Biografia di l'attrice Irina Alferova

A biografia di l'attrìzia hè stata intersindicata cù a storia di vita di un bellu attore famosu. Tutti sapemu chì a biografia di Alferova hè relatata à a biografia di Alexander Abdulov. Stu omu era assai impurtante in a vita di Irina Alferova. Di sicuru, a biografia di l'attrice Irina Alferova hè cunnisciuta solu per u so matrimoniu à Abdulov. In a biografia di Irina Alferova, ci sò ancu assai fatti è stori interessanti. Prima di a riunione cù Alexander, l'attrìccia era u so destinu. L'Irina averia necessariamente u so sognu. Di sicuru, Alferova hà certamenti un talentu. Ma, ancu di questu, hà bisognu à mette assai sforzu in a so biografia per sviluppà stu modu. Rà menu per quale u pianu di una attrenda hè prestu faciule assai faciule. Irina hà tuttu. Alferova, a so zitiddina hè stata fatta in una famiglia induve a ghjente era alluntanata da questu artighjanu, duvemu à circà indipindendu u so modu in a vita. Hè intornu à questu chì ci dene a so biografia.

Infancia è famiglia.

Irina nascìu ntô XIII di marzu di u 1951. Hè natu in a cità di Novosibirsk. I so genitori sò persone forte è persu. U fattu hè chì passonu tutta a Siconda Guerra Mundiali. Inoltre, u babbu è a mamma di Ilya sò micca claramenti privati ​​di intelligenza è intellectu. Dopu à a guerra, Ivan è Xenia eranu avutri e praticavanu a liggi. Ma però, avè avutu chì a so figliola hè attentata à l'arti è vole di ghjucà à u teatru, ùn l'avianu micca impeditu à nunda. In particulare chì in Novosibirsk ci hè statu una Ville Académie a quale tutti pudavianu pruvà à l'affari chì avianu assai. Ci era quà chì Irina ghjucò in u teatru. A zitella era tuttu talentu è bella. Done in e so adolescenza hà hà rializzatu chì hà attrautu l'attinzioni di i ghjovani. In prima, cum'è qualsiasi rappresentante femina, hà gustu. Ma, allura, Ira rializi chì ci hè sempre una altra parte à a munita. Molti picciotti l'anghjuliani, perchè elli stessi erani anu anziani disgustanti. Per quessa, Ira si senti com'è una pecura negra è ùn pruvò mai cridite l'attenzione. Puderia esse a reina di tutti i partesi di a scola è di u college. Ma, Ira si cumpurtava cum'è un ghjucatu grisu. Ellu prova di stà in l'ombra è ùn cridite l'attenzione. I sposi ci buntuttu di ella, chì era troppu modesta, bona è silente, perch'ellu ùn andava in una data cù u signore sussurrante. Di sicuru, Irina hè stata invijata, ma ùn pruvò micca di cura. A zitella crede chì à a sola volta vene à l'unicu cun quale puderia vigliava a vita. Irina ùn vulia micca perde u ghjornu à i scontri in scuperta è i rumanzi. Idda vulia truvà u so prìncipe, cun quale pudia ver di a vita in pace è l'armunia finu à l'età.

DIFFICULTIES in GITIS.

Quandu era scola, Ira stalla in a capitale per entra in l'Istitutu di Teatru (GITIS). Quandu Irina studiau, ùn hà micca sempre ottene bè è lisu. Parechji maestri eranu chì a zitella ùn manca di talentu. Ancu di parlà ancu di a deducazione per l'incompetenza. Ma, in fattu, Irina ùn pudia micca ghjucà ciò chì ùn hà micca sentitu è ​​ùn hà micca sperienziatu. E una di questi emozioni era amori per un omu. In parechji travaglii, hè l'amore chì l'eroine sò esperimenti. Hè per quessa Ira hà avutu prima strittu. Ma, cù u tempu, hà sappiutu risponda à u so talentu è mostra tutte ciò chì puderia fà. À a fine di l'scola, i duttori avìanu già accunsentutu unanimamenti ca era assai talentu è successu. Ira, ella, ùn era micca sempre felice cù pedagogia. À questu ghjornu, crede chì assai capi facianu trattà i studienti troppu fastidiosa è superficialmenti. U fattu hè chì veramente vulianu enseigner à tutti, tuttu è rapidamente. È quandu un omu ùn hà micca successu in quarchi cosa, anu cuminciatu à parlà di u fattu chì una persona ùn hè micca talentu. Invece, certe studienti solu avianu bisognu di un accordu ndividuali. Irina, ghjustu, si cunsidereghja hè a categuria di tali studenti.

GITIS Irina Alferova se graduu in 1972. Hè u tempu di circà un travagliu è una carriera. In altri materii, Irina hà avutu una scelta assai grande. Hè stata invitatu à parechje cumpagni tiatrali, è probabilmente si voleria un attore di u teatru è seguita da l'istitutu. Ma u destinu decrettu micca cusì. A zitella era invitata à ghjucà à u telenepope "Cammendu per l'agunia" è hà datu u rolu di Dasha. In ogni casu, u direttore Vasily Ordintsev facia una ghjovana attralla in una cundizione - ùn deve esse impegnata in filmi è ùn hà micca avutu u tempu per u teatru. Dopu un pocu riflette, Ira ragiunò, è ghjera in ligna. U rolu di Dasha divintò unu di i megliu, in a so carriera. A zitella era capaz di revelà tutti i so talenti è mostra à l'auditu cose ch'ella hè capaci di. Irina Alferov fù ricunnisciuta è amata di parechji.

Lu principiatu aspittatu.

A zitella hè sparata in "Caminate per l'agunia" per cinque anni. E quandu u spedinu era ghjucatu, era invitatu per ghjucà à Lenkom. Stu teatru fubbe fatale per ella. Quandu viaghjava à a prima volta, dopu, guardendu à e mura, u vestibulu, u palcuscenicu, hà dettenditu chì hè stata quì. À quellu momentu, l'assaigava era in u teatru, è Irina viu u ghjovanu nantu à u stadiu. In vista di ellu, hà dettenditu chì u particular particular era quellu chì avia avutu cusì sincerità è fideltà fieru tanti anni. Hè u prìncipe di fata, u so sognu. Stu giovane era Alexandru Abdulov. Addiventanu un di i pariglii più belli di u cinema soviemi. U so amori era sinceru è pura. L 'Alexander li suggeriu à quandu i caminavanu in u park. E Ira buchjò chì à accunsintì, solu s'ellu ci era purtatu in i so braccia nantu à u parcu. E hà purtatu, è Alferova si senti senza parolle felice. À u primu, a ghjovana famiglia era complicata è vintu in un allughjò. Allora Evgeni Leonov hà aiutatu à ottene un appartamentu. A coppia hà avutu una zitella chjamata Ira dopu a so mamma, Xenia. Nzinu cu Abdulov li tocca à u pelle, ma in u teatru Irina sempre stà in a so ombra. Ma, mancu, nuddu pratica chì u matrimoniu falla. U mutivu di questa serà Irina. Ella cose in amore cù Sergei Martynov è el è Alexander parted. Tuttavia, finu à a so morte, manteneu sempre una relazione cale.