A participazione di i genitori in l'educazione pre-escolar di i zitelli

U gran rigalu di a natura hè a continuazione di a razza, l'incarnation d'un sè in i figlioli. Tutti i genitori vanu chì u zitellu sianu intelligente, bè ravagini, rimettanu e caratteristiche caratteristiche di u so babbu è a mamma.

I figlioli sò un grandi valore, ma ancu più impurtante hè a criazione di u zitellu. Un esempiu di curdi è educazione sò esse parenti chì occupanu unu di i posti riali in a cultura di u so figliolu.

I primi anni di vita

À l'età di 1 à 2 anni, i zitelli addiventanu più indipindenti è curioso. Scuprareti micca nantu à u mondu cù interessu. I paisani sò energii è sempre in moce. A cumpagnia di i genitori hè di aiutà e cumpitenzi di certe situazione, perchè u cumpurtamentu di i zitelli à questa età hè cambiatu assai spessu. Cumpenu adulti, pruvate aiutà à qualcosa di travagliu, ma l'avè scattate è pianu pianu pianu. I parenti urganizà à u zitellu in tali situazioni, l'amore di u travagliu hà una effetti positiva à u prucessu di furmazione di u zitellu.

Da 2 a 5

U zitellu speranza, u so carattere è i cambiamenti di i costi. I picciotti anu vulsutu à esse utile. Ci vole à ghjucà cù i so parenti in casa è in a strada. L'educazione in l'età preistoricu di un sensu d'amicizia cuntribuisci à u fattu chì i zitelli sò amici à i so parenti in u pre-ikastale, ghjucanu è cumunicà cun elli, senza preoccupà situazione di cunflittu.

In l 'educazione in furmazione, i genitori deve cura di u zitellu chì hè bonu è ciò chì hè male. Avemu l'usu freqüente di a parolla "nè", interessa à u zitellu à realizà altre attività à u ritornu per quelli suggeriti da ellu. L'urganizazione di i pre-maistri hè un prucessu cumplessu, perchè i genitori puderanu sempre cercà l'aiutu da un psicologu per piglià a consultazione necessaria.

L'atmosfera di buntà

Pruvate di parlà cù u vostru zitellu in una voce alta, tranquilla è calma. Ancu un zitellu chì ùn pareva cumprà nunda, rendi a l'intonazione di l'adulti. Ùn permettenu di risuscitarè u tonu, anche si trova assai nervu o dissinnatu cù u cumpurtamentu di u zitellu. I parechji l'avissiru amparatu u so figliolu o figliola da un ghjovanu età cudiziosa. Un zitillù chì hà criscenu in una atmosfera di buntà è amici serà chjucu è kind in u futuru.

Educazione di diligenza

A causa di a so attività, i pre-maistri sò cum'è un furasteru, chì sò sempre affariate cù qualcosa di u so propiu attività è sempre in moce. Hè assai gattivu si i genitori vuleva fà tuttu per u zitellu, dicendu chì ellu hà da esse u tempu di travaglià per a so vita. Un tali figliolu pò esse diventeranu mandolinu, è ghjuntu à l'età di scola anu bisognu di fà ricerche in a scola è in casa. U cavallu aspetta a l'indipendenza. Dà l'oppurtunità di scaricà, vestite è recolle i so cose. Ùn pigliarè a so iniziuzzione. Pudete per fà u travagliu fatti per ellu cun voi. A natura sistematica di stu prucessu hè a guarantiscia chì u zitellu criscinu.

U valore di u tempu pienu

A criazione di u preghjudiziu vole ancu di fundate nantu à a duttrina à a figliola o u figliolu destinà correvamenti è apprezzà u tempu, per adherite strettu à a rutina di u ghjornu, chì, se observatu ogni ghjornu, ponu arrivà automaticità. Stu fattore serà assai utile when u zitellu entra in a scola.

Trust

L'educazione di un ziteddu in i pre-umanu esse basatu nantu à a fiducia mutuale di i genitori è u zitellu. Hè necessariu aghjunghje u zitellu perch'ellu sempre à pudè sparte cù u so babbu è a mamma cù u so dulore o l'alegria.

Ùn tentate di cegarru à e cose à tutti i richieste di u zitellu è per esse cumbatti. Questu causa a "malatia" - egoistu, narcisisimu, chì in l'addevià è a ghjuventù anu bisogna necessariamente a relazione cù l'amichi è i pezzi cercani.

I parechji ùn deve micca impastà u zitellu distendu da ellu cù gravità eccessiva è micca intimidà. In u futuru, questu puderà creà un abissu entre elle. Nun esiste più indiferente à l'affari di u zitellu.

A cumpagnia principali di i genitori hè a criazione è a preparazione di u zitellu per una vita indipendente. I parechji sò esse mudelli è mudelli per i so zitelli.

A cumpagnia di i genitori hè di mette i più boni in l'anima di u zitellu è da a so vichjà ella sia felice!