U zitellu è a strada sò a basa di a sicura


Segnenu di i zitelli ... Cumu a freba dipende di noi, adulti! Avete bisognu rimessu: quantu u vostru zignu cunnoscenu i reguli di a strada è a guida sicura à a strada? Avete ubbiditu? Qualchissia pò dumandà: "Cumu hè chì u zitellu spieghjanu e reguli di salvezza, se quandu pareva nantu à a strada solu da a manu cù un adultu?" Ma ùn hè micca solu di u mumentu chì u zitellu entra à a scola, diventa un virsurariu inde u passageru ... È Questu puntu hà dettu avè formatu un cumpurtamentu cusciutu è sicuru. Questa depende a salute, è a volta a vita di u zitellu. Per quessa, a cunversazione in questu articulu hè assai seria: u zitellu è a strada sò i fundatori di a sicurità. Ogni parente hà da sapè questu.

I causi cchiù cumuni dâ infelicità chì avianu incù i zitelli à a strada sò l'incruciate di a strada in un locu pocu identifikatu o a luci russa, una facciata subitalia prima di carru viulenti. I accidenti sò ripetuti, malgradu u fattu chì i zitelli sò nzignati in u kindergarten è in a scola per atraversu u passageru beni. U to babbu, parissimu, hè familiarizatu cù e règule di a strada. Hè cusì cusì?

Parlate cù u zitellu, verificà è evaluate s'ellu ùn puderebbe navigà a strada indipindente, fate e decisione chja. Dopu tuttu, a maiò parte di i zitelli sienu cunvinta di a strada solu dopu à deci à doce anni. Se u vostru figliolu ùn hè micca pronto, dopu chì andate in a strada ùn deve micca solu di piglià da a manu, ma dinò di primura di tuttu, un esempiu persunale: per cunvince è spiegà. Ùn lasciate senza risposta di e so quistioni relative à a strada, impenite, accidenti, etc., anchi si parveni insignificante per voi. Questu hè impurtante! Se scopre u so quistione, u zitellu farà a cunclusione, è micca u fattu chì sò esse veru.

Diciallu u zitellu: "Quandu i primi carru aparevanu, ùn era ancu una norma di safety in traffic. Una strana manera dava manera. Cars became more and more. I passiati partianu di cascà sottu à i roti di carichi, cunti, feriti seri è ancu morse. Allora era decisu chì ci anu da esse stati difetti nantu à a strada. Unu largu, in lu menzu, fù pigliatu per i veiculi. In ogni banda, i pezzi foru fatti per pedestri. È tutti sò cuntenti, perchè nimu hà disturbatu nimu. À u tempu, i reguli di u muvimentu, signalli stradali, passaggi di peatres, semafori.

Invita à u zitellu à imagine è dicenu ciò chì succideva s'ellu ùn averebbe sottumessu à e reguli di a strada. (I passiati travaglia a strada duv'ellu vulianu, interferiscenu cun cunducini è esse fora à gran periculu). A cunclusione facenu cume: avete bisognu di cunnosce e regule di a strada è i purtemu, altrimente ci sarà cunfusioni, chì pò purtà à prublemi. U zitellu vole intremu: l'autostrada hè pensata per i veiculi, a spiaggia per i viandosi, pudete attravirsà a strada solu in i posti designati.

Cunnisciamu u viaghju in modu sicuru.

Nanzu à a strada, ùn permettenu micca chì u zitellu corre annantu à voi, mantene a manu intimamente, ùn si micca scurdate di pudè liberà in ogni momentu. Preste attente à l'azzioni di u zitellu, u cumpurtamentu di l'altri viandosi, altrimente u zitellu serebbe utilizatu à crucià a strada, senza aspittà, basendu in voi. U caprettu di ghjocu riceve "mantèniu" sè stessu: durante a transizione, ponu liberà a manu è de sùbitu si spende nantu à a strada per una bagnera inutru o un pappu.

Sì u zitellu usa cullezione, ricordate chì ùn currigiate micca a visione postu, cusì impurtante per u ghjovanu petrolero! Dunque, pagu assai attente à e situazioni tipichi di u zitellu cù una stima chjesa, insegni à evaluà a rapidità di a màquina chì viaghja.

Mentre chì aspetta u sinjalu di un ligame di trafficu, certi persone impatient passanu à a strada, senza aspittendu u lume verde. Hè più sicura per affaccià in un passu-un è u mezu da u fraciclo, per ùn avè subitu sottumessu chjappie di un caraghju passanti.

Puderaghju, u vostru babu pò digià a cresce a strada in un pianu di trafficu è caghjunà cun piacè: u focu rossu - ùn hè micca strada, amarela - aspettate è verdi è di u focu (o: mentre chì u focu veru hè nantu à a strada hè aperta per u pede). Ma sti règuli ùn sò micca sempre rispittendu ancu per adulti. Spiega à u zitellu chì i règuli sò viulati da i zicchini è i tzii "mali", è ùn pò micca piglià un esempiu di elli. Dìti à u zitellu chì, per a cumpreta safety, hà bisognu à "vede" à i carchi permanenti, ancu sèttinu u viaghju à u lume verde. Spiega per chì ùn pò micca impedisce à a transizione.

Forsi u vostru figliolu sapi cumu cruzà a strada è nantu à una transizione di regulazione (a "zebra" hè, è u pianu di trafficu manca). Tuttavia, assicuratevi di questu. A megliu modu, sicuru, hè u ghjocu. Nzè cun u zitellu, disceta una strada nantu à una grande carta di carta, marche a transizione. Pigliate e petite ghjoculi (per esempiu, i figuri di soru kinder) è ghjucà. Quandu a strada cruci, u zitellu dichjarazione nantu à l'"azzioni" di u ghjocu: si n'andà à a transizione, stati, annunziate à a manca, se ùn ci hè micca autovure vicinu, partinu nantu à a strada è caminate da a "zebra". Aghju avutu à u mità di a strada, aghju vede si i carru si vinaru nantu à a diritta. Sì cusì, mi pare in l'"isula di a sicurità", lasciemu è sultantu da turnà. U ghjocu serà in caruigenti è carichi: pò diventà un mutori, è un zitellu perchju, è vice versa.

À a bus stop.

Aspittendu un pezzu per u busu, ma hè quì tuttu è micca ...

Firmà a distanza da a strada (u zitellu hè più cà l'adultu). Se ùn avete micca un ghjucatu per u to babbu, parlarete per ellu. Fate, in quale è cù quale ellu hà fattu, ciò chì hà dettu, esculpititu in a kindergarten, ciò chì ellu voli fà in casa. Pudete andà à a bigaria, cunzidenu magazines, cumprà cum'ella piace.

Ùn permettenu micca à u zitellu à principià i ghjurnati, cammina nantu à a curva chì sipara u pavimentu da a strada. Questu hè periculosu, in particulare in tempura o ghjuvatu. U zitellu pò trasaltate è cadunu sottu u busu stopping. Inoltre, si un caraghju passante impunite nantu à u ghjacciu, volarà in diretta à a spiaggia. E s'ellu ci hè un puddle vicinu, i carusi passiianu pudete passà ghjustu cù u fangu noi.

A multitùdine di persone riunite in a bus stop. Aghjunghjite u picciuottu fermu da a manu, stendinu in u palcuscenicu. Eccu stu busu tantu aspittatu. L'assassinu accumenza eerie. Pudete esse "pressed" à i porti stille chjusi, o puderanu sottumette à e rote, è "portanu" à u salonu. Ancu per un adultu, questu hè una situazione stressanti, ma chì hè u zitellu?

Hè megliu esse dichjarazioni di tali viaghjatini. Sì avete viaghjà cù u so figliolu in u tempu pughjale, perchè u vostru locu ùn hè micca in u palcuscenicu, ma in quelli chì sò sparitu in silenziu u so turnu. Dopu tuttu, stu busu ùn hè micca l'ultimu, ma a salute fisica è mentale di u zitellu hè più caru.

A persone si dete à firmà à u puntu. À a spiaggia, longu a punta di a strada. Dà in l'excitazione generale è voi. Ma ùn fate micca questu. Ùn solu quì, tropezzate, pudete cascate è purtate u zitellu. Avete risicatu bè cù e roti! U zitellu hè passatu: "Ùn avemu micca u tempu, Mamma (Dad) lasciarà, ma aghju restu". Perchè risicate a vostra vita è a salute, preoccuvate u zitellu? À novu, è questu busu ùn hè micca l'ultimu.

Infine hè in a cabina. U primu hè u zitellu, l'adultu hè detta d'ellu. Avanzate per avè qualchì altru passageru per entra. Piglianu à u zitellu chì tenite bisognu à u passageru, ùn pò micca stragneri in li finestri aperti, dispacciamì u spartimentu, sia di u vechju, finu à stà. Serà megliu se pudete micca questu in a forma di notazione, ma, curaziu di situazione simili cù altri passageri.

Se u zitellu salta fora di u busu prima, pò stumble and fall, pruvate per corse nantu à a strada nantu à ellu stessu. Dunque, in u principiu, un adultu sempre surtite u trasportu. Standing to the left of the door, aiuta u babbu.

In u carru.

Era l'estiu - l'ora di vacanze, viaghji fora di a cità, à u paese, à a natura. Molti sò sti picculi viaghji nantu à u so carru. In regula, u zitellu prova di piglià u postu in u sediu dopu. Perchè l'adulte si poverenu poi pozzu pressu à a porta. Quandu imprighjunghje, l'azzioni automatica ùn hè micca provista in tutti i vechji. Pulsà u stessu buttone o pinna per adulto solu scurdate. In questu casu, a porta à freccia si pò trasfiriata, è u zitellu: falà nantu à a strada, sottu e rote di altre autone. Iè, è quandu si ferma, u sentu muttu estremu ùn esciverà quandu l'adulti scapparu di u vechju, è saltanu immediatamenti u primu. S'ellu si mette in stu modu in a strada di a strada, serà in periculu. Ùn lasciate questu avvene!

Allora, u zitellu s'assittò in u sediu dopu, a porta hè chjachjata. Eccu só i zitelli, particularmente picculi, cusì fidgets! Minute - è a fede predica sia nantu à i panni nantu à u sediu, facenu faces in a finestra trasparente, apre u finestra, allora a manu o, più periculata, a so testa. In casu di frenu bruschamentu o vultèndulu, u zitellu nantu à a sedi pò intrinu in u spartiu frà i posti è uttene ferite seri. Perchè, per trasportu un ziteddu à dòdeci anni in a sede di u carru, puderete solu nantu à e to mani, fastened cun un cinturità di salvezza, o in un sedimentu especial di zitellu.

I reguli di u trafficu permettenu u trasportu di un zitellu finu à i doce anni è in u sediu di fronte (se è in un postu di zitellu à u stessu tempu). Piatru davanti assai, si saria dispunibile à qualsiasi zitelli, sopratuttu à u zitellu. Ma u postu vicinu à u driveru hè u più periculariu in casu d'una colisazione. Hè bisognu di u risicu? Sì u zitellu ùn sò sempre a cavallu di fronte, ùn si scurdanu di u cinturione di sentiero. S'ellu ùn hè micca un aghjurnamentu automaticu, pull it up manually. U cinturione, chì hè pocu riabilitatu, ùn salvà micca u zitellu da a lotta seriale è a ferita di pettu in l'eventuali di frenu bruschiu o di colisazione.

À u viaghju ùn hè micca aggradèvule per u zitellu, ghjucanu cun ellu. Ricurdativi di i nostri ghjorni di i vie vie: "Soroku-blondoku" o menu cunnisciutu:

U dito hè un avianu,

U dito hè una nanna,

U dito hè Dad,

Stu diticci hè a mo mamma,

U dito hè me.

Eccu a mo famiglia!

Cù u più chjucu, ghjocanu i ghjoculi: "In quale hè oculta?", "Chjamate i cadelli di l'animali", "Qualcuni dice".

Per i zitelli più antichi, ghjochi cum'è "Cite", "Diciate u cuntrariu" (u zitellu sceglie l'antònimi per i parolle sposti: rossu ruru, chianci, rirennu, etc.). Un ghjocu interessanti "Se solu, ma se solu". U zitellu hè offru à finisce a frase cumu di u schema: "Se eru ... (cum'è un adulte suggerisce), puderia ... perchè ...". Questu hè st'omu: "Se eru un caru, era pridicamentu, per assicurà nant'à ogni ghjornu", "Se eru una pumu, da veru è agrì, per chì nimu hà manghjatu". Cù tali spettaculi u tempu di viaghju passanu da rapidamente.

Cammendu nantu à a strada cun u zitellu, pruvate à esse i vostri azzioni demonniu è a cura di a so salvezza è u cumpurtamentu correlitore in parechje situazioni.

Avete succedutu per esse direttamente nantu à a strada di u focu rossu mentre ùn ci hè micca autore? Sì avete un caru, sò sempre corre u rispettu à i viandosi è altri conduffii? U mo figliolu, caminannu pi la strata o assicuta in u carru, vedi tuttu è si ricorda tuttu. Ancu li viulazione minima di e regule pò esse un male examplee per u zitellu. Sò una indisputabile auturità per un zitellu, i vostri atti in tutte e situazione vittoria sò deve esse curretta.