Divizia di pioni cum'è arbore

Peonii deve esse spartuti prima di u criatu attivu è u sviluppu di i rapinti di succorsu petite. In a zona media - da a mità di aostu à a fini di sittembri. Sì u vaghjimu hè calda, finu à a prima dicada d'ottobre. In ogni casu, unu deve esse in mente: u più vicinu à dividir i pioni in u invernu, u peghju hè a survivanza di u cervu.

Per dividisce l'arbuli, chì ùn sò micca menu di 3 anni, hè megliu - 5-7. E - micca più di 8-mi.

Prima di scanzari, i zucchetti di peonii deve esse tagliatu à una altitudine di 10-15 cm da u pianu. Scalu di u rizoma deve esse cura cù cura: i radichi di i pioni sò assai fragili, in grande specimens puderanu 50-100 cm à a prufundità di a terra.

Prima cavardu un arbulu cun una furceda à una distanza di almenu 20 cm da i zicchini. Allora, sustegnu e furculite in i dui banni, rinfriscà da a terra.

Da i risorsi, fate trimigliaramente a terra. S'ellu si mette dopu, mette u risiziu sottu un flussu di acqua è u metti per un pochi d'ora à l'ombra per marchiti. Dopu questu, i radichi diventanu micca menu fràgliuli è ùn anu micca annunziate durante a division.

Examina u rizoma è tagliate tutti i rotuli di rende è e razzi.

Prima hè bisognu di taglià u risediu in 2-3 parte.

Per riferisce corretamenti i posti di disseczione, toccu u bush è agitava, circate di truvà l'arghjuli induve u risiziu faciule, - nantu à elli è i linii di disseczione passanu. Scartisce cù un cincelu largu, perforatu cù un marteddu. Dopu dissegni, pruvate à cunfurmà à cunfurmà i radichi di e parte separata.

U vechju (chì ghjè più di 8 anni di età), l'arburetni coperto per sparte ùn sò micca cunsigliatu. U sistema di e radicali hè assai massiu è confusingu, è u materiale di piantazioni serà qualità di qualità per u danni più severi à a parte sottu di a pianta cù l'puddicinu di l'arrutianu.

Scuprite u schedariu resultanti. I Patienti cut, ligati è diretti in altizza. Ùn ponite micca i pane di rinnuvamentu! I razzius rimanni scuritate cun un cutidianu chjucu à 10-20 cm in un angolo di 45-60 gradi. A cicatrisione rapida di i radichi hè facilitatu da i taglioli sudu è lisici, in u locu di quale dopu un tempu un furmintariu protettivu si forma.

U materiale di zuccadoru resultanti deve esse disinfettatu cù una solu sulvulosa di permanganate di potasio (aprireghjule per parechni ore). Puderete chjudarà i sezzioni cù u pienu di carbuni. Per taglià a razzii in i radichi cù una film chì impedisce a penetrazione di l'infezzjoni, i pezzi sò posti per un ghjornu in l'ombra.

Delenki hè aggradèvule megliu si pudete prufittà in un crescente di arcilla cremosa cù l'aghjuntu di 0.5 chilò di frasca di legno. Per stimulà a furmazione di u sistema radicali è prutegge contra a putenza di terracotta, hè megliu trasfurmà in l'acqua, in quale 2 pillettes d'heteroauxin è 50 g di sulfate di cobre anu annunziatu previamente (per 10 litri di acqua).

Dopu à questu, dissemi l'ova in un locu seccu è sicondu à i radichi di u latru di arcilla.

Puderete stu modu, i prudutti ponu esse cunsirvate senza essecizzà for longu tempu.

A cura di i pianti ghjovani in u primu annu devia esse minuzia, perchè anu ancu un sistema radicali débil. I pianti giovani anu riditatu regularmente, rinfriscanti, cacciate i corsi, ciorciassi, crescenu, prevenzioni è spraying contra pesti è e malatie.

Pudete ancu razza i peonii cù i raccoglieri di razzii - picculi pezzi di risidenza (1-3 cm) cun una petite radice subordinata è cù 1-secunna (raramente - 2) rinuvamenti. Scaricamentu di e razzi vegetali in cavichji prutizzioni cumplicati cù l'umidità di l'umidità di l'umidità è di l'acqua permeable. I Coperzioni per i pianti ghjovani hè listessa per i zitelli. Dui anni dopu i pénoni si ponu piantà in un postu permanente. Lamentu di Pasqua in u terzu annu.


Standard division


1 - rhizome
2 - piazze di e rùbbriche;
3 - restani di talloni;
4 - A riunioni di riney;
5 - radici addiziale.


In divisioni standard, a proporzione di u numaru di riezzioni è u voluminu è u nùmeru di e razzi asiatichi hè osservatu. Ogni chjaru d'avè pussutu 3-5 capigliu renali, 1 -2 vergogna è parechji radichi additivi circa 20 cm in lonxitude. Se e linii di incisione sò scritti incorrectly, pudete piglià molti di riziette è un numeru insuffificanti è u voluminu d'e razzii è viciversariu.


Preparatu da Tamara ZINOVYEVA, Nizhny Novgorod.
Fig. Darya Rastorgueva, Minsk.


A rivista "Flower" № 15 2007