A cura inverno per a pelle sensitiva

A pelle sensitiva ùn hè micca un tipu di pelle, hè quandu a pelle hè affettata di diversi fatturi. Sintomi tipichi di a sensibiliità sò prucidi, scossi, un sentimentu di tension, vermiculate, irritazione. Questa hè a reazzione di a pelle à l'atmosferiu chjuchjustitu, u sole, u friddu à diversi prucessi estetichi. Ci sò principesi generali di a cura di a pelle sensitiva, se u seguite, pudete migliurà l'aspettu di a pelle sensibilita, perdurenu i ghjovani di stu tipu di pelle, ridcia di rossi è irritazioni. A cura di l'inguernu per a pelle sensitiva, avemu da amparà da sta pagina.

A cura inverno per a pelle sensitiva

1. Cleansing

Quandu cura di tali pelle, hè bisognu à lavare di primavera o acqua minerale, o caldi chjaru. À a sera, appricamu leite di purificazione dulce per sguassà u so bruttu. È in a mattina è a sera, a pelle hè tonificata è frescura cun un tonicu non alcoolicu.

Cuore tonicu in casa, rinfriscà a inflamazioni, suavice è rinfrescenu a pelle sensitiva è u tonu beni.

Ricetta di tònicu: piglià u zucchero di a mezza calata di limone è di tezza, aghjunghjenu 50 ml è 1 cullenette di glicerina. Face rubbing in movimenti circulatori nantu à i linii massaggi. Emu guariscenze in un frettu u tònicu 1 mese.

2. Humiteit

Cù cosmudici novi, avete bisognu à manighjà pruduttu, si ferma à i prudutti più sèmprici, è applica, più menu megliu.

A matina, aduprate una crema di u lume. A crema contene emollients è moisturizers, è deve esse a prutezzione ultravioleta. Serà bellu, se hè creatu cù cumpunenti minerali nantu à eau termale.

Molti donne credi chì, se u produttu cusitu prupona i prudutti naturali, significa chì aiutanu à a pelliccia sensittiva, ma questu hè un sbagliu, unepochi pò causate allergii è arghjintinu assai u pelle. Pò esse calendula, chamomile è arnica. In u pacchettu di a crema per a pelle sensitivi vole à esse "hypoallergenic".

3. Cura di noite

A notte, ottimassimu a pelle cù una magica capa di crema di notte cù ingredienti spiciali chì furnisce l'accumulazione di umidità, a prutezione affidate di a pelle, attivate l'scambiu di l'ossigenu in i celluli, cuntenenu i sustanzi rigenegliusi per a cicatrizzione di ferita. Questi cumuli cusì in a so cumpusizioni hanu panthenol, allantoin, chì liscia è calà a pelle, cavain - stà u sviluppu di i prucessi inflamatorii, sottu a influenza di l'ambientu, è e vitamini A, è E aghjunghje u forza è nutriscenu in modu nutizie a pelle.

4. Cosmetichi Decorattivi

Ùn culpisce micca a pelle sensitiva cù cosmichi adattivi. Un cosmotu decorativu speciale cù propietati medicinali hè adattatu.

5. Mascaras per a faccia

Quandu cura di a pelle sensitiva, hè megliu per evitari di maschere. Ùn aduprate micca i film inculate. Hè megliu dà preferenza à i moisturizing and nutritive masks.

6. Stress

A pelle sensitiva ùn pò micca tollerà e carru nervu è pressu. A pelle hà riflettutu immediatamente una situazione stressanti è micca in u megliu modu. Ùn hè cunsigliatu per manghjà i manciari chì crescenu a tensione nerviosa - cipagne, cola, tè tè, u cafè. Ùn u megliu modu nantu à a pelle hè riflessa à fumà.

7. U Soli

Per a pelliccia sensitiva, u soli hè stressful, ùn pò micca esse da a strada in a primavera è l'estiu senza un filtre di soli. Quandu visitanu a piscina deve aduprà una crema imperme grinàvule chì pò pruteggiri a pelle da l'effetti aggressivi di l'acqua di cloru.

Maschi per a pelle sensitiva

Lemon-masked mask

Pigliate 100 grammi di u meli di liquidu è mettite cun un petit limone rilivatu. Sta cumpusizioni hè stata appiicata à a faccia per 10 o 15 minuti prima di lavare. Tutti i ghjorni detemu questu masque. Pò esse guardatu in u frigorificu durante un bellu tempu.

Meli e maschera

Pigliate una cullizzioni di meli è 3 cullen di teasci di stumpinu di quagliu cotte è appliice per 15 o 20 minuti in a fàccia. La vugliemu cù un tampuni ammulatu in u latte scrittu.

Mascara d'ova

Face à l'oliu cù l'oliu vegetale è impone una ghjuvagghula d'oliu, fretu cù mani fiureghja, perchendu in l'acqua calurativamente. Quandu u duminiu di moltu è u guccini, pareva una massima bianca spamosa, chì s'assumiglia à a maone. Puderemu putu durante 20 minuti. Questa mascara hè efficace per u riposu è a pelle seca.

Carrega d'ova

Grate 1 o 2 zappagine nantu à un rossu, mischjà cù l'andatu è applica per 20 o 25 minuti in faccia. Mask smoem boiled with warm water. Corso 1 o 2 volte à settimana.

Uomo di latte e carota

Zucchini grati mixte cù una cucchina di latti è mette nantu à 20 minuti nantu à a faccia. Mask smoem boiled with warm water.

Uomo di limonu è di riva

Pigliate 1 spoonu di casgiu in casu è mettite cù un qualchì gocci di zucca di limonu. Imposerà impastà quistu compostu in a fàccia durante 15 minuti, è l'lavamu cun acqua foglia. Se a pelle hè secca, poia oghje l'oliu vegetale calatu.

Apple masked mask

Pudemu dispensà 1 culletta spugna di pumetta gruel, 1 culletta di u meli, 1 focu è 1 spinafu di mantra à una cunsistenza uniforme. A màscara resultante hè applicata durante 20 o 30 minuti à fà faccia, sguassate l'eccessu cù una spugna di carta.

Camphor mask

1 zucca, zuppa di 2 zuppi di cotti, aghjunghje a meza u ghjuvellu, è una cucurrucana di l'oliu di camargu è fraccalanu tuttu. Emu imponente nantu à 15 o 20 minuti in a fàccia, lavamu l'acqua fervente è fridda.

Cucumber Mask

A faccia, appricà una buccia di u cucumu, cutata à a pelle. Questa mascara improvesa a cumpagnia, sappilà a pelle.

Mascara d'alberu

Scorcià i albitri è aghjunghje a carne è applica à a faccia. A màcchina aiuta cù credi da sera, infiernés a furna irritata è sensibule. Fate ancu maskerie di zucca, zucca, lamponi è fragole.

Cabbage Mask

U pinu desidratatu, sensitivu fuglià l'oliu d'oliu, da pudemu aduprà una mascara da cugine di col biancu durante 10 o 15 minuti.

Mascara di patata

Soldemu in a casca una patata grande, puliti è purci, aghjunghjendu a catina è un pocu latte fresco. Scalfionamu a purcina di patate è si sparghjianu nantu à a to fàccia. A mascara hè tenuta durante 20 o 25 minuti, è lavate cun acqua tibio. A più carica faciule a furia è affittuosa.

Tomate Mask

Scogliamu un gran tomate, aghjunghje cù 2 cullizzioni di farina di granu. Pone a mezcla nantu à a vostra riti, dopu à 30 minuti, lavenu cù l'acqua calda. Questa mascara hè bona per a pelle chì hè propensa à vermi.

Leca e maschera di rossu

1 cullenada di glicerina, una cullizzioni di latra cunfittura, aghjunghje la fugliale di rossu, per piglià una sparita mistura. Questa mascara aiutà bè s'ellu a pelle fugliale è infucatu. Per a notte, averemu u grassu cù un mistieru stu puntu finitariu. In a mattina, la lavamu cun infuzzione di calce è acqua calda.

Mascara di Prunes

Zalem 2 pezzi di prunes cun un vetru d'acqua fogera è lasciate finu à abbruzzà. Allora rastolchem, aghjunghje oatmeal è 1 culletta di u melu, finu à u paste. Emu putere nantu à 20 minuti nantu à a faccia. Quelli di u pitrulcu sò sfracciati cù un swab di cotti ammunitu in un tisu debite o infuzione d'erbe. Questa mascara restituisce u equilibriu à l'acidu è a basa, toni è allevà a inflamazioni.

Maschifante chjesa

Preparate una decocção di camomile è poi cunfruite una settona di calò di camomile cusì cun 2 cuecchi di latti quì, trasfurmà u pudimentu di gaze è applica à a fàccia durante 10 minuti, dopu à u tempu chì hè stata mutuu cù un swab di cotti. A più carica sona u pelle è alivia a inflamazioni.

Ola Farina Fettuccine

Pigliate 2 cullizzioni di focu avianu e mischjule è 3 cullizzioni di latti quandu e flussu sò inchjati, aplica a mascara per 15 o 20 minuti in tuttu u collu è a faccia, pate una lavare a mascara cun acqua tibio.

Mask made from linseed

Pigliate 1 spoonu di pezzi di lignu è l'impiaraghju cun 2 cups d'acqua furiu. Puderemu nantu à a stare, scumpire l'acqui fresca in 15 minuti è avemu aduprà una crema nutritiva nantu à una pelute fughja.

Maschi da i pianti medicinali

Facemu infuzioni di l'erbe (camomilla, pate, mint, sage), poni cun fècheru per fà una gelatina spissiva. Pozzu nantu à a fàccia, lavenu fora dopu à 15 o 20 minuti cù l'acqua calda. Quelli mascarelli svelenu l'irritazione, suttà a pelle.

Mascara di yoghurt

Mesturà 180 o 250 grammi di iogurtu senza filler, aghjunghjenu 2 cullen di te di meli o cera d'ave è 30 o 60 grammi di farinata. Pudemu a mascara in a ruscello limpia. Per piglià un bonu risultatu, aghjunghje a mascara per 20 minuti, piglia u lavu. Oatmeo anu un purificazione, calmendu è effettu. Meli hà adhere a più maschera à a pelle. Sì u melellu pruvucarà una reazione allergique, da reemplazarà cù dui cucini di u purée di banana.

Legumbre di levitu

Pigliate 50 grammi di levitu frescu è fremu cun 1 cuppu spinafu di oliu vegetale, finu à avè avè un sugnu. Emu putere nantu à 20 minuti in u collu è a faccia. Lave cù l'acqua calda.

Loci di prescription per a pelle sensitiva

Tonic Lotion per Skin Sensitive Dehydrated

Pigliate 2 cullizzioni di una mistura di petali di ghassamu è di rosula è pour 2 cups d'acqua fogera. Dopu à 4 o 6 ore, l'infuzione hè filtrata, aghjunghje 2 vernuli di vitamina B1 è 2 cullizzioni di vodka.

Elderberry lotion

L'addevu fiurini circa 5 o 6 inflorescenzi, avemu da puderà cumprà un vetru d'acqua furiu, insistemu à 10 minuti, friddu è sferimentu. Aghju lavatu a faccia cù a matina è a sera. A prucedura hè fatta da 2 simane, ogni volta avemu appunendu infuzione fresca. Stu acellu di limpiassi è suavice a pelle, alleva l'irritazione.

Lozione di limone-ova per a pelle sensible seca

Oghje rassotremi 2 e corpi è a ½cuzioni di salini. Dopu à a mità di un vetru di crema, vi sparghjerà una colazione di glicerina, un quartu di u vientu di vodka è u succu da 1 limone. Questa suluzione serà spressuta in a grippa, frotta cù u sali. Pudemu cuntinuà cù un pruduttu di cuttuni in questa lotioni, trasfurmà u collu è a faccia cù movimenti circuli luminoso. Allora aghjunghjeghja un capu finu di lotione nantu à a vostra faccia per 20 minuti, è lavarla cù l'acqua calda. Hà purificazione, amulandre è e tonificazioni.

Lozione di piantinu è linden

Pigliate una cullizzioni di grass - linden flowers, chamomile, plantain. Pigliate una di l'erbe. Imbrate cù l'acqua furiosa è insiste durante 20 minuti. Allora tumbemu è aduprà com'è un tonicu. U caldu hè guardatu in a fria, micca più di 2 ghjorni.

Lozione di Mint

Pigliate 1 cuppa spugna in foglie cunceta secca o 3 spezie ciurtimi foglie foglie freschi cù un vetru di acqua furiosa è insistemu à 30 minuti, da tene. Questa lotioni sguassà i irritazioni di a pelle, allighja, sona u peddi.

Loza pepino lotion

Guardemu uni pochi servitori freschi di cucuzzuli in u latti per 30 minuti è tene. Avemu usatu per schisà a face.

Locion of St. John's wort

Una culloca di l'erbe Sansonni di San Giovanninu serà cumpostu da un vetru di acqua fervente è insistemu à 20 minuti. Questa infuzione cuntene carotene, vitamina C, oli essenziale è 10% tannini. L'arbureti di San Giuvanni anu un fortificazione, antiinflamatori, astringente.

Strawberry Lotion

In a matina, ricaricà a faccia cù l'acqua di fragole. Per fà questu, stirate una cullata di frutte è brusgiate cun un vetru di acqua fredda, è poi straina.

Cornflower Lotion

Pigliate 50 grammi di cornflower frescu, durante 10 minuti, fassi in un vetru di acqua. Strain, cool è use as a tonic.

Yerrow lotion

Pigliate ½ tablespoons milfoil è valdi un vetru di acqua fogera. Insistemu u caldu, pudemu filtrà. Ci ponu applicà per lavà a pelle sensitiva, hà un effetti calmendu è anti-inflamatoriu.

Lozione da a ràdica di l'elettampane

A decoccione da a razzi di l'elettampane hè utilizata pè a pelle irritata stauta.

10 grammi di latte ravita chopped ½ tazza di acqua è fremura à 30 minuti. Insistemu è filtrà. Appena aduprà per lavà di a pelle sensitiva. Hè un effetti calmendu è antiinflamatoriu.

Dopu tali cunsiglii, serebbe sapè sempre sapè cumu cura di a pelle sensitiva in l'invernu.