A cura fugliale in età vechja

Comu sapete, una donna per quantu anni chì stà. E a strada chì pareva, depende, prima di tuttu, di cumu si a donna a cura di u so aspettu, in una parolla, cumu l'amuri.

L'età di a donna "dà" l'armata, u collu, è più impurtanti e ricchezza. Hè assai impurtante à quantu a cura di a pelle di a fàccia in l'anzianu hè attente. In l'anziani, a struttura di a faccia cambieghja, a pelle di a faccia tenia a so disgustanza cum'è "sacchetti" sottu l'ochji, i ricori di l'ochji, i labbra è di a frunti, è di a peddi suttile, flabby. Elimine completamente estas carenzabbilità pussibuli solu in modu cirurgicu. Ma ùn ogni donna pò furnisce operazioni carichi, è ùn ci hè nunda. Dopu tuttu, ci sò modi simplici per cura di a pelle face in l'anziani.

Senzili utili à a sfarenza di a face di ogni ghjornu à a tagliu di a matina cù l'acqua fredda durata cù l'aghjuntu di u succhiu di limonu: 15-20g per vittura d'acqua. Limpate a face cù cazzi di ghiaccio da acqua o latte diluitu 1: 1 cù l'acqua. Un bon effettue nantu à u cura di a pelle face vene da i bagnu facial è di lattice cuntrastanti, accuminciannu cù prucessi calzoni, finisci cù friddi (solu 5 alternazioni). U prucessu di massa di l'acqua hè ancu efficaci. Puderà esse realizatu mentre pigliassi una scatula. Un forte flussu di l'acqua duverà cum'è a parti infermiera di a faccia per eliminà a stitch in i pugni. Cù verticule di culuriti attraversu a bocca è à u ponte di u nasu in donni anziani, hè utile aduprà tecnichi di l'autoretazione: duvete piacè i vostri diti paralìchi à l'altri è a perpendiculare à l'armi. Avete bisognu di spallezzate a pelle cù i vostri ditte, mentre dete ùn deve micca toccu. Dopu, trasfurmassone a manu da u fondu fundatu, avete bisognu di pressu, trascurgendu l'aricchia in l'altra direzzione, affucannu cusì.

In l'anziani, per attivà a circulazioni sangue, migliurà l'elasticità di a pelle, è per prevene l'apparizione di novi arruganti, hè bonu per l'usu di sacchettu fattu di i pianti medicinali:

  1. In un litru di vinu biancu, suminà 20-30 g di zucchero, 40 g di camomile, 10 g di rosemary è 20 grammi di calendula. Uttenete dui simani. Allora strain. À a sera, fretendu a lotione di a lotione è lubricate cù una crema grassa.
  2. In 500 g di vodka bona, fruten 400-500 g di cucumari. Add 20 g di petali di biancu, 30-40 g di petali di rose. Mudificà. Insistanu durante trè simane è dopu strain. Per 200 g di tintura aghjunghjenu 200 g d'acqua furiosa è 30 g di glicerina è u zucchero di limonu.

I Cremessi chì furnisce i cura di a pelle di donne anziane sò ancu preparati in casa:

  1. Fate un vetru di acqua fervente cù un rassegna di tres limoni mediani è insistendu à 12 ore. Filtrà per una gase è apre da bè. L'infuzione hè cumminatu cù una cullizzioni di meli è 20 g d'oliu d'oliu. Aggiunza 100-120 g di zucchero di limonu, 20-30 g di crema, 40-50 g di cologne è 100 g di petali rosati. Pudete ghjunghju o lisu biancu. Mets mix. Questa crema di liquid hè strufinata in u pelle di a fàccia per a notte.
  2. 15 g di cera di a cera è 30-50 g di medula d'ose disolvi in ​​un bagnu di acqua. Mash un pezzu (cun ​​un liggeru di un zitellu) di strudel di pimentu russu cù 20 g di oliu vegetale. Maturài dui mezzii. Questa crema hè stata fatta pallida, secca è pelosa. Prudutti u flussu di sangue à a pelle di a fàccia.

Per pulizziari è nutricà a faccia di e donne in a età vechja, 2 o 3 volte à settimana per fà masci:

  1. Lettuce, burdock, ravane, oliu d'oliva, una cullizzioni di zucchero di limonu. I casci sò finti picchi, mischju cù u restitu di i ingredienti, misurati apposta è appieghjatu à a fàccia durante 20 minuti, dopu a quale a so mascara si sana cù l'extracte di furmagliu.
  2. 1 banana, 1 cullarera di latti o crema. Banana knead, cunglite cù u latte. Applijene à a rossi precuriti per 20 minuti. A più maschile hè sbagliata cù l'acqua foglia. Per fà u più effettu da l'uscita di creme è màscariche, anu da esse chjaru.