A musica hè una hormona di piacè piacè

A musica - una hormona utile di piacere, migliurà not only l'umore, ma ancu di benessere, persecuzione u dolore, aiuta à a lotta contru a malatie grave.

A musica stimula i centri di piacere in u core - i spiecati spieghe stu effetti. Duvutu à questu, puderete prestu, battre a depressione è ancu reduciri a pressione di sangue. Comu adjuvanti, hè cunsigliatu per i sughjetti chì sò sottu sottu cuntestazioni complexe o prucessi longu. Pruvanu di minzogni un paru di ore à u scanamentu - immobbili, senza palori, o strannati, o scarrà ...


Ma s'ellu a vostra stazzione di radio favorita o CD hè ghjucatu in l'udienze di u ghjovanu, stu cumpagnu ùn pare micca difficiuli di fà. L'annu l'annu, un gruppu di circatori circhendu i Stati Uniti liberati data chì i sughjetti chì anu sminticatu a musica - una hormona di piacere utilità durante una colonoscopy, a cundivanu più faciule cun facilmente ca u gruppu di cuntrollu è i sedattivi di menu minimu. A nova dati in favori di a musicoterapia hè datu da un altru equipaggiu di mèdichi americani: i so i malati cù spine croniali, chì eseguianu u ghjucatu di una ora per ghjornu, u dolore disminuitu da 12-21%. U genre di l'opere moffatrici in i dui casi ùn hà micca fattu un rolu. Assicurà u sonu di qualcosa di l'strumenti - ch'ella sia guitare, gaita o grand piano - è più menu prutezza di ghjucà, puderà stimulerà a vostra capacità mentale: postu chì u ritmu, a melodia è u filu di u sonu sò "leghje" in diversi parti di u moveru.


No tantu tempu avemu cuminciatu à parlà di a musica - una hormona utile di piacè è u "effettu Mozart". I travagli di u cumpusitori austriacu anu una forza di impacte especial, ancu nantu à l'organi di a visione. In unu di i sughjetti in u Brazil, un spirimèntu facia cunnisciutu: 30 pazieni chì suffrianu di glaucoma ogni ghjornu per solu 10 minuti includeu e sonate di Mozart pè dui pianos. Comu u risultatu, a so visioni perifèrica era più intensa in comparatione cù u gruppu di cuntrollu di i pazienti chì deve passà i stessi 10 minuti in silence.


Play, musicista

Se ùn pruvà micca solu à sente cun elli, ma ancu pruvate à amparà à cumerci a musica tù stessu - una hormona di piacè di piacè, ponu più bonus.

U gustu è u culore di l'amichi ùn hè micca. À u sonu - troppu. Ogni noi percive a musica à u so modu, perchè ùn sò micca recette universale per a musicoterapia. Ùn ci hè micca melodie dolci è boni, l'esperti parranu, Frank Sinatra sola da a vita à l'unu, è Frank Zappa à l'altri. Avete bisogna ricerca di a vostra "medicina". Quandu sente à CD, avessi chì u vostru pensamentu è u respiru cambièssanu, per pudè capisce ciò chì questu questu o quella canzone anu da voi. Fate sè stessu, chì pensate: una forza di forza, cunsulazione, gioia è furore? Puderete a vostra playlist, scrivate e discu - "music for relaxation", "music for awakening", "musica per u ritornu di memoria". E duvete sempre una magica magica a manu chì vi aiutà à ogni situazione è nutriscenu cù energia positiva, ùn importa ciò chì u vostru modu d'umore.


A musica sempre hè stata , hè è resta una pratiche dorme. Ma micca tutta a musica, sicuru. Sutta un pocu sonu, hè pussibule esse adormitu cù facilità è piacè, è à altri soni rythmiques - versu u cuntrariu, per svegliare è per ùn sughjà fermu u tempu. Tuttu chistu crescia micca solu di certu ritmi musicali, ma ancu guidati da a corti di u cervu umanu. A musica hè un cuncettu cusì extensible è indivìdu chì qualcuni di noi ci piace à sente i sonu musicali, è parechji ùn pò micca tollerà a musica. Tuttu chistu addipenni, prima di tuttu, supra a peculiarità è individualità di ogni persona.