Dzhigurda è Anisina vincìu a tribunale di l'eredi causata da a Navka

U venneri, a tribunale di a capitale resolviu in u casu di u legatu di u tardi Lyudmila Bratash. Sicondu u decrettu, tutte e milioni di imprese herdati i so cucini - Nikita Dzhigurda è Marina Anisina.

Dopu la storia di u legatu di Lyudmila Bratash hà seguitu u paese in tuttu. Ancu Andrei Malakhov hà cunsacratu parechji di i so prugrammi in stu difficultu affari.

La surella di u tardu milionariu sfidau a voluntata di a so surella. Svetlana Romanova, cum'è parechji altri, era alarmatu da u fattu chì a vulintà hè scritta micca nantu à una forma specie, ma in a letterhead di l'anziane Bratash. Inoltre, in e circustanza di a morte di a donna di a cummerciale, ci erani troppi prudigi.

In ogni casu, a corte hà avutu a valuta di Bratash.

Qual'hè aiutatu Jigurda è Anisina acquistà una herditzia Bratash

I cuncritori amentatu per sparte a so gioia in microblogging. Prima, Marina Anisina hà scrittu annantu à a decisione di a corte:
Oghje, u prucessu di a vulintà di Lyudmila Bratash hà fattu u prughjettu di Romanova di a nostra famiglia hè riittatu. L'accusazione di Romanova hè chì a vulintà hè un falimentu, chì Dzhigurda u rapist hè ricunnisciutu com'è invalida! Comu dissi prima, guademu!

Allora u puparu stessu hà dettu l'ultimi novità in a so Instagram:
A tribunale Kuntsevsky (u ghjornu di u solstiziu) reffètendu a pretendenza di Svetlana Romanova chì I - presuntamente - hà falsificatu una vuluntà, perseguite Lyudmila, stole soldi da ella, rapeu Qum! Cusì, a vulintà di Lucy Bratash hè ricunnisciuta com'è real! Pudete cuntribuisce à VICTORIA! Romanova Sveta brillanti l'articuli criminali per libellà è ghjaci sottu à a nostra famiglia!
Svetlana Romanova hà l'oppurtunità di attraientunu a decisione di a corte, ma ùn hè micca cunnisciutu se a fratela di Lyudmila Bratash puderà pruvà di l'oppurtunità. Parechji invece di Internet ùn ponu capisce chì a decisione di u tribunale hè prestu à favori di Dzhigurdy è Anisina, perchè ci eranu troppi ambigità in a materia. Appena, a famosa coppia assicurò u sustegnu di e persone assai influenti ... Un ghjornu dopu, in u situ web di u Paese di sovieti, l'infurmazioni parevanu chì un amicu di Marina Anisina Tatyana Navka s'unì à u casu nantu à u legatu di Lyudmila Bratash. Nikita Dzhigurda hà dettu questu in a so Instagram:
Deessa NAVKA - questu hè u stadiu / chì pusciau a materia in u mortu, / VICTORIA nantu à e mani è senza atleti - / Nostra eredi - a scala hè sfulatu!
U publicu di u publicu hà pubblicatu screenshots da Jigurda Instagram com'è una cunferma:

Avà ùn hè micca surprisante chì a tribunale Kuntsevsky hà pigliatu u partitu di i scumpienti cagiuni.