Olga Buzova in u manifestu "Dancing on TNT. 3 tempi "accuminciò a parrari di tradimentu

Aieri, in u quadru di u prugettu "Dancing on TNT. 3 staggione "era un spaziu pocu cumu. Dui ghjinirazioni di ballarini realizati simultaneamente nantu à listessu stadiu. I partirematii prufessiunale, pratendu u premiu principalu è u titulu di u più bailaore di u paese, eranu i zitelli talenti.

11 ricci di furtuna foru seleccionati da 8000 milla abbaltanti, u più anticu chì era sulu eleci anni. U cuncertu nantu à a pienezza emutivu è u livellu di prufesseriunismu di i participanti era unanimu rievatu da i mentri in quantu più grandiose per l'esistenza generale di u prugettu.

E ancu u fattu chì u ghjuryu era presentu Olga Buzova, digià, sicondu u principale Leysan Utyasheva, indica u significatu di l'evenimentu:
U cuncerta d'oggi duverà tuttu, chì significa chì ùn puderebbe missi

Divorziu è scandalu in currispundenza ùn anu micca influenatu l'efficienza di Olga Buzovoy

Hè devi esse nutatu chì Olga, anchi u culore scuru di i so capelli, ùn hà micca à ridivà di u "sindromu" di a donna. I so cumenti sò stati riddiati cù parechji tipi di sdieri, ma eranu cuncessu è toccu in emozioni.

Particularmente toccu da e so scumale cumbugliu cù Sergei Svetlakov, à u quale l'audiuto ghjè abituitu è ​​impegnu à aspirazione. I cumerzii di u jury eranu interrompeu da riaghjoli.

Hè statu difficiule per sospettà chì Buzova hè avà stanu micca attempu i migliori momenti di a so vita. Sulu un'altra volta chjappà una frase chì ricorda à Olga di i prublemi persunali Olga:
U tradimentuera una volta tradisce una volta, Sapemu di sicuru
A strada, i membri di u tribunale chì ùn anu abbandunatu l'oppurtunità di "light" i so figlioli propii à u paese sanu. A figliola di Sergei Svetlakov, Nastya, à u principiu di u cuncertu rinunciatu nantu à u palcuscenicu un envelope cù i nomi di nomini. È Sergey stessu presèntali cu maravigliosa sinceria per u fattu di l'apparizione di a figliola in u prugramma. E cù i zitelli di Yegor Druzhinin (sò trè), hè stata inventata un bocca entera, in u quali si ritruvaru cum'è coreofiche di ballu di u nùmeru di ballu, sicuru, affirmannu immediatamenti e so propii pussibulità.