Trattamentu di rimedii ricordi acne

Bella è a pelle cria è u sognu di a mità di l'umanità, è chistu ùn comprendi micca solu a femina, ma ancu u sessu maschile. Per via di a contaminazione di a pelle, ci hè un impadimentu di i pori di a pelle è di i glànduli sebacies. E sottu a influenza di variatori di bacteria è di microorganisimu, i pori trasfurmati cù a furmazione di suppurazione in u grigu di a pelle cù l'apiece sussegwente di l'acne. Ci hè l'acne più spessu nantu à u frunti, u mandibule, a T-zone, in u nasu è u ritornu. U trattamentu di l'acne includenu un effettu cumplicatu nantu à a prublema di a pelle, dintra è di l'esternu cù i medicazione, dieti, mascare. Avemu avemu da annunzià nantu à u trattamentu di u pelu problema cù i rimedii tradiziunali.

Ricette ricette pè trattu di a pelle

  1. U pianta di l'aria, o più u so zuccherinu, hè bonu per frégule di a pelle, è aghjunta ancu a crema di a cura di a pelle.
  2. Aloe. Pigliate e foglie scarlatta, lavate pane, lasciate in u locu friddu durante 10 ghjorni. Poi u foglie sò ben bè è sprime u zuccu. Stu zuccu cuncintratu deve esse squanditatu ogni ghjornu.
  3. St. John's Wort.
  1. Purezza. Pigliate 2 tavulini. l. erba è brusgià a mità di un litru di acqua fogera, insistiu à dui ore è filtre. Tintura di celidonia deve esse usata cum'è lotione cun un forte acne è a furmazione di pustuli.
  2. Cucumber. Hè bisognu à raghjone. U mistu resultanti hè appiicatu à a fàccia durante 15 minuti. L'effettu vi serà visu solu se a mascara si usa spessu.
  3. Sage in foglie è manciari. Questa ci hè bisognu à imbulighjà in quantità equivalenti. Pigliate 1 tavulinu. cogliu a massa resultanti è valdi un vetru di acqua fogera. Questa infuzione hè assai bona per l'acne è peri assai largu.
  4. Salt cleaning di a faccia. Per fà questu, piglià un sbattulu di cuttuni è dunque in una mistura di salatura è di rasatura (ponu utilizà spuma di savonu, un pocu gelu o scuma per lavà). A massa di Sal hè appiicata à a faccia in un circulu circularmente è lavata off bien. Dopu questu, pudete applicà una mascara di cottage cheese e cauline o una crema nutritiva nantu à a vostra face.

Strumenti fittizii par l'acne

U trattamentu per l'acne pò esse fatte cun effettuque mascarelle face. Cumpiglià quelli di elli.

  1. Zuppari di pimples. U ziddu di zucchierìa deve esse mischju cù l'inzuccaratu d'ova 1 è u meli in una ratio 1: 1. A mascara hè ùtule à a pelliccia oleosa cù un forte acne.
  2. Maschera di patata pè a pelle grasosa. Una patata prima hè finamente chopped. In una slurry aghjunghje una cullarina di avena, a mità di a prutezzione battiata è a salina nantu à a punta di u cuteddu. A màscara resultante hè appiicata à a pelle durante uns 20 minuti è lavande. Dopu à questu, a pelle vole esse strufutu cù lotione.
  3. Mascara cun u melone è u limonu. Meli cun u zitellu di limonu (pò piglià un aranciu) in quantità equi. Applica a misura solu nantu à u pimple e dopu a siccà, appliice a seconda capace. A mascara hè efficace chì l'acidu di citricu s'assicuta in u pelle, è a mussa ferma l'aparicio di bacteria.
  4. Maschere di tè tè Prima, pulisce a pilucca. Marl hè spugliatu in fulari di tùncia, è ancu distribuitu nantu à a so tela. Gauze s'apica a faccia per 20 minuti. e lavò cun acqua fresca.

U trattamentu di e persone cù pezzi faciale problematicu ferma un bellu pezzu, ma vale a pena. Una skin bella, neta, amina, homogenee, diventerà un orgogliu per voi. Esperemu chì e nostre ricunniscenza vi aiuterà.