A moglia di Ivan Urgant torna di nascita à una zitella

In a famiglia di u showmanu populari Ivan Urgant aghju un occasione ghjucatu. A moglia di u presentatori Natalia Kiknadze hà da a nascita à una ragazza in una di e cliniche di a capitale.
L'Urgenti ùn hè micca in prumessa per sparghje l'ultime nutizie cù i so fanni, ma i so amici dicenu chì u nàvolu partinu bè, è a mamma è u zitellu sò perfetti.

U nome di u maritu hè cunnisciutu. Cum'è in casu di a figliola maiò Nina, Ivanu stessu ellu scrive u nome di a zitella. À u principiu di l'annu, a mamma di Ivan, Valeria Ivanovna, murmuriu subitu. A sposa decisa di nomu u babbu in l'onore di a mamma di l'ostinenza. Cusì, a zitella addivintò l'astu sanu di a so avanna. L'anzianu di Natàlia ùn avianu micca annunziatu u gravidenza di Natalia, ma l'avanna di l'showman, l'attrice Nina Urgant, chì i ghjurnalisti anu saputu chì Ivanu era maritatu à Natalya, è chì a so famiglia hè expectedu è aghjuntu.

No tantu tempu, Natalia si trasfirìu a una casa suburbana in i subborgi, ma ogni ogni ghjornu stessu hà accumpagnatu personalmente a so figliola, Nina di primu grader, in una di l'escali di a capitale.

Sapemu chì a piccula Lera divintò u quartu picciottu in a famiglia d 'Ivan è di Natalia, chì ghjè familiarizatu da u bancu di a scola. In u primu matrimoniu Kiknadze cù l'affari Vakhtang Kutalia, a donna hà datu nascita à dui zitelli chì avà vivenu cù a so mamma è u padru.