdativi di manera chì ellea hà salutatu tutti, è dopu - una fallimentu mentale. No, aghju stabilitu i so movimenti nantu à a classa, à u prancu, à a libreria cù i libri. Ma hè cusì rendu à mè chì ùn ùn una sola parola scurruete in mo orella. I Pensi falla in u vastu spaziu - cena, lavare, cuntrolla di lezioni. È cusì, per piacè, mi suscitavanu quandu i me parenti cuminciaru à scurrè. Nadia, u mo amicu, era guida in a direzione erronita per 20 minuti, pensendu à l'entrevista perchè. "Ùn hè micca successu prima di l'accidentu, ma mo cervu pare chì hè stata apagiata" ella dice. "Impulsava in u prugilettu".