A malatia oncologica di i zitelli è l'adulescenti

I zitelli è i adulescenti cuntenenu per 1 -3% di tutti i casi di cancru. Oghje, ci sò digià metudi novi di trattamentu, a causa di a quali a qualità di survival improvesu è a qualità di vita di i zitelli malati improves. Inoltre, e malatie in ongichi cuntrollanu a seconda lista di e cause di morte di i zitelli è di l'adulescenti. Ma ci hè ancu una informazione pusitiva: sicondu statistiche, u 76% di i casi di cancru pò esse trattatu, è per certi tipi di cancer, questa figura ghjunta à u 90%.

Chì sò e cose di u cangeraghju in i zitelli, è cumu per sguassà e cose malatii, truverete in l'articulu di "Eghjoghna oncologica di i zitelli è i adolescenza".

In i primi iniziali, u cancellu in i zitelli pò esse manifestamentu quasi quasi imperceptible, difficili cumplicanti di u diagnosticu. Hè per questa raghjunghja chì hè cusì impurtante per circate regularmente l'esaminazioni medichi di i zitelli è l'adulescenti. I parechji ci vole à seguà à vigilà a seguità u zitellu è fate curazioni à tutti i signali alarmanti chì ponu indicà a malatia. Questi signalamenti alarmanti sò: letargia, frequenza di malati, mancanza d'appetite, a frebba alta constantemente, aching in l'osse, spots anormali, scherzi, inflammazioni, etc. Per u diagnosi di cancru, l'esame microscòpica di u tissutu danatu hè stallatu - per esempiu, L'apicultori di u zitellu pudemu ricordate sempre chì diversa hè di l'altri. Questu si conduite à un isolamentu, u zitellu ùn vole micca di vultà in l'scola. U sustegnu psicologicu suminatu à u zitellu è a so famiglia hè assai impurtante in stu casu. Se un tumore hè suspettatu, u duttore trasmettenu u paci à un teste di sangue, una radia-X è altre esaminazioni più specifici.

Patologiche Oncologica

Leucemia (leucemia). Una di e malatie in ongichi più cumuni in i zitelli è l'adulescenti, chì cuntene un 23% di tutti i cancers. Da questi, circa u 80% sò casi cume di leucemia limfofertaculaire aguda (ALL), chì cumincianu in linfòciti di i muderni bone, chì perdenu e so funziunalità è funziunalità è diventenu in cume tumor (limfoblastosi). ALL hè classificatu

Chì duverà un ziteddu sapè di a so malatie?

Questa mena hè u subjecte di u debitu cale. Parechje sperte sò urganizati à spieghendu à u zitellu solu ciò chì succede per evitari u malentà, di dispelite i porsi è à ottene una cooperazione più dispunia. In ogni casu, i parenti stanu ellu sceglie u mumentu giustu per una conversazione cumuna, decide cumu è cumu per spiegà u zitellu, verificate se necessitanu assistenza psicologica o supportu, ecc. U figliolu sottore 6 anni. À questa età, hè difficiule per un zitellu per capiscia ciò chì a so malatìa o di diagnosticismu significa, perchè i genitori a calmallu è spiegà chì questu ùn hè micca castigu è chì u zitellu ùn hà fattu nunda di male. À questa età, i zitelli è l'adulescente sò più preoccupati di a splutazioni di i so genitori, è di u dolore è l'incomforta. Hè impurtante chì u zitellu senti cunfidendu è mantene una attitudine pusitiva: distraete cù i ghjoculi è altri bè aspettavuli, pruvate à creà un atmosfera cusì uniforme in u palazzu di l'ospitalità (pudete furnisce qualcuni di u cambeletu di u so figliolu), tocanu constantemente cun ellu, ludà per un bon cumpurtamentu durante l'esaminazioni è u trattamentu. I zitelli de 7-12 anni. Ci hè già cuminciannu à capiscia chì l'uparatu di a salute depènni da l'droga, l'esaminazioni è l'implementazione di i cunsiglieri medichi. Aos gradualmente se rendenu chì si sò malati, è capisce quale provi, per esempiu, perda di u capeddu. I paisani è i so parenti pudianu risponde à e risponde à e dumande di u zitellu, seguitanu un sensu di l'umuri, divèrnnu, pruvate à sapè chì carica fìsica hè permessa à u zitellu, furnisce cù reunioni cù cumpagni di classe, amici, fratelli, sureddi, etc.

I più di 13 anni. L'adulescenti sò particularmente interessate nantu à e relazioni suciale, capiscenu chì a malatia pò prevene di a so manera chì i so amici viranu. Sensu chì micca com'è tutti in questa età hè particularmente dolore, tornendu à a scola pò esse assuciata da u stress è l'ansietà. L'adulescente hà bisognu à participà à a decisione è di parlà di a so malatie, perch'ellu li dumandassi à esse francu, ma in u stessu tempu rispettu a vita persunale di u ghjovanu è ancu u solu cù u duttore. Un sensu di umuri pò aiutà à riddà di l'attacche di incredulita in a vostra forza. Per esempii pratichi, u limbumu non-Hodgkin poti è cunsideratu com'è una leucemia di tumore. A malatia di Hodgkin hè normale in l'adolescenza è hè direttamente direttamente cun u virus Einstein-Barr. Di tutti i malatie in ongichi, i pretezioni di a curazione di a malatia di Hodgkin sò più favurifichi.

Trattamentu

Per u trattamentu di u cumbugliu in i zitelli è l'adulescenti, in particulare l'interazzione kirurgiunali, a quimioterapia, a radioterapia è a immunoterapi. Un tipu di trattamentu hè spessu ineffettu, per quessa cumandenu. A chimioterapii hè un trattamentu sistimicu cù drogheri chì affettanu u corpu in generale, è per consegettu, influenzanu i pilule e tessuti sani. Questa influenza spiegò i signalli più chilebri di a quimiòtiba: perda di u capellu, lescizii ulcerative, diarrea, nausea, etc. Ma a più periculosa - e dunqua esigenza di vigilanza estreta - resta un effettu latinu cum'è mielosupresurazione (diminuzione in i cellulidi di u sangue). Per quessa, u sistema immune reduce u numaru di celluli, spiciarmenti i caghunii di u sangue di u sangue. Dunque, durante u cursu di a quimiòtrapica, i zitelli sò particularmente vulnerabile à l'infezioni. Inoltre, i zitelli precisanu una transfuzione di sangue si anu anemia, o trombomassu, se ci hè risicu di purgà. A radioterapia (Terà u radiu) hè spissu usata cù l'altri trattamenti. À i so cèl·lii di cancinu sò distrutte da un radice putere di forza.

Malgradu à l'altu gradu di curazioni, u cancer oghji ochju u sicondu postu dopu accidenti in a lista di e cose più frequenti di a mortalità infantil in i paisi novi.

Un ziteddu cuncepitu avà da prublema di dumandà perchè ch'ellu hà tantu spessu per andà à l'uspidale, perchè ellu si senti cusì cansatu è spessu pesa di u dulore, perchè tanti prucessi è cusì più. A più infurmata à i zitelli, l'esse minima per elli è più prubabile chì aiuta à i medichi u trattamentu. Ma ogni casu hè unicu, i genitori avianu a decide chì cumu è cumu per dilla à u zitellu. Avà sapè cumu di u celu di i zitelli di l'uveru è l'adulescenti sò.