L'autoestimu è u so rolu in l'autoeducazione di un adulescente

L'autoestimu hè assai impurtante per una persona di ogni età. Dopu tuttu, si l'autoestimu hè sottumette, l'individuu cumincià à parechji cumplicati chì affettanu u so statu psicologicu genericu. A sopra spiciale assai di l'autoestimu afecta a vita di una adulescente. A questa agee, quandu una persona sana cumencia di fà affruntà a reaghjite dura di u mondu, u so rolu hè assai impurtante. Hè per quessa sempre hè bisognu di attentu à a manera di a società chì impugna un adulescente, ùn l'oppressa.

In a vita di l'adulescenti, un rolu assai impurtante hè ghjucatu di l'opinioni è di l'altri, i so azzioni à ellu. Sfortunatamente, no tutti i paisani capiscenu chì l'autoestimu è u so rolu in l'autoeducazione di una adulescente hè a chjave. Se ci sò prublemi cù l'autoestimu è u so rolu in l'autoeducazione di l'adulescenti, hè pussibule chì, à una età più matura, una persona pò avè prublemi cù l'autoconezia, i rilazioni cù u sessu oppostu è parechje altri. Hè per quessa sempre hè bisognu di attentu à a manera chì un figliolu si tratta, si pò esse difendate l'opinione è a lotta contru l'attacche da un peer.

A valutazione adatta di i adolescenti da altri

Per un adulescente per avè un autoestimu nurmale, sopratuttu, ha crescente trà e persone chì avessanu apprezzatu e so capacità, ùn pò micca solu l'eloggi per i scontri, ma dinò critica sensibile per i fallimenti. Hè nutate chì parechji genitori facenu egli sbagliati quand'elli cumenciunu di suscitarà i rializazioni di u so ziteddu è ùn ne micca averebbe sbaglici. In questu casu, u principia à supremacassi l'autoestimu, cesce per avè percive a critica normalment, si cunsidereghja a persona più impurtante. Di sicuru, tali rispettu repulsu e persone è perchè una persona sussiste sussiste da u so stessu egoistu. In ogni casu, si avete chì u vostru zitellu spessu sottu pensa chì hè male, malu, ùn sia micca cusì, è cusì, in questu casu avete bisognu di capisce ciò chì hè puntuale u mutivu di rimbursà l'autoestima.

U rolu di u maestru

Un rolu impurtante in a vita di ogni adulescente hè ghjucatu da a scola. Ghjè quì chì i zitelli fasciate a maiò cun l'autra cumpetenu, amparate e cumpetenze soċjali basca. Invece, sfurtunatamenti, ùn tutti i prufessori ùn capiscenu quantu hè a so capacità di trattà degne di i zitelli, à insignà a so scienza, è micca degrainà a so dignità. Hè perchè chì parechji zitelli partenu per perdiani l'autoestimi, perchè i criterii critichi, ritenu e so scumale per a tutta a classe, sottu sottumessi à i cumpagnie di riuliè. In questu casu, parechji parenti vanu à l'scola per parranu cù u maestru. In ogni casu, cumu pratica prus mostra, i teatrali anu perceive u cumpurtamentu di a mamma o di u babbu "cù bayone". Questu ùn hè micca surprisante, perchè l'adulescenti ani sentate indipindente è indettendu a sta indipendenza à l'altri. E se una mamma o u babbu si prisentanu à a casa di l'scola, pensanu chì l'altri discendinu di piglià in seriu, perchè i paisani trattanu comu i picculi. Per quessa, avete bisognu à andà à a scola solu com'è ultimu risorse, quandu avete capitu chì u zitellu ùn pudere micca contru à u maestru in qualse modu, è l'ultima, à u turnu, ùn capisce micca quantu importanu e so parolle sò in l'affirmazioni di l'adulescente. Prima pruvate aiutà u so zitellu nantu à i so propii. Sì vi vede chì ùn hè micca datu questu o questu cosa - ùn mette micca pressioni. Spiagnate à u to figliolu o figliolu chì nimu l'amarà più menu chì ùn ùn capiscenu l'àlgebra è a chimica. È suggerisce cuncintramentu annantu à ciò chì interessa interessanti. Fighjite qualchì risultatu in sportiu, tira, scrivite poesia è prosa. Sì un adulescente diventa più in migliore, ùn ùn si pò esse affezionatu da l'attacche di u maestru, è i cumpagni di scola seranu rispetuti per altri alcuni.

Eppuru, quandu i figlioli sò attaccati da parechji, hè necessariu d'insignà à difende. È micca sempre solu una parolla. Certu, a diplomazia hè a megghiu modu di risolve i prublemi, ma micca in u mondu adolescente. Ci hè necessariu per esse capaci di difenda e di difende a vostra dirittu in qualunque modu. Dunque, spiecanu à un adulescente chì puderebbe fà questu, pensa chì hè necessariu, ma solu s'ellu hè ghjustu, micca u so avversu.